Reactie - Wat gaan we nog meer spelen?

Gestart door 123berber, 14 augustus 2026, 22:48:03

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Dit topic is voor al het offtopic niet spelgerelateerde materiaal.
Je kunt hier overleggen over het verhaal zelf, of reageren op het verhaal van iemand die heel mooi is geschreven.
Of gewoon gezellig offtopic geklets!

Have fun!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Beertje

Is het de bedoeling dat we verhalen typen in het speltopic waar we ook stemmen? Gaat dat niet erg onoverzichtelijk worden?
I love Elias

adriaan

Stem mag in dat topic, en als je een verhaal schrijft dan stem je in het verhaal

Shaddow

Ik ben ook wel fan van een apart stemtopic, zeker als mensen op karakters gaan stemmen.

Perry26

Meh, voor de nostalgie vind ik de verwarring die dit oplevert allemaal wel grappig, dat is nou eenmaal hoe we het op dit forum doen.  :P

Shaddow

Maar dan moeten we wel afspreken of we in verhalen stemmen op de karakters of op de spelersnaam zelf, anders wordt het heel verwarrend 

Wesp in Glas

Denk dat we gewoon op spelersnaam stemmen. Welk welk character hij speelt staat er los van denk ik.

Shaddow

@Wesp in Glas ik ben een man :) 

Ik ga straks een verhaaltje schrijven!

LustigeWolf

Wesp in Glas

Citaat van: Shaddow op Gisteren om 13:01:44@Wesp in Glas ik ben een man :)

Ik ga straks een verhaaltje schrijven!
Oh sorry. Mijn oprechte excuses. Ziet het nu ook gewoon in je profiel staan.

Shaddow

Okay lijkt erop dat ik het een beetje verleerd ben om verhalen te schrijven T_T.

Misschien dat ik later meer inspiratie heb en langere verhalen kan schrijven

123berber

Ik begrijp dat het heftig was, de filosofie was: BM stemming niet zo interessant. Weekend, dus veel tijd.
Uiteraard zijn wij hier als spelleiding ons hier ook van bewust.

Toch wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar enthousiasme/activiteit! Hopelijk hebben jullie het naast stressvol ook als heel leuk en gezellig ervaren!

Voor mij was het tijdsintensief maar wel heel leuk om te zien hoe enthousiast jullie waren! O0  <3

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

Man zegt dat de uitleg van dit spel niet al te lang lezen is. Nou, voor iemand die het nog nooit gedaan heeft is het weer boemveel info om op te nemen xD

Bij bordspellen leer ik het altijd door gewoon 1 ronde te spelen en dan komt het wel :s
Beetje lastig hier

Ingrid1234

Dan zou ik de video kijken, dat werkt voor mij altijd het beste

loetjef

Citaat van: BloodWolf14 op Vandaag om 01:12:44Man zegt dat de uitleg van dit spel niet al te lang lezen is. Nou, voor iemand die het nog nooit gedaan heeft is het weer boemveel info om op te nemen xD

Bij bordspellen leer ik het altijd door gewoon 1 ronde te spelen en dan komt het wel :s
Beetje lastig hier

Ik voel deze. Maar de video werkt! Die vond ik opzich ook te begrijpen zonder de basisregels (want daar had ik ook even maling aan)
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?