Reactie - Wat gaan we nog meer spelen?

Gestart door 123berber, 14 augustus 2026, 22:48:03

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Is het mogelijk om de verhalen te splitsen van de stemmen? Ik denk dat dat voor veel mensen alweer een stukje scheelt :P

Ingrid1234

Of i.i.g. geen verhalen ZONDER stem, die maken het voor mij helemaal onoverzichtelijk 😅

RoodHapje

Daar ben ik het mee oneens. Soms heb ik tijd om een verhaal te schrijven en wil ik dat op dat moment doen, terwijl ik nog geen reden heb om een stem te plaatsen. Dus dan liever uit elkaar halen.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

LustigeWolf

Uit elkaar halen prima, maar geen verplichtingen aan het verhaal wat mij betreft

Thelight288

Citaat van: Ingrid1234 op 18 augustus 2026, 15:28:34Of i.i.g. geen verhalen ZONDER stem, die maken het voor mij helemaal onoverzichtelijk 😅

Het is voor mij overzichtelijk genoeg als de stem in het verhaal dikgedrukt is

Castiel.

Yo mensen, speel ff door met dat spel aub!
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Kid

Castiel.

Moonzzz

Sorry even geen tijd voor een verhaal vandaag
Mijn hoofd is niet daar.

Castiel.

Laten we aub vandaag het Clever spel ff afmaken met zijn allen. Spelleiding stopt hier ongelofelijk veel tijd in, laten wij dan in elk geval ons best doen de spellen af te maken.

Kid

Volgens mij gaat Dominion heel complex worden. Niet alleen heb je te maken met een spel met veel rondes (ong. 20), ook heb je wachtmomenten tijdens beurten waar je nieuwe kaarten trekt, die je zet weer beïnvloeden en waar je op moet wachten.

Ik vind het een heel cool spel, maar dit wordt wel pittig hoor!

Kid

Wat is nou mooier?

Dat goed het laatste potje wint, zodat we dan allen vredig kunnen slapen wetend dat Wakkerdam uiteindelijk gered is?

Dat slecht wint, zodat we lore technisch een definitief einde van Wakkerdam hebben?

Dat laatste klinkt dramatischer, dus beter, denk ik...

BloodWolf14

Solo lijkwinst. De meest zeldzame winst ever. Ik voel het

Kid

loetjef

Citaat van: Kid op 23 augustus 2026, 12:41:47Wat is nou mooier?

Dat goed het laatste potje wint, zodat we dan allen vredig kunnen slapen wetend dat Wakkerdam uiteindelijk gered is?

Dat slecht wint, zodat we lore technisch een definitief einde van Wakkerdam hebben?

Dat laatste klinkt dramatischer, dus beter, denk ik...

Zie ik hier nou een openbare slechtclaim?!  :D
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?