[Welkom] Jullie zijn de echte gamers hier

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 21:31:19

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

BloodWolf14

Als OK slecht had gekozen was die nu mee gestorven met Wesp toch? Of is hij dan opgegroeid als welp? Dacht dat dat niet meer kon aangezien hij niet slecht is en dus nooit weerwolf zal worden?

Moet even de roluitleg lezen zo.

Maar, vandaag gewoon een split proberen te krijgen tussen LW en dan wss jij dan? Dan kunnen we testen of LW echt wolfje is of niet.

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 10 september 2026, 00:11:11Als OK slecht had gekozen was die nu mee gestorven met Wesp toch? Of is hij dan opgegroeid als welp? Dacht dat dat niet meer kon aangezien hij niet slecht is en dus nooit weerwolf zal worden?

Moet even de roluitleg lezen zo.

Maar, vandaag gewoon een split proberen te krijgen tussen LW en dan wss jij dan? Dan kunnen we testen of LW echt wolfje is of niet.

Als die slecht kiest kan die wel opgroeien anders niet. Maar dat hij t deelde denk ik gewoon goed had gekozen anders had die nul reden om Elias te outen

BloodWolf14

Ja precies. Denk ook niet dat OK slecht heeft gekozen. Zo wel komen we daar vanzelf achter

Thelight288

Dragonfly verwacht ik goed dus of chaos slecht of lustige ketter. Kaasje kan slecht zijn maar geen wolf dus

Lan

Ik geloof zelf niet in OK als slechtje. Ik moet nog even teruglezen maar ik denk LW of Chaos voor mij als meeste kans op wolf.

Thelight288

Citaat van: Lan op 10 september 2026, 00:30:17Ik geloof zelf niet in OK als slechtje. Ik moet nog even teruglezen maar ik denk LW of Chaos voor mij als meeste kans op wolf.

Ja dit denk ik ook met deze verdeling vind ik 2 ketters niet gek

Orange-King

Ha Lan, gezellig, jij ook hier!
Nog een suggestie nodig voor adel?

Orange-King

Ik denk dat we op basis van de laatste stemming redelijk veilig Dragonfly kunnen toevoegen. Zij stemde op Wesp (weerwolf) terwijl de stemming richting thelight (lijk) ging.

Lan

Ik vind DF slim genoeg om dat expres te doen maar is denk ik de beste optie. Akkoord.

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

Dragonfly

Hee, zoals te lezen was een heftige ochtend hier. Dank je wel voor het vertrouwen. Ik ben burger. Heb ik ook al vroeg geclaimd bij Falsi en Luuk. Ik zou ingezegend worden maar er is toch voor bw gekozen.

Ik heb steeds aangegeven dat ik nog niet ingezegend was.

Nu zit ga ik vanuit wolf bij Chaos of Lustige. Maar wie van de 2 weet ik echt niet ... Lijk kan feitelijk iedereen zijn maar t lijkt er wel steeds meer op te wijzen dat Loetjef de zienende rol was...

Orange-King

Ik heb denk ik een redelijk waterdicht plan. Daarvoor moeten we in ieder geval geen nieuwe adellijke hier toevoegen.
Laten wij twee stemmen op Kaasje en LustigeWolf. Als een van de twee wolf is telt die stem dubbel.
Kaasje en LW zijn dan genoodzaakt beiden met ons mee te stemmen, tenzij ze allebei op één van ons gaan stemmen. Als dat gebeurd kunnen wij altijd nog onze stem wijzigen.

Op basis van het huidige spelbeeld verwacht ik dat LW de laatste weerwolf is. Ik acht de kans op twee prinsen kleiner dan de kans op twee ketters. Alleen heeft Kaasje gisteren iets bij mij getriggerd toen hij zei dat hij (als play) grafrover bij loetjef had geclaimd. Dit kan ook een dubbele bluf zijn, en dan is Kaasje misschien een grafrover die het graf van een weerwolf heeft geroofd.

Wat vindt jij van dit plan? Puur op basis van mijn gesprekken met Kaasje zou het voor mij minder out of character zijn als ik op LW ga stemmen, en jij dan op Kaasje. Is dit iets waar je in mee kan gaan? Ik ga vanavond nog eens goed het (stem)gedrag van ons vieren over het hele spel heen analyseren.

Dragonfly

Ja, absoluut!

Ik zat ook al te denken, geen nieuwe adel want dan schieten we onszelf in de voet.
Het moet LW of Kaasje zijn. Beide is mogelijk.

Alleen als ze beide wolf zijn komt dit niet goed, want dan kunnen ze samen op ons stemmen en heeft Kaasje bm. Maar dat zal toch niet?...

Orange-King

Nou dat risico wil ik wel lopen. We kunnen nog wel last minute onze stem wisselen als ze dat gaan doen.