Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Spel] Bordspellenreünie over tien jaar!

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 19:44:27

Vorige topic - Volgende topic

Aintgotrhythm

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

himan

Dragonfly

Chaosimsystem_

Williambz

redeast

Dominion zal doorlopen tot vanavond 20:45. Degene die dan de meeste overwinningspunten heeft zal worden uitgeroepen tot winnaar.

Moonzzz

Mexicanobroeder

Ik ben Priester en ik smijt mijn water over Ingrid1234

123berber

Het heeft geen effect. De deadline blijft staan.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

loetjef

But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

adriaan

Nadat er al een paar mensen waren verdwenen en afgehaakt werd de sfeer er niet minder om: er werden nog steeds veel spellen gespeeld. Nadat Adriaan Clever 4Ever op tafel had gezet kwam Qing met Dominion, bij velen bekend, aan; uiteindelijk was er een duidelijke winnaar. Berrie stelde nu voor om My City te spelen, dat bijna niemand kende. Adriaan en Niels hadden dit 15 jaar geleden in de hal van Adriaans toenmalige studentenflat gevonden, maar nooit gespeeld, dus hij moest schaamtevol toegeven dat hij het wel had staan maar niet kende... Gelukkig bleek het spel veel simpeler te zijn dan hij eigenlijk dacht, hetgeen het des te erger maakte dat ze het in al die jaren nooit gespeeld hadden. Helaas was Niels er niet meer om dat samen te bespreken...
Het spel was echter nog maar net voorbij of Aurel riep uit: "Dit spel is veel te makkelijk! Waarom spelen we geen expertspellen?! Hier ben ik niet voor gekomen!".
Aurel sprong op van de tafel, pakte zijn tas en beende weg uit het huisje. De rest haalde zijn schouders op en ging zonder hem verder.
Midden in de nacht werd Adriaan wakker omdat Werner hem op de schouder tikte. "Ik maak me echt te veel zorgen om Zuna, en ik ga haar zoeken!" "Midden in de nacht?", reageerde Adriaan. "Ja, ik trek het niet meer, ik heb echt een Mening over hoe laks iedereen hiermee omgaat!" om zich om te draaien. Van Werner werd ook niets meer vernomen tot Adriaan het voorval aan het ontbijt vertelde. Ook nu leek niemand het een probleem te vinden...

Einde dag 4
Mexicanobroeder is gelyncht en was Ketter.
Wurn stierf in de nacht als Raddraaier.

Begin dag 5

De volgende deadline is zaterdag de 29e om 21:00.