[Dag 6] [Even] Discussie

Gestart door Falsifica, 4 augustus 2026, 23:44:40

Vorige topic - Volgende topic

EliasTheBest

Citaat van: adriaan op Vandaag om 13:58:58Ik vroeg me al af waarom er één even wolf niet bij stond in het lijstje van Beertje. Maar inmiddels hebben we het door: die Wold, 5guys, is goed/slecht koppel met Beertje. Doe ermee wat jullie willen :)

Adriaan -> Sunny -> 5guys -> Mexicano -> zuna

Kan ook gewoon dit rijtje worden hoor :p

Shaddow

Dus, wie denken jullie dat er op de oneven nachten wolf zijn?

Beertje

Citaat van: adriaan op Vandaag om 13:58:58Ik vroeg me al af waarom er één even wolf niet bij stond in het lijstje van Beertje. Maar inmiddels hebben we het door: die Wold, 5guys, is goed/slecht koppel met Beertje. Doe ermee wat jullie willen :)

Het lijkt erop dat niemand dit geloofd. Dan moorden jullie 5guys toch lekker? Dan ben ik er morgen nog steeds.
I love Elias

Femsel

Nou, mijn stem had ik al eerder vandaag geplaatst. Ik ben benieuwd of we morgen kunnen zeggen dat we de goede keuze hebben gemaakt, of dat we er compleet naast zaten.

Ik ga voor vandaag in ieder geval offline. Mijn vriend is jarig, dus we gaan lekker uit eten en ik ga daar van genieten. Deze post is meteen ook een klein verjaardagscadeautje voor de spelleider. ;)

Veel succes nog vanavond en tot morgen!

Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Zuna

Citaat van: Shaddow op Vandaag om 17:36:26Dus, wie denken jullie dat er op de oneven nachten wolf zijn?

Je vraagt dit omdat je het al weet denk ik. Jezelluf?
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

5guys

Bijzonder dit.. snap dat jij alle stemmen heb gekregen, nadat jr deze onzin wist te publiceren

Beertje

Op de valreep nog een update van het vogeltje. Mij is ingefluisterd dat Himan en Bert boefjes zijn toegevoegd aan het team. Dus de nieuwe lijst is:

Sunny als lijk &

Adriaan Omegawolf
Himan
Bert boefjes
Kid (beide nachten wolf)
Chaos (beide nachten wolf)

Aardappel
Mexicano
Zuna Conversiewolf

Als wolfjes.

Doe er je voordeel mee.
I love Elias