Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Dodenchat - kan ik hier mijn frustraties uiten?

Gestart door Thelight288, 4 juli 2026, 10:51:00

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Ik gun slecht nog wel de winst die waren wel naar wat ik zag ook stuk actiever, maar ik heb de 1 op 1 gesprekken niet gezien. Ben benieuwd.

Aintgotrhythm

Citaat van: Thelight288 op 12 juli 2026, 16:08:25Ik gun slecht nog wel de winst die waren wel naar wat ik zag ook stuk actiever, maar ik heb de 1 op 1 gesprekken niet gezien. Ben benieuwd.

Ik heb wat één op één gesprekken gevoerd met Zuna, Chaos en Ingrid. Ik had het idee dat Cas bij Fals in zijn broekzak zat. Dus die heb ik wat buiten de deur gehouden  XD

Falsifica

Enige wat ik deed bij Cas was vol ontkennen dat ik geen idee had hoe zijn acties bleven mislukken.

Bij de eerste keer kwam het uiteraard door de apostaat. Maar die 2e keer was vieze mazzel.

XD  Snap ook niet hoe die dit bleef geloven
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Aintgotrhythm

Ik dacht, als ik claim bij Cas ligt mijn rol meteen ook bij Fals, ammehoela. Waarom had ie uberhaupt bij jouw geclaimd?

Aintgotrhythm

Castiel.

Tsja Mandy, ik ging pas naar Fals nadat jij niks wilde delen. Ik zat enorm slecht in t potje omdat ik naar een festival was en kwam er daarna ook niet in omdat jij de deur dicht hield. Dus toen ging ik maar ergens anders heen. Ik heb zelfs uitgesproken wat mijn beweegredenen waren en ben in die situaties echt 80% van de tijd oprecht.

Dus ja, Fals wist dat ik zienend was, maar dat had zeker niet gehoeven.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Het is totaal niet logisch, maar technisch gezien kan slecht nog winnen als chaos ineens besluit Ingrid te hangen (al had slecht dan al meerderheid gehad) dus ik laat t nog even doorgaan want het is technisch gezien nog mogelijk dat er een andere uitkomst is

Aintgotrhythm

Citaat van: Castiel. op 13 juli 2026, 15:54:27Tsja Mandy, ik ging pas naar Fals nadat jij niks wilde delen. Ik zat enorm slecht in t potje omdat ik naar een festival was en kwam er daarna ook niet in omdat jij de deur dicht hield. Dus toen ging ik maar ergens anders heen. Ik heb zelfs uitgesproken wat mijn beweegredenen waren en ben in die situaties echt 80% van de tijd oprecht.

Dus ja, Fals wist dat ik zienend was, maar dat had zeker niet gehoeven.

Maar waarom zou je zo snel dit soort info al delen? Ik vond het echt geen verstandige zet. Ik had met je willen samenwerken maar wilde echt nog geen rol claimen. Ik vind de reden "Omdat we op een punt in het spel zijn dat we een gok moeten nemen" overigens geen goede beweegreden. Ik heb je notabene gezegd dat er geen enkele beperking was om mij op wat voor manier dan ook te onderzoeken.  :(  :( Jammer hoor, ik had namelijk graag samengewerkt.