Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Dodenchat - kan ik hier mijn frustraties uiten?

Gestart door Thelight288, 4 juli 2026, 10:51:00

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Waar ging het mis, wie denk je dat er wint?

Thelight288

CarnageRazor

Ahw, ik en AGR hebben basicly fals en Robin wel uitgelokt nu. AGR zei net ook dat ze denkt dat ze Zuna moet hebben.

Komop Mand pak ze!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Thelight288

ja was alleen niet zo handig om vlak voor de dl hiermee te komen denk ik.... goed heeft al wel veel pech gehad ook, maar als nu een slechtje eruit gaat is het prima te doen nog. dit wordt de belangrijkste lynch

Thelight288

Als muntjes net anders vielen had ww niet dood geweest en had castiel fals als slecht gezien dan stond slecht er stuk slechter voor

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Williambz

Citaat van: Thelight288 op  5 juli 2026, 22:08:19Jammer adel al uitgestorven

Ja dit is inderdaad balen. Wilde ook niet voor de 1e nacht al iemand toevoegen, omdat je dan nog 0 info hebt over wie goed kan zijn helaas

Thelight288

Citaat van: Williambz op  9 juli 2026, 19:44:15
Citaat van: Thelight288 op  5 juli 2026, 22:08:19Jammer adel al uitgestorven

Ja dit is inderdaad balen. Wilde ook niet voor de 1e nacht al iemand toevoegen, omdat je dan nog 0 info hebt over wie goed kan zijn helaas

Ja dat was t risico gelijk 2 adel vond ik miss weer wat te sterk voor goed heb daar wel over getwijfeld

Thelight288

Lunch mislukte was kritisch goed kan nog winnen maar zat al echt niet mee, maar dat fals slecht is is wel duidelijk nu volgens mij voor iedereen

Thelight288

Als t zo blijft gaat goed wel nog winnen denk, nu moeten wolven denk mee stemmen of echt een nog overtuigen, maar gaat moeilijk denk ik worden ze moeten eigenlijk Mandy lunchen denk ik, Ingrid en aint zitten al langer op fals dus dat wordt moeilijker die naar Lynch te krijgen

Thelight288

Slecht moet t nu op chaos gaan gooien anders wint goed alsnog denk ik

Aintgotrhythm

Ik weet niet of Ingrid en Chaos elkaar al gevonden hebben. Ik hoop het wel. Had hen beide op goed staan. En wilde hierna Zuna pakken  ::)

Thelight288

Als ziener bm zou willen checken was t ook al anders gelopen als slecht bm had was t al lang voorbij geweest. In kleine spellen is die BM vaak wel belangrijker al op begin dan bij groot spel

Thelight288

Aintgotrhythm