[Nabespreking] Zijn we ontsnapt?

Gestart door adriaan, Gisteren om 22:37:38

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 07:29:12
Citaat van: Thelight288 op Gisteren om 22:50:11

Baal dat ik niet eerder was dan zuna nacht 1 @Castiel.

Als jullie mij niet gelyncht hadden was jij al dood die speldag. Ik had jou gewelpt staan op Weerwolf.  (6)

En overigens, als ik niet conversie was had Castiel me wel gewolventovenaart. Enige verschil was dan dat ik priester water had overleefd - met je 'je bent sowieso slecht.

Echt sommige argumenten waren zo'n bullshit.  >:(

Had je echt welp opgevraagd? Dat geloofde ik vooral niet in dit spel xD vond ik ook totaal niet nuttig, ja ik wist dat je me wss ging welpen dus vandaar wilde ik je gewoon dood hebben xD

redeast

Citaat van: Zuna op Gisteren om 23:27:58Verder leuk potje, tot ik zonder consent opeens Wolf werd.
We hadden je ook kunnen opeten. Dat was de andere optie XD

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 23:53:33@redeast ik weet niet of je bij de doden nog hard hebt meegespeeld, maar super teamwork met de lynch op jou. Dat heeft denk ik ons wel in de positie gebracht om uberhaupt te kunnen winnen. Zonder was het denk ik heel lastig geworden
Nee ik had ook daar niet de tijd voor om goed voor te gaan zitten :( Mijn dagen waren ook al geteld, dus nog even extra boos lijken om iedereen mee te krijgen was voor mij niet moeilijk XD

En nu: Schrijf je in voor het volgende spel!

Mexicanobroeder

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 23:53:33Haaa heerlijk einde dit. Ook wel beetje terecht dit xD

Slecht had het op een punt in handen. Door nalatigheid de winst niet gepakt. Dan is dit wel toepasselijk zo :P

@redeast ik weet niet of je bij de doden nog hard hebt meegespeeld, maar super teamwork met de lynch op jou. Dat heeft denk ik ons wel in de positie gebracht om uberhaupt te kunnen winnen. Zonder was het denk ik heel lastig geworden

Met alliantiewinst is de combinatie grafrover/conversiewolf erg sterk. (Als goedje kun je heel weinig tegen die play doen behalve niet lynchen) Ik zou zelf als spelleider nooit echt 2 conversiewolven + grafrover hebben overwogen daardoor, maar het gelijk staat aan Adriaans zijde  XD

Ik had Zuna misschien moeten beschermen tegen conversie, maar dan was DF dood geweest. Ik weet niet of dat nu echt gunstiger was geweest. Waarschijnlijk was dan rechtsom alsnog Redeast op de lynch gegaan, maar dan door deze "fout" echt te maken en dan was misschien de welpactie van Zuna nog wel op een slechtje gegaan. Ik denk dat het dezelfde uitkomst had opgeleverd.

redeast

Citaat van: Mexicanobroeder op Vandaag om 09:48:01Ik had Zuna misschien moeten beschermen tegen conversie, maar dan was DF dood geweest. Ik weet niet of dat nu echt gunstiger was geweest. Waarschijnlijk was dan rechtsom alsnog Redeast op de lynch gegaan, maar dan door deze "fout" echt te maken en dan was misschien de welpactie van Zuna nog wel op een slechtje gegaan. Ik denk dat het dezelfde uitkomst had opgeleverd.
Het had niet geholpen om Zuna te beschermen want die had Bloodwolf (Apostaat) afgeschermd, dus je hebt de betere keuze gemaakt. Het was sowieso mijn plan om met mijn lynch slecht te helpen buiten een mogelijke grafrover ten dienst te zijn. Bij Zuna hielp het omdat het haar geloofwaardigheid als niet geconverteerde speler groter te maken (tot Castiel dood ging natuurlijk).

Mexicanobroeder

Citaat van: redeast op Vandaag om 11:06:02
Citaat van: Mexicanobroeder op Vandaag om 09:48:01Ik had Zuna misschien moeten beschermen tegen conversie, maar dan was DF dood geweest. Ik weet niet of dat nu echt gunstiger was geweest. Waarschijnlijk was dan rechtsom alsnog Redeast op de lynch gegaan, maar dan door deze "fout" echt te maken en dan was misschien de welpactie van Zuna nog wel op een slechtje gegaan. Ik denk dat het dezelfde uitkomst had opgeleverd.
Het had niet geholpen om Zuna te beschermen want die had Bloodwolf (Apostaat) afgeschermd, dus je hebt de betere keuze gemaakt. Het was sowieso mijn plan om met mijn lynch slecht te helpen buiten een mogelijke grafrover ten dienst te zijn. Bij Zuna hielp het omdat het haar geloofwaardigheid als niet geconverteerde speler groter te maken (tot Castiel dood ging natuurlijk).

Dan had goed (als Castiel geen fout had gemaakt) eigenlijk perfect moeten lynchen dag 2 naast de juiste wateractie. Denk niet dat als die stemwijziging goed was gegaan, dat goed dan nog kans had gehad.

Mexicanobroeder

Ja, of Zuna lynchen dag 3, maar dat is natuurlijk iets wat nooit serieus te overwegen valt. Ik bedoel, Castiel lynchen was een wissel van de zaak en een goedje lynchen had ook niet echt geholpen als Roodhapje dan gewoon nĂ­et geroofd had.

Thelight288

Ja was lastige positie al enige mislynch ramp die ook gewoon inactief was wat niet hielp. Anders hadden we bijna alleen gewonnen met geluk als ik eerder was dus met die welpactie nacht 2 insturen xD maar dan was t ook geen leuk potje geweest want was slecht kansloos bijna