[Nabespreking] Zijn we ontsnapt?

Gestart door adriaan, Gisteren om 22:37:38

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Gefeliciteerd aan... niemand. Dat was een onoverzichtelijk spel waarbij beide kanten steken hebben laten vallen en er ook, zeker aan het eind, door de doden nog aardig wat invloed is uitgeoefend (maar zowel de goede als de slechte doden hadden er meer uit kunnen halen).
Slecht liet het liggen door te proberen massaal overmacht te claimen door snel hun stemmen te veranderen. Alhoewel de lynch zo ging als ze hoopten, kregen ze natuurlijk geen overmacht, want er was nog veel dat in het doolhof kon gebeuren dat ervoor kon zorgen dat ze die overmacht niet hadden (waaronder de uitgang vinden en de moordkamer). Dat was enige overmoed.
In het organisatorboard kun je zo de kaart van de beide doolhoven bekijken en wat er allemaal gebeurd is dit spel.

Thelight288

Pff ja als fannie toch gewoon zelf huiden had gewisseld was Roodhapje gestorven aan water had al vermoeden dat die gewisseld stond. Ook wat onhandige dingen gebeurd in doolhof, Carnage lynchen was wel de goede keuze gelukkig verder

Castiel.

Hahahahaha wat is dit nou weer voor einde dan :o heel leip spel Adriaan! Thanks voor het leiden! Heb me echt enorm vermaakt
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Baal dat ik niet eerder was dan zuna nacht 1 @Castiel.

Thelight288

@adriaan ik was lycantroop ? Had ik niet moeten sterven aan water door huidenwissel? Of niet omdat het via doolhof was dat water en niet via rol van fannie?

CarnageRazor

Citaat van: Thelight288 op Gisteren om 22:52:05@adriaan ik was lycantroop ? Had ik niet moeten sterven aan water door huidenwissel? Of niet omdat het via doolhof was dat water en niet via rol van fannie?

We vroegen ons dit ook af, is blijkbaar ook besproken dat water geen effect heeft op een Lycantroop. De rolinfo was wel onduidelijk hierover.

Bedankt voor het lijden Adriaan. Moet weer een huzarenwerkje zijn geweest! Het zat weer fantastisch in elkaar.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Thelight288

Citaat van: CarnageRazor op Gisteren om 22:53:59
Citaat van: Thelight288 op Gisteren om 22:52:05@adriaan ik was lycantroop ? Had ik niet moeten sterven aan water door huidenwissel? Of niet omdat het via doolhof was dat water en niet via rol van fannie?

We vroegen ons dit ook af, is blijkbaar ook besproken dat water geen effect heeft op een Lycantroop. De rolinfo was wel onduidelijk hierover.

Bedankt voor het lijden Adriaan. Moet weer een huzarenwerkje zijn geweest! Het zat weer fantastisch in elkaar.

Ah ja oke

Mexicanobroeder

Tsja, ik had Zuna kunnen beschermen of niet mijn rol kunnen geven, of harder op Castiel kunnen duwen dag 2, maar ik denk dat het sowieso lastig was om lang te overleven en het was met 3 conversiewolven heel pittig en dan was er ook nog het rad van fortuin, een mogelijk lijk en een mogelijkheid op conversie in die kamer. En waren slechtjes heel moeilijk weg te spelen met de lynch door jager en Huidenwisselaar.

Ik vind het heel wat dat we uiteindelijk door coördinatie slecht óók niet hebben laten winnen, al had er met wat meer fortuin ook nog ergens winst in gezeten, ongetwijfeld.  :D

adriaan

Wat mij betreft sterft Lycantroop niet aan priesterwater, het blijft een goedje. Maar dit had inderdaad duidelijker in de rolomschrijving kunnen staan.

Zuna

Citaat van: adriaan op Gisteren om 23:05:35Wat mij betreft sterft Lycantroop niet aan priesterwater, het blijft een goedje. Maar dit had inderdaad duidelijker in de rolomschrijving kunnen staan.

We agree to disagree. Zoals de rol geschreven is wordt deze door andere rollen behandeld als Weerwolf en die gaat dood aan priesterwater, waar niet 'slecht' staat maar specifiek 'weerwolf'  :(

Ook die eeuwige jagerkammer & de enorme prijs om het doolhof uit te komen (uitgevoerd op 2 man) vond ik redelijk OP.

Verder leuk potje, tot ik zonder consent opeens Wolf werd.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Thelight288

Citaat van: Zuna op Gisteren om 23:27:58
Citaat van: adriaan op Gisteren om 23:05:35Wat mij betreft sterft Lycantroop niet aan priesterwater, het blijft een goedje. Maar dit had inderdaad duidelijker in de rolomschrijving kunnen staan.

We agree to disagree. Zoals de rol geschreven is wordt deze door andere rollen behandeld als Weerwolf en die gaat dood aan priesterwater, waar niet 'slecht' staat maar specifiek 'weerwolf'  :(

Ook die eeuwige jagerkammer & de enorme prijs om het doolhof uit te komen (uitgevoerd op 2 man) vond ik redelijk OP.

Verder leuk potje, tot ik zonder consent opeens Wolf werd.
de uitgang vinden is wel echt iets wat thema is dat veel invloed heeft

BloodWolf14

Haaa heerlijk einde dit. Ook wel beetje terecht dit xD

Slecht had het op een punt in handen. Door nalatigheid de winst niet gepakt. Dan is dit wel toepasselijk zo :P

@redeast ik weet niet of je bij de doden nog hard hebt meegespeeld, maar super teamwork met de lynch op jou. Dat heeft denk ik ons wel in de positie gebracht om uberhaupt te kunnen winnen. Zonder was het denk ik heel lastig geworden

BloodWolf14

Citaat van: Mexicanobroeder op Gisteren om 23:00:54Tsja, ik had Zuna kunnen beschermen of niet mijn rol kunnen geven, of harder op Castiel kunnen duwen dag 2, maar ik denk dat het sowieso lastig was om lang te overleven en het was met 3 conversiewolven heel pittig en dan was er ook nog het rad van fortuin, een mogelijk lijk en een mogelijkheid op conversie in die kamer. En waren slechtjes heel moeilijk weg te spelen met de lynch door jager en Huidenwisselaar.

Ik vind het heel wat dat we uiteindelijk door coördinatie slecht óók niet hebben laten winnen, al had er met wat meer fortuin ook nog ergens winst in gezeten, ongetwijfeld.  :D
Zuna bescherming werd door mij als Apostaat toch nietig gedaan. Dat had uiteindelijk geen invloed gehad op de conversie dus. Alleen Mandy had dit met een zegening in de weg kunnen zitten.