[Discussie] We gaan op reis, maar waarheen?

Gestart door adriaan, 31 oktober 2025, 22:39:03

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Citaat van: Waterwork op 14 november 2025, 11:13:02Ik twijfel tussen 2 mensen en dat zijn Beertje en Wesp in Glas. Wesp vooral omdat hij zegt Carnage dan maar als lynch. Klinkt wel een beetje als oh doen we hem hij is toch goed dus die kunnen we lynchen en zeker met dat we nu weten dat hij orakel is vind ik het verdacht. En de ander is Beertje omdat Thelight hem voorstelde als lynch dat hij wellicht in het andere team zit van de wolven.

Daar baseer je je verdenking op mij op. Ik ging er een beetje vanuit dat William een beetje kon puzzelen wie er een goede lynch was. Ik had zelf niet veel omdat we meerderdeel van de dagen lynchte op info. Die dag was dat een beetje op.

William wist zelf ook niet goed wie hij wilde lynchen tot zover dat hij zelf zo hard twijfelende dat hij vergat te stemmen.

Hij gaf aan Carnage uiteindelijk verdacht vond. Dat hij later sterft als orakel is voor jou dan de reden om mij verdacht proberen te maken nu je zelf opeens geopperd word als verdachte. Het hele potje hoor je niet veel van jou en opeens ben je daar.

Verder (voordat de verdenkingen naar mij gaan omdat alle andere "bewezen zijn" wil ik even benadrukken dat er (eventuele koppels buiten beschouwing) DRIE alliantie zijn en niet TWEE. Dus wanneer 2 mensen niet met elkaar kunnen winnen betekent dit niet perse dat 1 van de 2 goed is. Dit kan ook betekenen dat in het visioen 1 witte en 1 bruine wolf zit. En ik heb het idee dat wanneer de ene wordt gelyncht dat de andere dan afgeschreven wordt als goedje. En dat is gevaarlijk.

Zuna

Citaat van: EliasTheBest op Gisteren om 13:11:32Ik vraag me serieus af wat goed aan het doen is achter de schermen. Ik krijg alleen maar tegenwerking. Heel veel wolven zijn gepakt door de wolven en niet perse door goed. De wolven die wel gepakt zijn komen door orakel resultaten. Nu staan er nog twee op het lijstje die tegenstrijdig zijn maar die claimen opeens lycantroop. Doe er mee wat jullie willen maar ik blijf orakel volgen.

Ik claim niet opeens iets. Ik heb de hele tijd al met mensen gedeeld wat ik ben en wanneer dat veranderde. Het is niet opeens dat ik ga kontendraaien omdat ik gezien ben. Ik heb precies gezegd waar het op sloeg.

Enige wat mensen naar mijn mening niet voldoende meenemen is dat Jar als Omegawolf gestorven is en het mij niet lijkt dat hij daar als goedje mee begon. En er is een conversieland ergens.

Citaat van: Dragonfly op Gisteren om 12:52:00Het hele spel in beschouwing genomen denk ik dat de wolven tussen Waterwork, Zuna, Beertje en Wesp zitten.

Mijn stem gaat naar Waterwork nu uit dit rijtje.

Ik geloof dus zeker dat hier wolven tussen zitten want van dit lijstje is iedereen behalve ik voor mij potentieel wolf. Maar ik ben bang dat we er ergens eentje vergeten.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Dragonfly

In het visioen van Falsi zaten AGR, Mexi en Lustige waarbij alleen Lustige slecht was. Dat maakt hen voor mij bewezen.

Wbt orakel kon Chaos niet met RH winnen. En ik zie haar ook niet bij de andere roedel horen als ik naar haar speelgedrag kijk, voor mij is ze goed.

Beertje kan geen bruine wolf zijn want kon niet winnen met Thelight. Kan nog wel witte wolf zijn.

Rampposi zijn hele speelgedrag roept goed voor mij dit spel en ook Elias zie ik echt geen wolf zijn.

William is beul.

Waterwork is geen bruine wolf maar de kans is aanzienlijk dat hij witte wolf is. Wmb zit witte wolf bij Beertje of Waterwork en doen we er goed aan wit er eerst uit te stemmen omdat we dan geen dubbele lunch weer hebben. We zijn met steeds minder spelers, anders houden we niemand meer over.

Zuna kan nog bruine wolf zijn, geen witte.

Beertje

Ik heb berichten uitstaan en aan de hand daarvan beslis ik op wie ik stem.
I love Elias

EliasTheBest

Wat aan mij knaagt is dat Fals mij heel erg in vertrouwen heeft genomen door werkelijk meer te delen dan waar ik om vroeg. Dat resultaat heeft hij nooit met mij gedeeld dus ik moet er maar vanuit gaan dat het zo is? Wat mij steekt is dat beide neutraal claimen en er nog nog steeds bij blijven? Is er niet met dat resultaat gesjoemeld?

Citaat van: Falsifica op  8 november 2025, 17:25:23Ik zie liever Murphy op de lynch, dan LustigeWolf.
Maar ik geloof dat we met beiden een slechtje eruit spelen.

Dus ook ik ben geswitcht naar LustigeWolf.

Ook hier heeft hij nog liever een andere Lynch...?

Verder sterft hij ook nog die nacht nadat hij achter de schermen zijn resultaten heeft gedeeld. Ook toeval?

Dus ik neem dat resultaat van Falsifica even met een korreltje zout tot dit soort dingen verduidelijkt worden.

Dragonfly

Falsifica wilde zichzelf niet teveel in de kijker te spelen ivm zijn rol en wilde ook  het beeld in stand houden dat hij lijk was.

Ik heb alle vertrouwen in dat visioen.

Williambz

Ik ga mee in de stemming op waterwork. Ik heb een aantal verdachten, waaronder wsterwork. Hij scheen geld van Murphy te hebben gestolen, dus een bruine weerwolf zal minder waarschijnlijk zijn. Maar ik denk dat we nog 1 witte en nog 1 bruine wolf zoeken. Voor witte wolf moeten we denk ik waterwork of beertje lynchen.

Rampposi

Ik ben heel erg druj bezig geweest met de verhuizing. Ik ben nu een laatste avond stappen en ben dus conpleet de DL vergeten. Sorry!

Ik wil heel even openbaar delen dat, in het geval van een witte leugenwolf de stemming heeft gesjoemeld dag 2, kunnen dit enkel nog Beertje, Zuna of Wesp kan zijn. De heke berekening er achter gooi ik morgen als ik nuchtee(der) ben 😅

Williambz

Houd er rekening mee dat er nu 4 bruine en 5 witte wolven dood zijn. Mij lijkt dat we minimaal 1 bruine nog moeten lynchen. Als beide roedels met 6 waren (wat ik veel vind). Dan moeten we nog 2 bruine en 1 witte, maar hoe realistisch is dat? We zijn nu nog met 9 spelers over.

Daarnaast zie ik al een stem op beertje staan, maar beertje kon niet winnen met thelight. Beertje kan dus geen bruine wolf zijn.

Wesp in Glas

Citaat van: Williambz op Vandaag om 00:02:21Houd er rekening mee dat er nu 4 bruine en 5 witte wolven dood zijn. Mij lijkt dat we minimaal 1 bruine nog moeten lynchen. Als beide roedels met 6 waren (wat ik veel vind). Dan moeten we nog 2 bruine en 1 witte, maar hoe realistisch is dat? We zijn nu nog met 9 spelers over.

Daarnaast zie ik al een stem op beertje staan, maar beertje kon niet winnen met thelight. Beertje kan dus geen bruine wolf zijn.

Maar wel een witte.

Williambz

Ja maar dan denk jij dat er dus nog 1 witte en 2 bruine wolven zijn als ik dat goed begrijp? Ik sluit die mogelijkheid niet uit, maar ik denk dat het anders zit. We hebben nu elke lynch goed gelyncht + goede beulactie. Dan kunnen we eigenlijk geen fouten kunnen maken als we er nog 3 te gaan hebben. Ik focus mij persoonlijk liever nu op een bruine wolf dan een mogelijke witte leugenwolf.