[Discussie] We gaan op reis, maar waarheen?

Gestart door adriaan, 31 oktober 2025, 22:39:03

Vorige topic - Volgende topic

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

thelight288

Ik snap het wantrouwen ook niet? Waarom zou iemand liegen over wat spelleiders zeggen dat doet niemand xD

Beertje

Citaat van: Dragonfly op 11 november 2025, 22:48:46Er is mij ter ore gekomen dat Thelight in team bruin hoort.
Mijn stem gaat naar hem.
Ik zeg al een tijdje dat TL niet te vertrouwen is ! Fijn !
I love Elias

CarnageRazor

Citaat van: Beertje op 13 november 2025, 17:56:19
Citaat van: Dragonfly op 11 november 2025, 22:48:46Er is mij ter ore gekomen dat Thelight in team bruin hoort.
Mijn stem gaat naar hem.

Heb jij überhaupt al wat verteld? Of op pb's geantwoord?  ;D

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

thelight288

Ik zeg dat beertje niet te vertrouwen is

Zuna

Citaat van: thelight288 op 13 november 2025, 19:03:55Ik zeg dat beertje niet te vertrouwen is

Ik vertrouw jullie allebei niet  :-\
Wat nou als jullie precies 2 kampen wolf zijn die elkaar de tent uit mept?

Maar ik ben paranoïde op het moment  :-[

Beertje

Citaat van: CarnageRazor op 13 november 2025, 18:07:20
Citaat van: Beertje op 13 november 2025, 17:56:19
Mijn stem gaat naar hem.

Heb jij überhaupt al wat verteld? Of op pb's geantwoord?  ;D

Jazeker!
Heb ik er een van jou gemist?
I love Elias

Chaosimsystem_

Deze nacht valt nogal zwaar. Ineens drie goedjes eruit. Ik wist van jarjar zijn actie die hij aangekocht had had die me dag 2 al gezegd of gehint toen die op een tunnel naar mij zat. Een dag voordien liet hij vallen dat die dacht dat Carnage slecht was. Het spijtige is dat die daardoor zijn schot had aangepast. Carnage en ik hadden afgesproken dat ik het meeste van zijn visioenen door zou geven zodat hij niet in de kijker zou lopen bij de roedels wat hem ook was gelukt voor het ongelukkige schot.

Nu is de vraag want we zitten nog steeds met twee roedels waarvan ik vermoedt nog twee wolven(hopelijk niet meer). 1 wit en 1 bruin met misschien nog een hulpje( al zijn er van ieder team al 1 dood). Dus we gaan als goed nu echt een front moeten vormen om toch al één roedel uit te roeien(liefst allebei natuurlijk).

Mexicanobroeder

Ik heb eigenlijk maar een paar verdachten over, daarvan bezit eentje de rol Prins dus die laten we nog maar even zitten en de ander heet Waterwork die opvallend genoeg steeds maar op bruine wolven stemde nadat anderen er ook al op stemden, de plaatselijke conducteur is er niets bij. Ja, hij wisselde dag 3 naar Roodhapje, maar dat was een gevalletje dat die trein ook al aardig begon te lopen, na hem waren er nog 6 mensen die op Roodhapje stemden.

De manier waarop Waterwork speelt schreeuwt voor mij ook wolf bij hem.

Als iemand Wesp kan opsluiten, vergiftigen of zegenen wordt dat van harte toegejuicht, want hij valt bij mij perfect in het profiel bruine wolf en mocht WW toch onverhoopt geen witte wolf zijn, dan is hij daar ook nog een potentiële kanshebber. Maar als we hem lynchen weten we zeker dat beide teams nog steeds leven en daar heb ik geen zin in, met Waterwork als lynch hoop ik dat we wit definitief de nek omdraaien.

Waterwork

Volgens mij vergeet je dat ik al sinds dag 1 Murphy noem als slechtje en ik ook op de witte wolven heb gestemd. Waarom zou ik dat doen als ik slecht ben?

Mexicanobroeder

Murphy was bruin, dat lijkt me niet echt een argument. De enige witte wolf waar je op stemde was Roodhapje, een stemwissel vanaf Murphy, maar dat was een beetje het moment dat Roodhapje wel opgegeven leek doordat hij zich misdragen had in Orc/Yetistan. Die dag is ook waarom ik nog een tijdje getwijfeld heb of jij een witte wolf zou zijn, maar je zat mooi in een enorme trein van 7 spelers die snel op Roodhapje gingen.

Ik begrijp dat het minder concreet is dan afgelopen dagen, maar wie zou jij zelf voorstellen om er uit te smijten?

Waterwork

Ik twijfel tussen 2 mensen en dat zijn Beertje en Wesp in Glas. Wesp vooral omdat hij zegt Carnage dan maar als lynch. Klinkt wel een beetje als oh doen we hem hij is toch goed dus die kunnen we lynchen en zeker met dat we nu weten dat hij orakel is vind ik het verdacht. En de ander is Beertje omdat Thelight hem voorstelde als lynch dat hij wellicht in het andere team zit van de wolven.

Zuna

Citaat van: Mexicanobroeder op 14 november 2025, 10:10:44Ik heb eigenlijk maar een paar verdachten over, daarvan bezit eentje de rol Prins dus die laten we nog maar even zitten en de ander heet Waterwork die opvallend genoeg steeds maar op bruine wolven stemde nadat anderen er ook al op stemden, de plaatselijke conducteur is er niets bij. Ja, hij wisselde dag 3 naar Roodhapje, maar dat was een gevalletje dat die trein ook al aardig begon te lopen, na hem waren er nog 6 mensen die op Roodhapje stemden.

De manier waarop Waterwork speelt schreeuwt voor mij ook wolf bij hem.

Als iemand Wesp kan opsluiten, vergiftigen of zegenen wordt dat van harte toegejuicht, want hij valt bij mij perfect in het profiel bruine wolf en mocht WW toch onverhoopt geen witte wolf zijn, dan is hij daar ook nog een potentiële kanshebber. Maar als we hem lynchen weten we zeker dat beide teams nog steeds leven en daar heb ik geen zin in, met Waterwork als lynch hoop ik dat we wit definitief de nek omdraaien.

Ik begin inmiddels te twijfelen aan jouw rolclaim.

Om de rest ook even in te lichten. Mex heeft vanaf het begin Neutraal geclaimd bij me, omdat ik zelf ook Neutraal claimde. Ik wou het eens proberen om zo wolven uit te smoken, ik was er niet goed in want ik vertelde BW mijn beginrol en werd daarna mislukt gewelpt maar dat is een story for another day.

Terugkomend op Mex. Die claimde dus ook Neutraal. Ik heb dus altijd in mijn achterhoofd gehouden dat die dus wolf kon zijn in vermomming. En de rol die die claimt had ik allang een bepaalde actie mee gedaan als ik bepaalde mensen zou verdenken. In plaats van schreeuwen in DT dat we naar iedereen moeten kijken behalve hem.

Ik heb overigens nog steeds niet iets van een conversie uitgesloten. Wat misschien is waarom Mex geen actie lijkt te kunnen uitvoeren.

Ik vertrouw WW ook nog steeds niet, maar die kan ook best in de andere roedel zitten dan Mex.

Wesp vind ik voornamelijk niet te volgen en een beetje een spuit11 dit potje. Eigenlijk niet mee gesproken. Ben wel benieuwd wat @EliasTheBest denkt want die is best stil voor zijn doen, wat me al het hele potje opvalt.

Ik denk nog steeds dat DF het niet is en ook Chaos vertrouw ik. Beertje krijg ik geen hoogte van, geloof best dat die ook slecht kan zijn maar moet DT even teruglezen.

Dat is ongeveer mijn gedachtegang. Dus voor mij gaat de keuze een beetje tussen Mex en WW. Van die eerste krijg ik momenteel de meeste kriebels.

Dragonfly

Het hele spel in beschouwing genomen denk ik dat de wolven tussen Waterwork, Zuna, Beertje en Wesp zitten.

Mijn stem gaat naar Waterwork nu uit dit rijtje.

EliasTheBest

Ik vraag me serieus af wat goed aan het doen is achter de schermen. Ik krijg alleen maar tegenwerking. Heel veel wolven zijn gepakt door de wolven en niet perse door goed. De wolven die wel gepakt zijn komen door orakel resultaten. Nu staan er nog twee op het lijstje die tegenstrijdig zijn maar die claimen opeens lycantroop. Doe er mee wat jullie willen maar ik blijf orakel volgen.