[Discussie] We gaan op reis, maar waarheen?

Gestart door adriaan, 31 oktober 2025, 22:39:03

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Sorry jongens voor deze paniek, maar ik weet het echt ff niet.

Van femsel heb ik een claim wat opzich kan? Zelfde geldt voor 5guys en Elias. Df en rampposi heb ik goed contact mee. Bert, mexi, agr en ingrid? kunnen niet op basis van visioenen. JarJar en Zuna vertrouw ik redelijk op basis van dt en prive contact.
Beertje en TL zijn niet lynchbaar.

Blijft over Carnage, chaos, waterwork.

Wesp in Glas

Carnage dan maar? Die wilde de lynch vergooien door toch op beertje te stemmen

thelight288

Citaat van: Williambz op 11 november 2025, 20:52:51Sorry jongens voor deze paniek, maar ik weet het echt ff niet.

Van femsel heb ik een claim wat opzich kan? Zelfde geldt voor 5guys en Elias. Df en rampposi heb ik goed contact mee. Bert, mexi, agr en ingrid? kunnen niet op basis van visioenen. JarJar en Zuna vertrouw ik redelijk op basis van dt en prive contact.
Beertje en TL zijn niet lynchbaar.

Blijft over Carnage, chaos, waterwork.

Wat denk jij? Sorry ik heb nu niet de energie om echt na te denken

Williambz

Orakel meld je zsm eens bij mij, want we horen 5 visioenen te hebben

Williambz

Dit zijn orakel visioen van de rol

Bert + Fals (wel samen)
Chaos + RH (niet samen)
Beerte + TL (niet samen)
1 nacht is mislukt

Wesp in Glas

Citaat van: Williambz op 11 november 2025, 20:47:04Orakel visioen:
1. Fals en Bert kunnen samen winnen.
2. Fals en ingrid kunnen samen winnen.
3. Aint, mexicobroeder, lustige. 2 goed, 1 slecht

Op basis hiervan kunnen de volgende niet slecht zijn: Bert, mexicanobroeder, ingrid, AGR

Even een sidenote: is visioen 2 bevestigd?

Even een sidenote. Dat jan en piet niet samen kunnen winnen en jan sterft als wolf. Dan wil dat nog niet zeggen dat Piet dan geen wolf is he

thelight288

Dragonfly

Er is mij ter ore gekomen dat Thelight in team bruin hoort.
Mijn stem gaat naar hem.

thelight288

Citaat van: Dragonfly op 11 november 2025, 22:48:46Er is mij ter ore gekomen dat Thelight in team bruin hoort.
Mijn stem gaat naar hem.

Dat klopt niet, ben benieuwd waar dat vandaan komt, maar als ik dood moet dan zien we het wel

Zuna

Ik ben helemaal vergeten te stemmen en reizen en weetikveel! Mijn tante was op bezoek uit Friesland!

Ik denk dat TL slecht is, die verdenk ik al een tijdje maar die ontspringt de dans steeds. De info van DF bevestigt dat alleen maar.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Waterwork

ik vind the light als verdacht sinds dag 1 en heb daar goede redenen voor die ik al een tijdje voor mezelf hou. Maar nu we het ook bevestigd krijgen gaat mijn stem sowieso naar hem

CarnageRazor

Citaat van: Waterwork op 12 november 2025, 08:23:53ik vind the light als verdacht sinds dag 1 en heb daar goede redenen voor die ik al een tijdje voor mezelf hou. Maar nu we het ook bevestigd krijgen gaat mijn stem sowieso naar hem

Waarom heb je hier bij niemand wat van gezegd? Ik neem aan dat je wel een vertrouwenspersoon hebt?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Ingrid1234

Citaat van: CarnageRazor op 12 november 2025, 09:12:06
Citaat van: Waterwork op 12 november 2025, 08:23:53ik vind the light als verdacht sinds dag 1 en heb daar goede redenen voor die ik al een tijdje voor mezelf hou. Maar nu we het ook bevestigd krijgen gaat mijn stem sowieso naar hem

Waarom heb je hier bij niemand wat van gezegd? Ik neem aan dat je wel een vertrouwenspersoon hebt?

Waterwork heeft mij op dag 2 al dit verteld, ik heb ook op thelight gestemd daarna mede daardoor. De reden was coo mij alleen nog niet concreet genoeg om er echt iets mee te kunnen doen. Dus ik heb me gefocust op de zoektocht naar orakellanden.

JarJarBling

heey! kan iemand me eigenlijk helpen met zeggen of dat spelleiders: @adriaan of @123berber persoonlijk hebben geconfirmeerd wat er gezegd werd dat:

dat er geen test rollen zijn uitgedeeld en enkel in de land acties zaten?

Mexicanobroeder

Dit heb ik door meerdere spelers bevestigd zien worden.