[Discussie]

Gestart door Falsifica, 24 oktober 2025, 11:05:28

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

AGR krijgt mijn stem! Ze heeft de anderen hier gewoon overslimt.

thelight288

Van mij mag ze m ook hebben gun het r ook wel en denk dat ze als goedje vaak duidelijk als goed speelt dus beetje in te schatten.

Chaosimsystem_

Ik stem voor Castiel die hier al goede opmerkingen in het spel maakt.

thelight288

Citaat van: Zuna op 24 oktober 2025, 22:34:34
Citaat van: Castiel. op 24 oktober 2025, 17:41:06Idd geen wolven op de lijst. Dus we hebben sowieso te maken met een hulpjesspel. Zo te zien 2 koppeltjes bloedbroeders.

Ik ben down om BM te zijn!

De eerste persoon die dit gilt is meer te vertrouwen dan de gemiddelde speler. Statistiek zegt dat ik dit moet stemmen  O0

Ik wil ook niet kut overkomen maar dit is best een makkelijke observatie en zegt niks over castiels alliantie

Zuna

Citaat van: thelight288 op 25 oktober 2025, 13:29:02
Citaat van: Castiel. op 24 oktober 2025, 17:41:06Idd geen wolven op de lijst. Dus we hebben sowieso te maken met een hulpjesspel. Zo te zien 2 koppeltjes bloedbroeders.

De eerste persoon die dit gilt is meer te vertrouwen dan de gemiddelde speler. Statistiek zegt dat ik dit moet stemmen  O0

Ik wil ook niet kut overkomen maar dit is best een makkelijke observatie en zegt niks over castiels alliantie

Een BM willen zijn is eigenlijk vragen dat mensen je in het vizier gaan houden. Een ziener bekijkt je, mensen gaan met jouw rol wisselen etc.

Een ziener wil dan weer niet graag BM worden want die wil niet in het spotlicht. En een BM die goed is haalt generally het einde van het spel niet.

Er zit meer logica achter een BM kiezen dan 'gewoon gunfactor'. En het is handig als je BM actief is en goede opmerkingen maakt, want zo kun je hem/haar een beetje peilen. Ik ga dus meestal voor de eerste die het graag wil zijn. Uiteindelijk hoop ik dat het me informatie geeft over die speler.

Tot zo ver de vage filosofie van Zuna  :o
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

CarnageRazor

Citaat van: Zuna op 25 oktober 2025, 14:00:20
Citaat van: thelight288 op 25 oktober 2025, 13:29:02

Een BM willen zijn is eigenlijk vragen dat mensen je in het vizier gaan houden. Een ziener bekijkt je, mensen gaan met jouw rol wisselen etc.

Een ziener wil dan weer niet graag BM worden want die wil niet in het spotlicht. En een BM die goed is haalt generally het einde van het spel niet.

Er zit meer logica achter een BM kiezen dan 'gewoon gunfactor'. En het is handig als je BM actief is en goede opmerkingen maakt, want zo kun je hem/haar een beetje peilen. Ik ga dus meestal voor de eerste die het graag wil zijn. Uiteindelijk hoop ik dat het me informatie geeft over die speler.

Tot zo ver de vage filosofie van Zuna  :o

Ben het hier wel mee eens! Lekker vaag!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Murphy

IH hoef zelf geen bm te zijn, maar mijn gunfactor gaat wel naar AGR!

Aintgotrhythm

Ik denk dat mijn stem naar DF gaat. Ook zij wilde het BM schap al vrij vroeg, in de redenatie van Zuna dat mensen die al roepen BM te willen zijn zichzelf in de kijker spelen kan ik wel meegaan. Dat deed Cas ook maar ik vind dat DF het wel een keer mag zijn.

De mensen die later roepen BM te willen zijn vind ik dat minder voor hen spreken. Daar de meeste stemmen (in dit geval) op mij staan en de kans kleiner is dat ze het worden. Later kan het als argument gebruikt worden, "waarom zou ik mezelf in de kijker spelen en BM willen worden". Maar die vlieger gaat dan dus wat mij betreft niet op.

@Wesp in Glas probeer je op dag 1 nu al verwarring te zaaien door rollen te noemen die niet eens in de lijst staan? :')

Castiel.

Krijg net te horen van onze lieftallige spelleider dat de DL vanavond al is voor BM. Dat had ik even niet scherp
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Dragonfly

De meeste stemmen gaan naar AGR, ik kan me na haar gesproken te hebben daar wel in vinden. :)

EliasTheBest

Ik lees niet echt redenen waarom op iemand te stemmen en zie gunfactor voorbij komen, daarom mijn stem op Zuna. Op mijn vriendjes stemmen doe ik na deze ronde wel.

Aintgotrhythm

Ik ben vannacht mislukt gewelpt

BloodWolf14

Hi excuus! Was op werk :s

Ik zie dat er nog vrij weinig discussie is geweest. Zijn mensen al wel actief in netwerken?

Aintgotrhythm

Carnage en Roodhapje claimen beide neutraal. Een van de twee is niet neutraal dus... Zie variant.

Zuna

Citaat van: Aintgotrhythm op 25 oktober 2025, 23:18:53Carnage en Roodhapje claimen beide neutraal. Een van de twee is niet neutraal dus... Zie variant.

Het staat er niet expliciet dat dit niet kan. Ik heb net die variant 10 keer doorgelezen. Ik geloof niet per se dat ze beide neutraal zijn, maar ik snap even niet of dat nou kan of niet.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!