Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - Heb jij iets gezien?

Gestart door thelight288, 26 september 2025, 21:46:48

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Ik heb mijn stem vast op Carnage gezet. Hij bleef nogal kortaf met z'n BM-campagne en geeft verder geen redenatie voor de stem op Roodhapje. Dat was wel een volgstem though.

Ook Chaos zou je hiervoor kunnen noemen, maar die liet verder helemaal niets van zich horen dus dat past dan wel weer ofzo.

Ben benieuwd wat anderen tot zover willen bieden voor een lynchstem :P

Falsifica

Heerlijk toch, gelijk een weerwolf eruit. Heeft iemand nog wat gezien waar we deze speldag gelijk op doorkunnen?  :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Citaat van: BloodWolf14 op 28 september 2025, 23:33:44Ik heb mijn stem vast op Carnage gezet. Hij bleef nogal kortaf met z'n BM-campagne en geeft verder geen redenatie voor de stem op Roodhapje. Dat was wel een volgstem though.

Ook Chaos zou je hiervoor kunnen noemen, maar die liet verder helemaal niets van zich horen dus dat past dan wel weer ofzo.

Ben benieuwd wat anderen tot zover willen bieden voor een lynchstem :P

Als je bij mededelingen kijkt zie je dat ih mijn bm stem als eerste heb gezet. In het foute topic though. Ik vind je redenatie hier wel erg mak.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

EliasTheBest

Spel is mij ontschoten dit weekend, ik zal Wesp ook nog even aantikken en wakker maken. Het discussietopic hoeft niet echt terug gelezen te worden zie ik  :D

BloodWolf14

Neee helaas niet.

Ik moet zeggen dat ik niet echt de motivatie heb om te gaan netwerken. Tot zover heb ik enkel Murphy en Fals gesproken, dus die krijgen opzich een pluspuntje voor nu.

@CarnageRazor mogelijk dat die post al verwijderd was voor ik keek. Ik heb daar namelijk geen stem zien staan en ook nu is die post er niet. Ik wil fair zijn, dus ben benieuwd van @thelight288 of dit klopt of niet.

Als die post toch weg is gehaald ga ik wel switchen naar Chaos. Ben benieuwd wat zij tot zover heeft gedaan. @Chaosimsystem_ ? :P

123berber

Mijn stem gaat naar Murphy.

Die benadert mij net met dat ze van iemand hoorde dat ik haar medeslechtje zou zijn.

WCeend!! Zomerspelen 2014

LustigeWolf

Grappig, dat zei ze tegen mij ook. Erg verdacht wel. Ik had er op doorgevraagd, en deze iemand was falsifica. Een tactiek om offboardjes te zoeken ofzo? Ik snap het verder ook niet

redeast

Ik heb vrij weinig tijd gehad dit weekend om mij bezig te houden met het spel en helaas deze week nog minder tijd (lijkt het). Ik vind de stemmen op Murphy wel makkelijk gaan zo. Voor mij ziet dit er meer uit alsof ze mensen uit de tent probeert te lokken, dan dat ze daadwerkelijk heeft geprobeert om twee mensen als medeslechtje te benaderen. Ik vind deze reacties en stemmen dan ook wel heel gemakzuchtig zonder al te veel na te denken en zonder ook uitleg van Murphy te vragen. Mijn stem gaat dan waarschijnlijk ook naar 123berber of naar LustigeWolf als er verder niks meer gebeurt.

Falsifica

Ze zei mij juist dat ze haar offboardje aant zoeken was want nu Castiel dood is, is ze nog maar alleen op het board. Ze vrkeg aan mij of ik ideeën had. Ik zei dat ik Elias een goede hiervoor vind, want die was volgens Lustigewolf (dtopic 11) de beste. Dus vast ook de beste keuze voor een offboardje. Daarna grapte ik door dat het ook LW of Wesp kon zijn. Alsin: ik heb geen idee.

Ik nam het hele gesprek met een korreltje zout en verwachte eig dat jullie dat ook zouden doen. Murphy kennende, was de vraag tactiek. Dus ze heeft een rol waarmee ze niet bang is om op gestemd te worden. Welke dat ik denk dat het is, ga ik hier niet zeggen.

Ik vind dus vooral de 2 snelle stemmen van Berrie en LW interessant.
Dus aan jullie de vraag, is dit alles waar jullie je stem op baseren, of is er stiekem meer 'bewijs' wat jullie niet willen delen?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Mijn pm box weten jullie te vinden hoop ik :) als jullie het hier niet willen delen
- Captain Jack Sparrow

LustigeWolf

Citaat van: redeast op 29 september 2025, 19:49:54Ik heb vrij weinig tijd gehad dit weekend om mij bezig te houden met het spel en helaas deze week nog minder tijd (lijkt het). Ik vind de stemmen op Murphy wel makkelijk gaan zo. Voor mij ziet dit er meer uit alsof ze mensen uit de tent probeert te lokken, dan dat ze daadwerkelijk heeft geprobeert om twee mensen als medeslechtje te benaderen. Ik vind deze reacties en stemmen dan ook wel heel gemakzuchtig zonder al te veel na te denken en zonder ook uitleg van Murphy te vragen. Mijn stem gaat dan waarschijnlijk ook naar 123berber of naar LustigeWolf als er verder niks meer gebeurt.

Ik was misschien wat kort door de bocht.
Zoals ik aangaf in mijn post heb ik dus wel doorgevraagd bij Murphy, die toen dus aangaf dat falsifica de berichtgever was. Toen ik dus vroeg wat de redenering hierachter is had Murphy daar geen antwoord op. En toen ik zei dat ik het raar vond dat Falsifica Murphy zou willen helpen met het zoeken van een slechtje als ze niet allebei slecht zijn ging ze daar niet echt op in. Vanwege mijn drukke weekend was dit het eerste spelfeit wat tot mij kwam en dit alles bij elkaar maakt Murphy voor mij verdachter dan de rest. Vandaar mijn stem op Murphy. Niet omdat ik 100% denk dat zij een wolf is. Maar omdat ik haar meer verdacht vind dan de rest.

CarnageRazor

Het lastige aan Murphy is dat je standaard en in een soort eigen mindgame met jezelf beland in plaats van met haar.

Ik denk ook dat dit de insteek is, want ik had ook contact met haar, waarin ze me vroeg slecht te kiezen.

Echter heeft ze al meer visjes gegooid waardoor ik niet geneigd ben alles te geloven.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

redeast

Mijn stem gaat voor nu naar 123berber. Voor nu vind ik zijn verhaal het zwakst en ik ga vandaag waarschijnlijk weinig tijd meer hebben, dus mijn stem nu al voordat ik vergeet te stemmen.

123berber

Ik blijf bij mijn stem op Murphy, dit is niet het enige.

Ik hoorde van iemand dat:
Murphy schijnt bij RH ook geclaimd te hebben hem als een specifieke rol gezien te hebben.
En mijn bron geeft tevens aan dat Murphy en RH allebei ontkennen contact met elkaar te hebben gehad. Dus dat, samen met haar vreemde claim was voor mij de reden tot een stem.

Dat Redeast niet eens wat extra informatie/reactie van mij afwacht vind ik dan weer zwak en getuigen als een makkelijke stem van een slechtje.

WCeend!! Zomerspelen 2014

redeast

Citaat van: 123berber op 30 september 2025, 08:54:09Dat Redeast niet eens wat extra informatie/reactie van mij afwacht vind ik dan weer zwak en getuigen als een makkelijke stem van een slechtje.

Dit vind ik wel een heel makkelijke terugkaatsing zonder enige berusting op feiten. Lees eerst eens wat ik schrijf voordat je probeert het naar mij af te schuiven. Ik zeg duidelijk dat ik mijn stem nu plaats omdat ik mogelijk vandaag weinig tot geen tijd meer ga hebben en niet inactief wil zijn. Vrij raar om dan te zeggen dat ik maar moet afwachten en dan maar mogelijk inactief moet zijn, tenzij je graag wil dat ik inactief ben. Aangezien LustigeWolf wel al een verklaring heeft geplaatst en jij niet, terwijl je na mijn bericht gewoon nog online bent geweest, zorgt er voor dat LustigeWolf een beter verhaal hebt dan jij. Dat je pas reageert nadat ik een stem op jou plaats, zegt mij ook weer veel.