[Dodenoverleg] Dat ging zeker even mis

Gestart door Mexicanobroeder, 7 september 2025, 10:17:31

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Dragonfly

Iig zit bm bij goed! Als Murphy al dood was geweest was mn 2e keuze Cas

Thelight288

Cas stond op lunch die heeft zichzelf gered door William te zegenen

Thelight288

Idk waarom jarjar wantrouwen had richting jullie ik had jou wel op goed denk als ik nog leefde aan hoe je speelt dan. Ik wist nu natuurlijk al na eerste nacht wat iedereen was

Dragonfly

Citaat van: thelight288 op 14 september 2025, 20:38:32Cas stond op lunch die heeft zichzelf gered door William te zegenen

Ja, topper  :D

BloodWolf14

Citaat van: Dragonfly op 14 september 2025, 19:44:05Nee dat is niet per se nodig. Ik de k dat je wat te laat begon met mensen aanspreken eerder?
Combinatie van. I mean komop, er is op de BM-dag al een triple claim van Lycantropen die bijna iedereen scheen te weten.

Voor zover ik weet claimden Fals en Murphy dat. Ingrid zal de derde wel zijn geweest gezien haar rol.

Castiel claimde een actie te hebben en William neutraal.

Dan blijven JarJar, Carnage, jij en ik over als spelers die hier niet betrokken bij waren. En doe eens 1 gok welke drie spelers buiten meeste gesprekken leken te blijven hangen? Juist, degenen die niet claimden.

Speelstijl hier komt opnieuw weer neer op dag 1 overal claimen en zien wat dat teweeg brengt. Daar weiger ik aan mee te doen.

CarnageRazor

Citaat van: thelight288 op 14 september 2025, 20:39:56Idk waarom jarjar wantrouwen had richting jullie ik had jou wel op goed denk als ik nog leefde aan hoe je speelt dan. Ik wist nu natuurlijk al na eerste nacht wat iedereen was

Dat is mijn fout na pm contact denk ik. Ik dacht dat het afgesproken spel was tussen Tinie, DF en William.

Ik vond een neutraaltje vrijstellen heel vreemd. En hij was hier mee akkoord. Bovendien had ik dag 1 al geclaimd bij Tinie (echte rol  ;D ) en ze geloofde het niet. Dus ik vond het verdacht dat ze mij verdacht vond en legde de link naar DF en William. En later ook naar Fals omdat die een Lycantroop claimer Safe stelde. Ik, Cas en Jar hadden een beginnend netwerk. Ik geloofde Jar, Castiel geloofde mij, doordat ik stierf omdat ik priester claimde bij Fals omdat ik dacht dat jar al best veel had geclaimd, omdat Castiel ook van z'n dodelijke kracht wist. Toen werd ik lunch en keek Jar naar Castiel.

Maar zo te zien zijn Cas en Murphy er ondertussen wel uit, alleen nog benieuwd wat Fals uit z'n mouw gaat schudden.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Thelight288

ja goed heeft eigenlijk al wel gewonnen zo, karma voor mij lunchen :C

Dragonfly

Citaat van: BloodWolf14 op 15 september 2025, 16:21:54
Citaat van: Dragonfly op 14 september 2025, 19:44:05Nee dat is niet per se nodig. Ik de k dat je wat te laat begon met mensen aanspreken eerder?
Combinatie van. I mean komop, er is op de BM-dag al een triple claim van Lycantropen die bijna iedereen scheen te weten.

Voor zover ik weet claimden Fals en Murphy dat. Ingrid zal de derde wel zijn geweest gezien haar rol.

Castiel claimde een actie te hebben en William neutraal.

Dan blijven JarJar, Carnage, jij en ik over als spelers die hier niet betrokken bij waren. En doe eens 1 gok welke drie spelers buiten meeste gesprekken leken te blijven hangen? Juist, degenen die niet claimden.

Speelstijl hier komt opnieuw weer neer op dag 1 overal claimen en zien wat dat teweeg brengt. Daar weiger ik aan mee te doen.

Nee ben ik niet met je eens. Ik had goed contact met Murphy en Castiel. Ingrid was vrij inactief. En Jar had ik ook contact mee maar maakte de verkeerde keuze, tjah. Ik geloof niet dat het claimfestijn alles doet. En het was vrij duidelijk dat niet iedereen de waarheid claimt.