Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Nakletstopic

Gestart door redeast, 7 augustus 2025, 20:38:57

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Na negen speldagen zit het er op! Het spel startte erg chaotisch en de sfeer was erg ongelukkig, maar gelukkig ging dit gaande spel beter! Laat hier jullie feedback en naklets achter! Mijn evaluatie komt binnenkort, wanneer ik iets meer tijd heb.

JarJarBling

Aan alle spelers waar ik de onwetende speler kaart heb opgetrokken. Mijn excusses! Niet boos op mij zijn maar op noic!

EliasTheBest

Ik vond het een lekker potje, bedankt redeast. Heerlijk toch dat bekvechten. Er gebeurde genoeg iig en het was actief. Top gespeeld iedereen!

Ingrid1234

Wat een bevalling jongens 🤣 wel leuk om een keer een spel met zo veel mensen te spelen!

thelight288

Mijn gevoel zei al dat Ingrid echt niet was. Ik twijfelde eerst wel aan lustige wolf omdat zn welp poging zo laat gemeld werd, maar toen noicrec daarna met Ingrid verhaal ook niet klopte was t opzich duidelijk. Alleen de missende moord was me niet duidelijk maar ze wisten dus niet of ik of blood of ik de wamster was haha en probeerde blood. Wel jammer had best goed gespeeld vgm net miss gegrepen maar mn laatste stem stond iig goed

JarJarBling

trouwens voor zei die mij op de vingers tikte omdat ik zei dat er een welp moord was.

dat was juist ik heb oprecht me missproken ;p

EliasTheBest

Lol ik zie nu pas dat goed verloren heeft... Pfft

Falsifica

Jammer dat deze slechte delver lunch moest worden voordat ie kon delven  :"(

Hopelijk snel een revanche krijgen met mijn lievelingsrol. :( Ik was zo boos.
Ik was degene die de ziener heeft laten vermoorden door de welp
(6)

Anyway, Jarjar, ziek lekker gespeeld! Je hebt zo heerlijk gedaan alsof je er niks van snapte, ik was aan het genieten dit potje! En noicreC, jij ook goed gespeeld!

en nu schrijf jullie allemaal in voor 788, dan kan ik het feest morgen verder laten gaan
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Ingrid1234

Noicrec ik kon het echt niet hebben dat je me een leugenaar noemde aan het einde. Geef toe, je hebt echt letterlijk die dingen gezegd die ik zei 🤣🥲😭

thelight288

Citaat van: EliasTheBest op  7 augustus 2025, 21:01:02Lol ik zie nu pas dat goed verloren heeft... Pfft

Ja spijtig idk waarom blood toch op Ingrid ging. Heel eerlijk ik twijfelde ook maar leek me verstandiger om eerst noicrec sws te lynchen want bm en ging ook via slechtjes. Snapte ook niet dat fannie een slechtje bm had gemaakt xD

noicreC

Excuses Falsifica.

De communicatie van de wolven was de eerste aantal rondes echt barslecht. Carnage dacht dat jij hem had verraden bij TL. Dat, plus dat je mij nooit naar slecht probeerde te halen als neutraaltje, vond ik reden genoeg om te denken dat je echt goed was en met je neutraal claimpje slecht probeerde over te halen.

We miste een lunch van nacht 3, en verwachtte dat jij een lijk had gemaakt. En met een dode conversie wolf, die nooit zijn conversie heeft kunnen doen, een orc, die nooit een moord heeft kunnen plegen, hadden we gewoon net die extra killing power nodig.

Maar goed, toen bleek er nooit een lijk te zijn gemaakt.

En begrijpelijk Ingrid. Ik merkte ook aan je dat dat echt verkeerd viel. Nooit de bedoeling natuurlijk.
Ik had helaas geen andere keuze meer op dat moment. Dat ik bij jou had benoemd dat TL een nacht 2 lijk was, was een deathsentence voor mij. Ik wist dat, als we deze lynch op jou konden krijgen, wij zouden winnen. Dus ik gooide alles maar op dat jij dat uit je duim zoog om mij zo op de lynch te krijgen haha

JarJarBling

Citaat van: Falsifica op  7 augustus 2025, 21:01:42Jammer dat deze slechte delver lunch moest worden voordat ie kon delven  :"(

Hopelijk snel een revanche krijgen met mijn lievelingsrol. :( Ik was zo boos.
Ik was degene die de ziener heeft laten vermoorden door de welp
(6)

Anyway, Jarjar, ziek lekker gespeeld! Je hebt zo heerlijk gedaan alsof je er niks van snapte, ik was aan het genieten dit potje! En noicreC, jij ook goed gespeeld!

en nu schrijf jullie allemaal in voor 788, dan kan ik het feest morgen verder laten gaan

kan ik die voorkeur als nieuwe speler nog gebruiken voor volgend potje!?

thelight288

Citaat van: noicreC op  7 augustus 2025, 21:46:19Excuses Falsifica.

De communicatie van de wolven was de eerste aantal rondes echt barslecht. Carnage dacht dat jij hem had verraden bij TL. Dat, plus dat je mij nooit naar slecht probeerde te halen als neutraaltje, vond ik reden genoeg om te denken dat je echt goed was en met je neutraal claimpje slecht probeerde over te halen.

We miste een lunch van nacht 3, en verwachtte dat jij een lijk had gemaakt. En met een dode conversie wolf, die nooit zijn conversie heeft kunnen doen, een orc, die nooit een moord heeft kunnen plegen, hadden we gewoon net die extra killing power nodig.

Maar goed, toen bleek er nooit een lijk te zijn gemaakt.

En begrijpelijk Ingrid. Ik merkte ook aan je dat dat echt verkeerd viel. Nooit de bedoeling natuurlijk.
Ik had helaas geen andere keuze meer op dat moment. Dat ik bij jou had benoemd dat TL een nacht 2 lijk was, was een deathsentence voor mij. Ik wist dat, als we deze lynch op jou konden krijgen, wij zouden winnen. Dus ik gooide alles maar op dat jij dat uit je duim zoog om mij zo op de lynch te krijgen haha

ja ik vroeg hier al naar voor de lynch op LW, maar ze had niet gereageerd. nu bleek dat ze al eerder had gezegd. toen dacht ik wel van ja dit klopt gewoon echt niet bij noicreC

Beulgemeester

Gefeliciteerd winnaars, mooi gedaan, vooral de hail mary aan het einde.

Ik ben heel eerlijk, ik had niet verwacht dat we gingen verliezen tot ik BW zijn stem op Ingrid zag en we gewoon weer een ronde niet gezamenlijk op Noicrec gingen stemmen. Ik vond dat al spijtig in de nacht dat LW werd gehangen, maar ik dacht echt dat we nu de juiste keuze gingen maken. Helaas heb ik blijkbaar de overtuigingskracht van een natte pannenkoek, dus echt veel kon ik niet aan de uitkomst veranderen. XD

Ik ga weer in winterslaap denk ik, wellicht tot ooit als @noicreC me weer overtuigd dat ik mee moet doen.  :D

Bedankt voor het hosten @redeast.

thelight288

Citaat van: Beulgemeester op  8 augustus 2025, 00:00:06Gefeliciteerd winnaars, mooi gedaan, vooral de hail mary aan het einde.

Ik ben heel eerlijk, ik had niet verwacht dat we gingen verliezen tot ik BW zijn stem op Ingrid zag en we gewoon weer een ronde niet gezamenlijk op Noicrec gingen stemmen. Ik vond dat al spijtig in de nacht dat LW werd gehangen, maar ik dacht echt dat we nu de juiste keuze gingen maken. Helaas heb ik blijkbaar de overtuigingskracht van een natte pannenkoek, dus echt veel kon ik niet aan de uitkomst veranderen. XD

Ik ga weer in winterslaap denk ik, wellicht tot ooit als @noicreC me weer overtuigd dat ik mee moet doen.  :D

Bedankt voor het hosten @redeast.

Leuk dat je mee deed! Ja jammer van einde maar leuk potje wel. Ja toen met lustige wolf als ik al toen had gehoord van Ingrid i dat noicrec had gezegd dat hij dacht dat ik nacht 2 lijk was geworden maar tegen mij zei nacht 2 opgesloten had dacht ik wel van uhhh dit klopt niet. En ook tussen lustige wolf en noicrec al. Al twijfelde ik toen ook echt wel aan hem. Noicrec en wesp hadden wel elkaar bevestigd maar omdat die gekoppeld was met ramp die echt stalker was durfde ik t nog niet helemaal te zeggen eerst