[Dodendiscussie] Over en uit

Gestart door 123berber, 12 juli 2025, 19:29:41

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Citaat van: thelight288 op 16 juli 2025, 23:47:42nee nu ik ook niet meer nee, ik vond hem ook verdacht vooral op begin, maar toen vooral doordat hij ook zo makkelijk op murphy ging deed voor mij eigenlijk

geef je helemaal gelijk. Had toch ook mn bedenkingen in het begin ook bij Carnage omdat die zijn acties totaal niet is hoe die speelt al vind ik wel dat die het spel goed zo op gang heeft gekregen. Al ben ik benieuwd hoe de rest gaat stemmen.

thelight288

Ik volg ramp ook totaal niet die is slecht natuurlijk maar ik zei alleen dat Carnage zei dat t 50/50 was voor welp dronkaard of wijze burger, maar als hij dronkaard was was hij gestorven door welp actie op wijze burger. Niels had mij vorig spel ook gewoon op spiegelaar gewelpt niet dronkaard en i khad tctoen ook nog nagevraagd bij Adriaan. Ik gaf alleen de spel technische reden waarom wat Carnage zei niet kon 😂 hij ging er allerlei conclusies aan hangen

123berber

Oef die claim van Rampposi kan hem duur komen te staan.

WCeend!! Zomerspelen 2014

thelight288

123berber

Nou met een beschermengel en RH die ook gezegende is. Denk dat dat wel alarmbellen laat afgaan zeker bij Roodhapje.

thelight288

thelight288

Ik dacht even dat er geen gezegende in zat maar roodhapje is dat al

123berber

Oeff ik ben nu heel benieuwd of goedjes mee zullen gaan op de verdenking van Carnage! Hij is goeddd :D

Falsifica

Ja Carnage heeft Fannie door, maar denk dat het te laat is dit spel nog om te draaien.

En waar blijft die dronken beul actie  XD  2 woorden 9 letters Tinie! Duurt lang!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

Jaaa de moment supreme! Vol verwachting klopt ons hart!!

thelight288

thelight288

Wat is Hans aan t lukken xD. Carnage heeft precies gelijk over fannie en chaos was geen Lynch xD

Falsifica

'Hier staan te veel woorden voor een slechte Fannie'

Oh hansje toch  XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

Update van Murphy. Om 9:30 hakt ze de knoop door maar ze denkt eraan casgtiel te pakken.

Falsifica

- Captain Jack Sparrow