Nabespreking

Gestart door Falsifica, 30 juni 2025, 21:01:34

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Ik hoop dat jullie genoten hebben!  (6) 

Ik in ieder geval zeker!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Ingrid1234

Was erg leuk fals! Bedankt

thelight288

het was lastig voor de koppels ben blij dat ik gewoon zvw was, maar wel heel interessant spel. Hans had het snel door

yasu

Simile noemde het volgens mij als een van de eerste berichten uberhaupt aan Waterwork XD

Waterwork

Citaat van: yasu op 30 juni 2025, 21:16:18Simile noemde het volgens mij als een van de eerste berichten uberhaupt aan Waterwork XD
ja klopt Simile had het heel snel door

Simile

Citaat van: yasu op 30 juni 2025, 21:16:18Simile noemde het volgens mij als een van de eerste berichten uberhaupt aan Waterwork XD

Jup, voor nacht 1 wilde ik de boel al opengooien naar de rest van het board om een koppelalliantie te vormen. Met 8 spelers is dat praktisch meteen meerderheid. Maar dan zou BM uiteindelijk bepalen wie wint. En we vertrouwden Murphy niet want die zou sowieso roet in t eten gaan gooien. Dus mja. Dan maar Murphy voor de bus mikken XD en toen dat niet lukte Katz en toen volgde Murphy uiteindelijk toch. Maar wat gebeurde er met Carnage XD

Simile

En Kip, Carnage en Chaos hadden het meest kunnen profiteren van zo'n verdoemde koppelalliantie als er nacht 3 en 4 wolven gelyncht zouden worden zouden zij een slechtalliantie zijn begonnen

Falsifica

Citaat van: Simile op 30 juni 2025, 22:04:06En Kip, Carnage en Chaos hadden het meest kunnen profiteren van zo'n verdoemde koppelalliantie als er nacht 3 en 4 wolven gelyncht zouden worden zouden zij een slechtalliantie zijn begonnen

Jup, die kans was gewoon aanwezig en met Katz op de lynch had ik hier eig ook op gehoopt.

Maar helaas durfden de rovers dit niet :(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Ingrid1234

Ik was gewoon een celibate priester op een dansvloer vol koppels...

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op 30 juni 2025, 22:09:27
Citaat van: Simile op 30 juni 2025, 22:04:06En Kip, Carnage en Chaos hadden het meest kunnen profiteren van zo'n verdoemde koppelalliantie als er nacht 3 en 4 wolven gelyncht zouden worden zouden zij een slechtalliantie zijn begonnen

Jup, die kans was gewoon aanwezig en met Katz op de lynch had ik hier eig ook op gehoopt.

Maar helaas durfden de rovers dit niet :(

Ik denk dat g/S worden de betere weg te gaan was. Qua bekeken worden dan. Helaas heeft chaos daar dus mooi roet in het eten gestrooid  XD ik had dus gezegd tegen haar, stel je voor samen roven en samen wolf worden zou lachen zijn. Helaas heeft ze dat verhaal bij RH dus verdraait    :"(

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

thelight288

Hoezo bekeken worden? Dat maakt toch niet uit je wordt sws als grafrover gezien