[Welkom] - Dus als broeders mag je wel praten?

Gestart door yasu, 12 april 2025, 11:23:20

Vorige topic - Volgende topic

Murphy

Ik denk dat ik ga claimen gewelpt te zijn, en dat ik zvw met Cas ga claimen. Als ik het nog verder moet pushen ga ik gezegende claimen. Maar als t goed is zijn we nog met 3, adriaan óf bloodwolf is slecht en ik denk adriaan. NoicreC krijgen we nooit op lynch, dus we moeten dan Shaddow gelyncht krijgen. Ik denk als ik niks doe dat Cas lynch wordt en dat kunnen we niet gebruiken. Ik denk dus dat dit een risico is wat ik moet ga nemen.

Murphy

Alhoewel mss niet t gewelpt deel, ik ben natuurlijk niet echt een rolhinter dus dat is een beetje overkill 😝 Maar zvw wel sowieso

Murphy

Het alternatief is Cas lynchen en hopen dat ik onder de radar blijf, maar dan wordt het wel heel zwaar want volgende nacht geen dode. En ik weet niet wat de andere goedjes zijn en of ze zichzelf kunnen bewijzen. Dus met geluk wordt er een goedje gelyncht na Cas, dan groei ik op, maar nog geen nachtdode. Dan moet ik wsl nog 2 lynchen overleven, waarbij de bm bij een bewezen goedje zit en er zit vast nog wel érgens iets van een wamster of vriend ofzo.. dus ik denk dat t t risico waard is. Natuurlijk ga ik keihard dood als ze me niet geloven en Cas lynch wordt, maargoed. No risk no gain?

Murphy

Ik moet sowieso een beslissing maken voor Cas post, anders is t raar 😂

Murphy

Oké, fuck it, ik ga het doen, we zien wel wat er gebeurd :')

Murphy

Help me hopen dat NoicreC niet zvw is met iemand!

Murphy

Ergens denk ik nl wel dat er zielsverwanten in zitten.. Dus eigenlijk durf ik niet :') Maar ik denk dus écht dat ik Cas niet kan verliezen.. Dus ik móet proberen hem te redden. Als ik Shaddow op de lynch krijg en er inderdaad nu nog 3 slechtjes zijn winnen we..
Durf ik het? Waar is m'n broeder nou als ik hem nodig heb!:(

Murphy

Oké, fuck it. Als ik niks doe is Cas lynch, als ik wel wat doe is Cas misschien niet lynch en anders ben ik na hem lynch, hebben we dat ook weer gehad :')

Murphy

Adriaan wat doe je nou, je gooit m'n plan in de war xD

Murphy

Oké. Ik ben verward.

Want eigenlijk verwacht ik dat we nu nog met 3 zijn.. Want anders heb je volgende verdeling:

Roodhapje - Sjamaan + bb
Murphy - Welp +  bb
Cas - Vervloekte

Wendy - HZ + wsl de cupido
Adriaan - ? + zvw
AGR - WB
Bloodwolf - ?
Carnage - Stalker
Ingrid - Burger
NoicreC - Beul
Shaddow - Bengel
Dit is toch een vrij pittige verdeling, zeker als er ook nog een g/s kan komen.

Maar Bloodwolf zat zo op Cas, dat ik me niet kan voorstellen dat hij met Cas slecht is. Tenzij
A. Hij dacht dat Cas sowieso ging hangen, dus hij hem wilde offeren om zelf beter eruit te komen
B. Hij en Cas geen bb zijn, wat op zich natuurlijk wel kan. Maar wat voor slechtje is hij dan nog? Want ik denk wel dat ik dus de enige welp ben. En natuurlijk verklaart dit ook nog steeds waarom BW nooit geclaimd heeft gewelpt te zijn. Tenzij ik gezegend stond, maargoed dat zou wel jammer zijn.

Adriaan kan het bijna gewoon niet zijn. Ook dan als adriaan het is, is hij geen bb met Cas. Dan zou adriaan onze zvw claim mss geloven en denken dat BW zijn medeslechtje is. Maar ik verwacht wel zvw in dit spel, dus op zich hij zvw met ingrid geloof ik wel.

Ik denk wel dat de enige manier waarop we dit kunnen winnen nu na de beulsactie is als we nog met 3 zijn. Want dit gooit wel een beetje roet in m'n plan. Niemand gaat geloven dat er maar 2 slechtjes waren, dus als Cas en ik nog maar met z'n 2en zijn, hangen we sowieso als er nu een goedje gelyncht wordt en het spel gaat door. En aangezien noicreC bm is.. :(

Murphy

Voor noicreC:

Citeer.. En.. Het duurt me allemaal te lang. We zitten op een belangrijk moment in het spel. We zijn met zijn 5en over, waarvan waarschijnlijk 2 slecht. Hebben ze elkaar gevonden? Waarschijnlijk niet als ik het zo allemaal lees. Maar ik heb ook geen zin in weer een last minute discussie. Heb dat in het begin al gezegd. En momenteel is de activiteit is mij echt iets te laag. Ik snap dat we allemaal ook een leven hebben, maar laten we eerlijk wezen, niemand is zo druk dat je letterlijk geen 15 minuten op een dag vrij kan maken om even snel een post te maken. Dus het is ook een klein beetje vanuit frustratie dat ik nu ga beulen.

15 minuten?!? Ik ben zo 2 uur bezig met 1 post als ik goed op dreef ben grappenmaker, wie doet er in vredesnaam maar 15 minuten over een post?!? Ik ben alleen al 15 minuten bezig met hem 5x nalezen..

Murphy

Wat een stilte.. Ben benieuwd wat Bloodwolf gaat doen. Hij moet gewoon bijna wel slecht zijn.. Ik ben bijna geneigd te zeggen 'hey ik weet niet wie er nog meer slecht zijn, ik denk Cas omdat die met m'n leugen mee gaat, maar vast nog iemand, zullen we op noicreC stemmen?' :')
Maargoed, tis natuurlijk nog leuker om te kijken of ik noicreC mee op BW krijg als Cas en ik echt nog de enige slechtjes zijn en adriaan goed blijkt.

Murphy

Wacht.. Bloodwolf is goed?? Ik ben nu nog verwarder. Waarom stemt hij Cas?😂
Want als hij goed is, waarom stemde die dan in vredesnaam adriaan vorige lynch?😂

Murphy

Ik begin te geloven dat BW toch goed is 🤔
Maar.. then again.. Waarom stemde die in vredesnaam adriaan vorige lynch? Heeft die niet opgelet? Dacht die serieus dat er maar 2 slechtjes zouden zijn?🙈 Of houdt die me in spanning en gaat die nog over naar noicreC? Zo spannend!