Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] - Dus als broeders mag je wel praten?

Gestart door yasu, 12 april 2025, 11:23:20

Vorige topic - Volgende topic

Murphy

RoodHapje

Haha precies. We kunnen hem wel ff onder druk zetten ;D .

Ga mensen trouwens welpen op gezegende.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Murphy

Ik denk mss dat we nog een welp zoeken? Want we zijn dus al met 3 hulpjes op 11 spelers, 1 wolf is tricky, 2 met 3 hulpjes wat veel. Dus mss 2 bb paren?

Murphy

Ik ga wel voor Shaddow gezegende

En BW heeft niks gezegd over gewelpt zijn, interesting..

RoodHapje

Sowieso hulpjesspel, dat leek me eigenlijk geen discussie. BW is hoogstwaarschijnlijk dan slecht of neutraal, hij is wel proactief. Werkt vervloekte op welp eigenlijk? Met dat ik de vraag stel check ik het ook even. Want 100% dat Castiel jou zou vervloeken.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Murphy

Waarom zou die mij vervloeken? Ik zie hem eerder jou vervloeken 😂 al denk ik dat die überhaupt geen actie heeft ingestuurd tbh oprecht

RoodHapje

Was ook domme gedachte, vervloekte werkt nooit in nadeel van slecht.

Awards
[close]

Murphy

Klopt, maar dan zou m'n welpactie sowieso door moeten zijn gegaan en had BW iets moeten zeggen.
We kunnen ons ook afvragen, wie zou mij zegenen?😝

RoodHapje

Awards
[close]

Murphy

RoodHapje

Ja ik zie het ook, wauw. Zal ik die maar bekijken dan? :p Jij gewoon vannacht haar welpen en de volgende ook na de uitslag van mijn visioen?

Awards
[close]

Murphy

RoodHapje

Tegenover een sjamaan zou ik denk ik een ziener zetten, maar weet niet wat er vaker voorkomt. Ik heb ook ff gepost hoor in DT.

Awards
[close]

RoodHapje

Zal ik dit posten?

Voor nu ga ik een voorlopige stem op Castiel zetten. Laat het een stimulans zijn om je verhaal op het DT te komen doen. Anders hangt de vloek van een lynchdood toch boven je hoofd en daar zitten jij en ik niet op te wachten toch?

Awards
[close]

Murphy

Lynchdood? Of inactieve dood? Dat is mss beter.
Ik vind 'm overigens wel vrij obvious😂 Maar dat is mss omdat ik t weet.