Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Nabespreking

Gestart door thelight288, 20 januari 2025, 21:41:09

Vorige topic - Volgende topic

thelight288

Had misschien een slechte rol eruit kunnen halen, of toch weerhamster ipv een burger . Heks gokker en delver was al lunch stoppende, maar heks die slecht koos hielp slecht wel veel. Ook dat lijk wel redelijk bekend was kon slecht gebruik van maken. Wndy heeft goed geprobeerd maar denk door niet delen dat Murphy en Ingrid niet samen konden winnen ergens ook nog anders had kunnen lopen. Slaapwandelaar heeft ook nooit gelukje gehad om wolf te zien. Murphy heeft ook geluk gehad ze net 2x de lunch had ontweken. Want die heeft 2x op lunch gestaan voor het gewisseld werd

igneel

Er had wel een slechtje minder in gemogen of geen conversatie.

Ik wil slecht veraal bedanken om mij mee telaten winnen okal was ik al hun beste hulpje achteraf ;D

thelight288

De conversie had maar 3 doelwitten waarvan 2 al snel uit waren. Goed had 2 semi zienende rollen maar slaapwandelaar had miss ziener mogen zijn, maar goed heeft daar ook pech gehad als heks lunch had gestopt en slechtjes had vermoord had ook heel snel slecht voor slecht kunnen gaan vandaar keuze voor de verdeling. Wel had ik bewust geen bb gegeven aan de hulpjes. Hopelijk vonden jullie het wel een leuk spel!

CarnageRazor

Ik vond het een fantastisch leuk spel.

In het begin was het even moeilijk inkomen omdat er twee spelen tegelijk bezig waren. Wat het redelijk moeilijk maakte de aandacht te verdelen. Maar na die opgezette play kwam het eigenlijk voor slecht wel redelijk van de grond toen we contact met de sjamaan vonden. Helaas in the process RH verloren. Het was wel top dat Castiel me nog niet wantrouwde. Ik dacht ook echt die Berrie gooit de meest OP rol die in hem opkomt. Had van zijn lang zal ze leven geen kettingwelp verwacht.

Dan kwam plots RH in beeld wat best rot was. Maar met behulp van een top plan toch die vermoedelijke delver eruit gegooid waardoor het vermoedelijke lijk voor de nodige commotie zorgde. Al bij waren onze acties met best wat geluk goed op elkaar afgestemd. Het hielp arme Marc natuurlijk. Maar goed hij is al een slet, diva & mister. Cant win them all Marcie  XD

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.