[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

Damon

Heb alvast gestemd. Denk dat de verdenking voldoende duidelijk is, om een stem te rechtvaardigen.

Daarnaast blijf ik ervan overtuigd dat Krissy en Murphy slecht zijn.

Ik spoor iedereen ook opnieuw aan, om behalve hun stem op Castiel hun volgende hoofdverdachte te vermelden + de reden waarom.
Tot nu toe vind ik dat er heel erg weinig tijd en aandacht wordt besteed aan de minder obvious verdachten. Dus een oproep, vooral aan de stillere spelers, om de verdachten eens op een rijtje te zetten.

thelight288

Als we een wolf hebben om op te hangen gaat die ook voor castiel imo dus als iemand info zou hebben heel fijn. Krissy weet ik niet , vraag me af waar je verdenking precies op gebasseerd was. Murphy twijfel ik wel wat. Verder vallen Berrie mij ook nog op vanwege wat fals ook noemde. Ik verwacht verder mogelijk nog wolf bij ramp. Dan zijn er nog veel spelers die ik hoop deze dag meer te zien ook om een oordeel over te vellen. Igneel is wel goede speler het is wel toevallig idd dat die ook op Damon pushte op moment dat aintgot zoiets zei maar kan ook toeval zijn altijd maar vind wel een reële kans

thelight288

thelight288

Citaat van: thelight288 op 25 december 2024, 13:05:03
Als we een wolf hebben om op te hangen gaat die ook voor castiel imo dus als iemand info zou hebben heel fijn. Krissy weet ik niet , vraag me af waar je verdenking precies op gebasseerd was. Murphy twijfel ik wel wat. Verder vallen Berrie mij ook nog op vanwege wat fals ook noemde. Ik verwacht verder mogelijk nog wolf bij ramp. Dan zijn er nog veel spelers die ik hoop deze dag meer te zien ook om een oordeel over te vellen. Igneel is wel goede speler het is wel toevallig idd dat die ook op Damon pushte op moment dat aintgot zoiets zei maar kan ook toeval zijn altijd maar vind wel een reële kans

Driedubbel post. Krissy verwacht ik niet zo snel slecht aangezien simile al eigenlijk een opzetje gaf om haar mogelijk te gaan lynchen dag 1 al. Iig haar verdacht te maken

Lynn

Citaat van: thelight288 op 25 december 2024, 13:07:12

Driedubbel post. Krissy verwacht ik niet zo snel slecht aangezien simile al eigenlijk een opzetje gaf om haar mogelijk te gaan lynchen dag 1 al. Iig haar verdacht te maken

Nu dat kan ook een tactiek zijn zoals jij er nu vanuit gaat dat wolven andere wolven niet verdacht maken op dag 1. Omgekeerde psychologie is een ding.

Ik ga dadelijk het DT lezen en dan hopelijk wat verdachten, want zoals het er nu naar uit zie heb ik niets.

Krissy

Daaaamn Fals, goed bezig!
Beetje n obvious vraag: hebben welpjes zich nog gemeld?

Vgm is Damon vooral kritisch naar mij op basis van mijn verkeerd overgenomen stuk en het feit dat ik kritisch ben op hem. Ik vind het moeilijk om me te verdedigen over een beschuldiging waarvan ik al had aangegeven fout te zitten.

Door kerst heb ik helaas weinig tijd om echt inhoudelijk te reageren.
Fijne feestdagen allemaal!!!

Falsifica

Ik heb een halve claim die ik niet zeker weet. Dus die controleren we voor de zekerheid eerst.
Denk dat met de kerstdagen niemand zit te wachten op een moeilijke lynch. Daarbij is doorspelen voor Castiel nu ook niet meer leuk.

Dus laten we niet te moeilijk doen nu. :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Overigens aan iedereen die behoefte heeft met mij samen te werken, jullie kunnen gerust mij een rolclaim sturen.

Echter houdt er rekening mee dat ik spelers pas vertrouw als ze de claims kunnen bewijzen. Er is een schaapswolf dood en ik verwacht er meer met de rollen die ik al heb.
Heb jij een rol die je kunt bewijzen? Prachtig, dan wil ik met je samenwerken!
Kun je je niet bewijzen, dan blijf je voor mij een vraagteken tot we een manier verzinnen waarop je wel bewezen bent.

Ik kan de komende 2 speldagen niet geconverteerd worden. Dus ik ben er nog wel eventjes. Sorry  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Rampposi

Citaat van: thelight288 op 25 december 2024, 13:05:41
Shaddow zie ik ook nog mogelijk slecht zijn

Ik zie deze post en mijn bek staat vol tanden. Niet alleen sluit je je volledig aan met fals, maar je noemt hier meerdere namen tussen neus en lippen door zonder enige extra toevoeging waarom.

1. "Ik verwacht verder mogelijk nog wolf bij ramp."
    - Waarom verwacht je dat? Waarom per se dit menselijk wezen? Enkel deze zin opnoemen, is indoctrinatie.
2. "Veel spelers (die ik hoop deze dag meer te zien om oordeel over te vellen)"
    - Wie zijn deze spelers?
    - Wat hoop je te zien van deze mensen?
    - Heb je ze al privé benaderd om te vragen of ze een mening hebben over vraagstuk A of Gertrudy?
3. "Igneel heel toevallig de push op Damon, zeker omdat aintgot zoiets zei kan toeval zijn maar ook reeele kans"
    - Wat zeg je hier nu precies? De ene helft is optie A, dat het toeval is. Optie B is dat het met elkaar te maken heeft. Je noemt beide opties, maar geen standpunt. Wat is jouw standpunt hierin?
4. "Shaddow zie ik ook nog mogelijk slecht zijn."
    - Waarom verwacht je dat? Waarom per se dit menselijk wezen? Enkel deze zin opnoemen, is wederom indoctrinatie.

thelight288

Nouja veel op gevoel heb van jou nog niet echt een heel goed beeld je hoeft ook niet slecht te zijn, maar shaddow is nog vrij afwezig en dat zie ik vaker bij hem als slecht. Was zelfs bijna hem even vergeten. Ik kan niet iedereen prive benaderen. Misschien had ik al contact met fals  ::) ik ben gewoon op zoek. Heb nog niemand die ik liever Lynch dan castiel, want dat die slecht is is helemaal zeker. Fijn dat je in ieder geval laat horen. Dit is precies wat ik wilde. Je komt nu iig kritisch over. En ja ik acht bij Igneel een kans. Ik weet niet hoe die speelt misschien vond die toevallig Damon verdacht. Maar het is wel opmerkelijk wat fals zegt over hem.

Shaddow

Ja klopt, maar ik zit nu ook in een burnout en ik ben dus ook gewoon oprecht minder aanwezig om energie-redenen en concentratie-redenen.

Verder, tsja. Ik heb nog steeds een slecht gevoel bij Bloodwolf, maar geen gegronde redenen verder. Rampossi's reactie is vrij defensief en daar zouden we wat achter kunnen zoeken, maar dat hoeft niet.

Nu er een paar wolven dood zijn en van Igneel verwacht wordt dat hij wolf is kan ik nog wel eens het discussietopic doorlezen om te kijken of daar wat instaat.

Krissy kan slecht zijn, maar dan verwacht ik off-board. (Of ze moet de excel gemaakt hebben voor de wolven en daarna ook hier gedeeld. De deling van mijn rol was of een foutje, of slink.

Maar dat dus. Ga alles nog een keer nalezen, voor nu zou mijn stem gaan naar Bloodwolf, misschien ga ik mee op Murphy, verder zie ik het wel.

Heb ook wel het idee dat met Het Goedjes Netwerk weer meer buiten de schermen dan voor de schermen wordt besproken, vast idem in de neutraaltjes en wolvenapp; ik raad mensen toch aan ook dit topic te gebruiken.

Bespreek gewoon eens hier een keer wie je gaat lunchen, voor de verandering. Kan je gelijk kijken of er mensen voor of tegen zijn.

Shaddow

Simile - stemt op Murphy voor BM, omdat ze denkt dat die goed is.
- boos op Krissy.

Aintgotno - twijfelt tussen Carnage en Simile, gaat voor Carnage (wolf?)

Lichte aanval op Krissy, lichte aanval op Bloodwolf.

Igneel - stemt ook op Carnage
verdenkt BW, Ramp en Damon

Dit is wat ik uit de berichten van Simile, Aintgotno en Igneel gehaald heb.

Valt mij vooral op dat Aintgotno en Igneel op Carnage stemmen; en dat Krissy aangevallen lijkt te worden door 2 van de drie, net als bloodwolf. Nu willen wolven ook wel eens hun medewolven aanvallen, en bij verdachtenlijstjes één van hun wolven erbij zetten.

Voor nu gaat naast Bloodwolf, dus ook Carnage op mijn verdachtenlijstje.

BloodWolf14

Wel mooi dat we dus verdacht worden omdat we verdacht worden door wolven. I mean, volgens Fals zouden wolven samen hebben afgesproken Damon te verdenken. Hoe is het mij bijvoorbeeld Krissy en mij anders? Waarom zouden wij ook niet afgesproken zijn om verdacht te maken.

Beetje meten met twee maten.

De enige interessante stemming tot zover is, niet helemaal maar toch helaas, de BM-stemming. Daar zie je Falsifica, Krissy en mij op wolfje Simile stemmen als enige drie. Simile zelf gaat voor Murphy en wolfje Rythm gaat voor Carnage. Zowel Murphy als Carnage waren opties voor BM door de hoeveelheid stemmen die ze kregen.

Femsel en Wendy stemden op mij en Roodhapje. Roodhapje mee op Murphy.

Lynn, Rampposi, Shaddow en Thelight zijn hierna de enige namen die níét op Murphy of Carnage hebben gestemd voor BM. In het geval van Rampposi en Thelight was dit nadat Murphy al haar 6 stemmen had ontvangen. Daarmee zetten ze zichzelf enigzins in de spotlights. In mijn ogen een pluspuntje voor hun.

De eerste stemmen op Carnage dan waren binnen 30 minuten na elkaar. Dat zie ik wolfjes niet allemaal samen doen. Dus van Chaos/Damon/Igneel zie ik maximaal 1 wolfje zijn. Rythm en Waterwork volgen dan veel later pas op Carnage, nádat Murphy al voor stond.

En dan houden we de Murphy stemmen nog over. Heel opvallend stemden Castiel en Simile al voordat Murphy zich uberhaupt had laten horen in het Dt. Castiel doet dit zonder post en Simile alleen met een post die niet uitlegd waarom zij het wel doet. Van Castiel zegt dit in principe niet veel als hij offboard blijkt om te kunnen zeggen of dit Murphy slecht maakt of niet.

Ook voor deze stemmen geld (net als bij de eerste 3 op Carnage) dat ze achter elkaar en relatief snel op elkaar worden geplaatst. Zo ongeveer 2.5 uur tussen de stem van Simile en Ingrid.

Om even te zeggen wat ik dus denk bij deze BM-stemming: Het is opvallend dat Castiel en Simile op Murphy stemmen voordat die zich openbaar heeft beschikbaar gesteld voor BM. Berber, Carnage en Ingrid dan volgen relatief snel na Simile en in mijn ogen zijn alledrie een beetje verdacht al dit spel. Mocht dus Murphy slecht zijn, is de kans groot dat zij, en niet Simile, als slechtje naar voren is geschoven als BM en we hier meer slechtjes kunnen vinden in deze stemmen.

De stem van Waterwork als laatste dan vind ik ook een prima wolvenstem omdat die niet op (dan mogelijk?) medewolfje Murphy valt, maar hier niet van de BM afhoud én nog eens mee gaat in een grotere groep. Alles past bij een perfecte wolvenstem voor BM in dit geval.

Los van de BM-stemmen vind ik Berber, Ingrid en Waterwork alledrie verdacht op basis van weinig aanwezigheid. En dan bedoel ik zowel aantal Dt-posts als inhoud van wat ze zeggen. Alledrie zijn ze enigzins aanwezig, maar nemen ze geen voortouw. Berber dan met al zijn chatjes privé kan zomaar een wolfje zijn dat op die manier info hoopt te krijgen, Ingrid met haar neutraalclaim is nog weinig aanwezig, en toont daarmee hetzelfde gedrag als Castiel voor mij. Dus grote kans op hulpje. En dan Waterwork dus vanwege weinig posts in het Dt en de perfect BM-stem.

Carnage heb ik (nog steeds) niet dieper bekeken, maar dat zal morgen komen denk ik.

Conclusie: Mijn stemopties voor wolven liggen atm bij Murphy, Berber, Ingrid en Waterwork. Ik zou "het netwerkje" dan ook willen vragen om hier checks op te gaan uitvoeren. En dan verwacht ik vooral wat nuttigs van @Ingrid ;)

Krissy

In reactie op BW's laatste post: ik vind het een mooie uiteenzetting. Alleen denk ik dat het snel achter elkaar stemmen niet twee van de drie personen "vrij spreekt". Hoewel wolven dit af kunnen stemmen, hoeft dat niet. Ik zou dit zelf vooral niet te veel op elkaar afstemmen zelfs. Niet om je hele punt de grond in te werken of discussie te stoppen, maar ik wil voorkomen dat straks spelers onterecht worden vrijgesproken.

BloodWolf14

Het is dan ook een aanname. Maar dat geld ook voor het idee dat wolven op elkaar hebben gestemd zoals RH dat eerder aannam bij Simile.