[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Yet another one! Let's gooooo

Ik heb op Krissy voor BM gestemd. Ik heb deze speldag lopen analyseren en het valt mij op dat tijdens een verhitte discussie, Krissy nog kalm en gestructureerd haar standpunten kan overbrengen met duidelijke verwoording van wat ze wil zeggen. Dat vind ik heel krachtig, zeker in een groot spel als dit.

Krissy

Thanks Ramp, dat zie ik als een groot compliment :-*

Ik heb geprobeerd een samenvatting te maken van het D topic. Hierin heb ik geprobeerd alles op te schrijven, maar ook het beknopt te houden.
A, B en C geven de verschillende "discussie stromen". Met de nummers de volgorde waarin hierop is gereageerd. Als het re posten te veel werd (na 3e comment) heb ik het er (ook een beetje voor mijn gemak) uitgelaten. Ik ga proberen dit per dag te doen voor een compleet plaatje. Ook onzin claims heb ik nu opgenomen.

Het is zeker niet feilloos, maar ben heel benieuwd of ik iets volgens jullie heb gemist? Mag ook per whatsapp en dan komt een nieuwe versie.

Krissy

Kleine toevoeging: shaddow's grafdelver claim is somehow er iets buiten gevallen. Niet te vergeten, staat er bij een volgende versie bij

BloodWolf14

Mag ik vragen waarom je direct die rol openbaar gooit? Vorig spel was RH een hulpje die ook andermans rollen, claims of nummers in het Dt gooide. Sorry, maar deze laatste post is volop wolfjesgedrag. Heel leuk dat lijstje, maar je zegt er zelf verder niets over. Dus komt over als goed lijken en zelf buiten de schijnwerpers blijven. Alles in mij schreeuwt op dit moment hulpje/slechtje puur door deze twee posts.

En wat betekenen A1 etc precies? Dat heb je gok ik voor jezelf genoteerd, maar staat dat ook gelijk aan of je iets juist voor iemand vind spreken of niet?

RoodHapje

BloodWolf14

Krissy

Citaat van: BloodWolf14 op 22 december 2024, 18:03:21
Mag ik vragen waarom je direct die rol openbaar gooit? Vorig spel was RH een hulpje die ook andermans rollen, claims of nummers in het Dt gooide. Sorry, maar deze laatste post is volop wolfjesgedrag. Heel leuk dat lijstje, maar je zegt er zelf verder niets over. Dus komt over als goed lijken en zelf buiten de schijnwerpers blijven. Alles in mij schreeuwt op dit moment hulpje/slechtje puur door deze twee posts.

En wat betekenen A1 etc precies? Dat heb je gok ik voor jezelf genoteerd, maar staat dat ook gelijk aan of je iets juist voor iemand vind spreken of niet?

Zoals ik zei BW komt alle info enkel en alleen uit het D topic. Niets wat een ander niet had kunnen lezen. Ik vat het alleen samen. Wat A1 enzo inhoudt staat ook in mijn post.

Of RH dat eerder wel of niet deed is niet relevant, daarbij doe ik het dus nu ook niet. Ik zie het daarbij ook niet als wolfjes gedrag. Als wolf zou ik me makkelijk verschuilen tussen een groot aantal spelers en heb ik totaal geen baat bij overzicht delen. Dan had ik het lekker op het wolvenboard gehouden ;)

Femsel

Citaat van: Krissy op 22 december 2024, 18:00:47
Kleine toevoeging: shaddow's grafdelver claim is somehow er iets buiten gevallen. Niet te vergeten, staat er bij een volgende versie bij

Gaan we nu al met rollen gooien? 
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Falsifica

Als welp een delver eruit welpen, vind ik echt heel sneu.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Ik wil er graag nog even op reageren, omdat het dus echt een foutieve claim is. Zelfs al was ik slecht:

- Ik heb geen nummer gedeeld (zelfs die van Dragonfly niet)
- ik heb geen rollen/claims gedeeld daar (bijvoorbeeld Chaos deed dat van haarzelf, en ook die van mij trouwens)

Ik vind het ook niet handig van Krissy, daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het niet fijn als mensen ongehinderd door de feiten mij dingen aanpraten zelfs als het in een ander spel was.

BloodWolf14

Het wolfjesgedrag gaat me dan ook voornamelijk over het delen van de claim Krissy. Die heeft Shaddow hier nergens in het Dt gedeeld.

Dat is gewoon hinten naar een Wolf/Welp van "yo die rol moet eruit. Vermoord hem even". Anders heeft het geen enkel nut namelijk.

Krissy

Citaat van: Femsel op 22 december 2024, 18:52:51
Citaat van: Krissy op 22 december 2024, 18:00:47

Gaan we nu al met rollen gooien?

Staat letterlijk in het d topic. Vrij grote post ook

RoodHapje

Citaat van: Falsifica op 22 december 2024, 18:53:08

Onterecht, onvoorzichtig zijn zorgt er voor dat je afgestraft kan worden. Of je burger, Delver of trekdropje bent. Valse principes heeft niemand wat aan. Wil je niet gewelpt worden dan claim je niet. Daarbij zijn jouw principes niet andermans principes.

Krissy

Citaat van: Shaddow op 21 december 2024, 13:29:49
Citaat van: Falsifica op 21 december 2024, 09:32:36
Mijn lijstje is:
1. Grafdelver
2. Grafdelver
3. Grafdelver
4. Grafdelver
5. Grafdelver
6. Grafdelver

Ik claim neutraal trouwens.  :D
Die van mij was

1. lijk
2. lijk
3. lijk
4. lijk
5. lijk
6. lijk

MATCH MADE IN HEAVEN? :O

Ik verwacht meer neutralen in een spel waarbij je zelf mag kiezen wat je alliantie is, within reason.

De werkelijke vraag is - wie zou er overwegend slechte rollen op diens lijstje zetten, en zou die dat nu weer doen, of juist niet?

Shit. Jullie hebben gelijk, ik heb lijk en grafdelver omgedraaid en verkeerd onthouden XD
Ik heb verder geen contact gehad met Shaddow (helaas lol)

Falsifica

Citaat van: RoodHapje op 22 december 2024, 18:56:25
Citaat van: Falsifica op 22 december 2024, 18:53:08

Onterecht, onvoorzichtig zijn zorgt er voor dat je afgestraft kan worden. Of je burger, Delver of trekdropje bent. Valse principes heeft niemand wat aan. Wil je niet gewelpt worden dan claim je niet. Daarbij zijn jouw principes niet andermans principes.

Dat is jouw mening. Ik vind een speler eruit welpen die nog prima slecht kan worden, als welp, echt heel lelijk gedrag.
Maar dat is aan ieder een eigen overweging.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow