Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Heb jij ooit wiskunde gehad vroeger Bloodwolf?

Want ik zie een kans van 4/6 slechte rollen ipv 1/6 slechte rollen wel als een grotere kans dat die speler slecht is geworden. Je statement dat dit niet belangrijk is vind ik erg kort door de bocht.
Ik vind dat het gevaarlijk is trouwens om je lijstje te delen, denk dat er genoeg spelers welp ertussen hebben staan zoals andere voor mij al opmerkte.
Maar het aantal per alliantie op je lijstje delen, vind ik een stuk veiliger.

Dus bij deze shaddow: 3 neutrale, 2 goede en 1 slechte rol op de mijne.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

igneel

Het hangt ervan af hoe de spelleider te werk is gegaan. Als ze eerst iedereen verdeelt in goed, slecht en neutraal en daarna kijkt wat iedereen op zijn/haar verlanglijst heeft staan bij de willekeurig toegewezen alliantie, maakt het aantal slechte en goede rollen op je verlanglijst niet zoveel uit.

Shaddow

Citaat van: BloodWolf14 op 21 december 2024, 13:45:48
Met het minimaal moeten insturen van 1 rol van elke alliantie maakt het insturen van 4 slechte rollen niet heel veel uit denk ik. Ja je hebt meer ingestuurd, maar als Adriaan de middelvinger opsteekt ben je alsnog goedje XD

Dus wat dat betreft is jouw laatste vraag niet iets wat ons heel veel verder gaat helpen naar wolfjes vinden :s
Dit klopt als je voor het gemak weglaat dat je een voorkeur mocht achterlaten. Bij een voorkeur word geïmpliceerd dat eerst naar je eerste keuze wordt gekeken, dan tweede, dan derde etc. Meer slechtjesrollen betekent meer slechtjesrollen in je top 3 betekent meer kans.

Maar goede nuance, ook van Igneel.

Mochten jullie liever over iets anders discussiëren kan dat natuurlijk altijd, maar ik vond het een leuke gedachtensprong.

Justwendy

Succes allemaal!

Ik had na de drukke weken op school ook weer tijd en zin voor een spelletje. Maar door de drukte geen voorkeurslijstje ingevuld.

Ik ga voor roodhapje als bm
Altijd actief en een leuk argument voor de verjaardag van Adriaan.
Zelf hoef ik geen bm te zijn.

Citaat van: Aintgotrhythm op 21 december 2024, 00:22:55
Ik heb ook nog geen rol! Dus daarom wil ik die van BM wel!

Je hebt nog geen rol dus daarom wil je bm zijn? Waarom daarom? Handig voor als je 1 van de rollen van je voorkeurslijstje zou krijgen?

Scherpe opmerking van igneel. Ik zou ook niet zo gaan strooien met lijstjes. De kans dat slecht daarvan profiteert is groter dan dat wij er wat aan hebben. Snap dat het leuk is om te delen maar dat zou ik dan bewaren voor pm oid. Bij mensen die je vertrouwd.

Sometimes we need fantasy to survive reality - Unknown

CarnageRazor

Dashing through the town,
With a lot of wolves to slay,
Over fields we go,
Laughing all the way,
Ropes on lupine necks,
Lighting bonfires bright,
What fun is to hang and sing
A slaying song tonight.

Oh! Carnage's here, Carnage's here
Carnage all the way!
Oh how fun it is to elect him for bm.

Dus plaats heel gauw je stem!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

RoodHapje

Citaat van: CarnageRazor op 21 december 2024, 19:39:11
Dashing through the town,
With a lot of wolves to slay,
Over fields we go,
Laughing all the way,
Ropes on lupine necks,
Lighting bonfires bright,
What fun is to hang and sing
A slaying song tonight.

Oh! Carnage's here, Carnage's here
Carnage all the way!
Oh how fun it is to elect him for bm.

Dus plaats heel gauw je stem!

Lekker bezig kerel! Maar ik ben beslist de betere bm. En niet allemaal zo bang doen met die potentiële welpen. Gewoon niet claimen, gewoon niet je echte rol hier noemen en dan valt het vast allemaal reuze mee. Morgen zien we vanzelf of er meerdere mensen melden gewelpt te zijn.

RoodHapje

Als waarnemend paraveterinair wil ik namens Murphy even hoi zeggen! Morgen zal ze zelf ook nog even langskomen, maar ze wou graag even melden dat ze ook graag bm zou worden! :D

Chaosimsystem_

Voor mij geen bm, maar door originaliteit krijgt Carnage m'n stem voor bm. Zelf ben ik neutraal en heb ik als ook een rol uit m'n lijst gekregen. Ga niet heel m'n lijst opnoemen, maar wees gerust stond zeker geen welp in.

Damon

Ik had 5 rollen doorgestuurd, omdat Lynn me had gezegd dat het er 5 moesten zijn en ik het zelf niet heb nagekeken  XD

één was goed, twee waren slecht en twee waren neutraal

ik heb een neutrale rol gekregen

Om de kerstsfeer erin te houden heb ik geen andere keuze dan Carnage stemmen na dat liedje. Zou hij toch slecht zijn, kunnen we altijd zijn jingle balls in de kerstboom hangen.

igneel

ik weet niet wat hier normaal is maar zijn er niet erg veel neutraal?

BloodWolf14

Eh ja. Ondanks dat we veel spelers hebben (21 tegenover meestal zo'n 15 max) is 4 net iets te veel denk ik. Helemaal als ik verwacht dat we relatief veel sterke rollen gaan hebben dit spel. Immers zullen de meeste spelers die een lijstje hebben gestuurd wel de interessantere rollen hebben doorgegeven. Dan is 4 neutralen alleen prima wanneer zowel goed als slecht óók sterk zijn waardoor de balans prima blijft.

4 neutrale rollen, zeker bij kantkeuze, kunnen een spel namelijk snel naar 1 richting gooien.

Maargoed, het is niet dat ik denk dat we hierom moeten gaan focussen op neutraalclaimers. Die kantclaim is ook gewoon leuk om aan te nemen in een groter spel. Geeft naar mijn idee iets meer kans om mensen los te krijgen en te lezen.

Ik heb voor nu op Simile gestemd voor BM trouwens. Die heeft privé een klein pluspuntje gehaald door gedrag. Liever een goede BM dan weer een slechtje DF zoals vorig spel ;)

CarnageRazor

Ongeveer één neutraal/7 spelers

Dus ééntje voor de statistieken, maar opzich kan het wel gebalanceerd worden op 21 spelers.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Castiel.

Ik ben gegaan voor 2 2 2. Ben inderdaad voorstander dat iedereen dit deelt maar niet de rollen. Daar hebben anderen al genoeg goede argumenten voor gegeven.

BM voor Murphy, verwacht dat zij hoofdzakelijk goede rollen heeft ingestuurd.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Aintgotrhythm

Ik twijfel tussen Carnage en Simile voor BM. Carnage, want; KERST! En Simile omdat ze vorig spel echt wel dr best heeft gedaan een tof spel te leiden, met die muzieknummers en shizzle. Inhoudelijke argumenten die het spel verder helpen heb ik nog niet en haal ik hier ook nog niet uit het topic. Misschien dat dat morgen nog anders is

Simile

Ik stem ook op Murphy maar niet omdat ik denk dat zij hoofdzakelijk goede rollen heeft ingestuurd. Waarom denk je dat @Castiel?

In ieder geval claimt ze goed bij mij.

Zelf trouwens een gebalanceerd lijstje gestuurd. 2 goed, 2 neutraal en 2 slecht. Voor wat het waard is. Persoonlijk zie ik niet zoveel in weten wat iedereen zegt dat ze ingestuurd hebben want het is ook later in t spel niet controleerbaar of iemand heeft gelogen of niet.