[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

Krissy

... maar ben ik wel haha :D

Nee maar zonder dollen: Ramp, waarom wil je de verdeling weten? Ik denk dat slecht meer aan deze info heeft eigenlijk dan goed. Ik zou namelijk geen welpje lunchen en deze beschermen voor zover dat kan. Goed moet vooral algemeen opzoek naar wolven en niet zo stom zijn hun rol te claimen of een lijstje te maken met rol mogelijkheden. Wat hebben we eraan als we weten hoeveel welpen er zijn?

igneel

veel plezier allemaal

Citaat van: Rampposi op 21 december 2024, 00:36:29
Ik heb mijn rol!

Zijn er toevallig mensen die kettingwelp/welp in hun verlanglijstje hebben gezet? Ik ben even benieuwd hoeveel mensen dat hadden zodat we een relativerende inschatting kunnen maken van het aantal welpen.
Ja slecht kan liegen hierover.
Nee goed liegt hier niet over.

Voornamelijk ettingwelp vind ik interessant.

Waarom zou "goed" hier niet over liegen? Ik zie eigenlijk geen reden om eerlijk je verlanglijst te delen. Stel dat iedereen een rol speelt met betrekking tot zijn of haar verlanglijst (wat ik wel verwacht). Als je dan eerlijk je verlanglijst deelt, maak je het de welp wel heel makkelijk. Ik zou zelfs zeggen dat "goed" hier eerder zou liegen dan "slecht", want wat heeft "slecht" te winnen met niet  eerlijk te zijn?

Shaddow

Al mijn vriendjes en nieuwe vriendjes letsgo <3

Ik heb nog steeds soms moeite met informatie verwerken dus als het discussietopic te vol en ingewikkeld wordt - I cannot read it :')

Maar gaat helemaal goedkomen, we gaan lekker weerwolfburgers eten met kerst!

Ik hoef dit spel geen BM te zijn, want ik houd niet van extra verantwoordelijkheid, maar doe wat je moet doen.

Verder heb ik één van mijn top 6 rollen dit spel en ben ik heel blij daarom.

Waterwork

Hallo allemaal, wat fijn dat jullie er zijn. Ik hoef geen bm te zijn.

Simile

Ik wil ook BM worden! Na het leiden van het prachtige spel 756 heb ik dat ook wel verdiend vind ik 8)

Ik ben goed, maar had uiteraard "welp in alle soorten en maten" op mijn lijstje staan XD

Femsel

Hee hallo!

Goedje hier. Van een rol zoals welp ga ik alleen maar stressen, en ik gun mijzelf een relaxte kerstvakantie. Dus nee, geen welp op mijn lijstje!
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

thelight288

Falsifica

Mijn lijstje is:
1. Grafdelver
2. Grafdelver
3. Grafdelver
4. Grafdelver
5. Grafdelver
6. Grafdelver

Ik claim neutraal trouwens.  :D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Damon

Sterk, ik had precies hetzelfde lijstje

Tweede neutraal claim al, verdacht verdacht  :o

123berber

Goedemorgen, wisselaar hier

Ik wil graag BM worden :D

Mijn slechte neutrale rollen waren:
Grafdelver
Heks
Vervloekte
Sjamaan

WCeend!! Zomerspelen 2014

RoodHapje

Toch hier even een verduideling van het feit dat ik én heel graag bm word én een hele goede keuze zou zijn! Pickle me!

thelight288

Ik ga mn lijstje niet delen ivm als ooit nog zon variant komt. Wel zegt ik dat ik 3 goede 2 neutrale en 1 slechte rol had doorgegeven en heb een van de 3 goede gekregen

Ingrid1234

Ik zag net al voorbij komen dat 2 andere mensen neutraal geclaimd hebben, dus ik zal mijzelf wel verdacht maken met mijn claim maar (ook) ik ben neutraal.

Verder stond er geen enkele vorm van welp in mijn lijstje, ik hou niet van welp spelen, geen goede ervaringen mee.

Shaddow

Citaat van: Falsifica op 21 december 2024, 09:32:36
Mijn lijstje is:
1. Grafdelver
2. Grafdelver
3. Grafdelver
4. Grafdelver
5. Grafdelver
6. Grafdelver

Ik claim neutraal trouwens.  :D
Die van mij was

1. lijk
2. lijk
3. lijk
4. lijk
5. lijk
6. lijk

MATCH MADE IN HEAVEN? :O

Ik verwacht meer neutralen in een spel waarbij je zelf mag kiezen wat je alliantie is, within reason.

De werkelijke vraag is - wie zou er overwegend slechte rollen op diens lijstje zetten, en zou die dat nu weer doen, of juist niet?

BloodWolf14

Met het minimaal moeten insturen van 1 rol van elke alliantie maakt het insturen van 4 slechte rollen niet heel veel uit denk ik. Ja je hebt meer ingestuurd, maar als Adriaan de middelvinger opsteekt ben je alsnog goedje XD

Dus wat dat betreft is jouw laatste vraag niet iets wat ons heel veel verder gaat helpen naar wolfjes vinden :s