Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Lynn

Ik stel m3 kandidaat voor het bmschap, ik ben namelijk volgende week dinsdag jarig dus mooi cadeautje.

Ik beloof ook dat ik dit spel actief ga spelen ook als ik de bm niet krijg.

RoodHapje

Hoi beste mensen! Kerst is in aantocht, de ballen hangen in de boom, de lichtjes zijn uitgestald, maar eerst is het tijd voor de viering van Adriaan zijn verjaardag! Om dit te organiseren hebben we een goede en betrouwbare burgemeester nodig, een functie waarin ik erg goed gedij al zeg ik het zelf.

Gunnen jullie Adriaan ook een leuk feest zonder dat andere kwaadwillenden de boel compleet verpesten? Stem op mij!

BloodWolf14

Hatsaaaa! Ik heb nog geen rol, maar ik stel mij absoluut beschikbaar voor het BM-schap!

Ik zat er vorig spel lekker in dus ik hoop dat dit keer weet te kunnen bieden. Ik kan door de feestdagen helaas niet continue activiteit bieden zoals toen, maar dat moet niets uitmaken denk ik ;)

Aintgotrhythm

Ik heb ook nog geen rol! Dus daarom wil ik die van BM wel!

RoodHapje

Ik wil graag eerst weten of mensen goed claimen. Mocht dat bij AintGotShit straks zo zijn gaan mijn stem naar haar, zodat dat bij de lynch niet meer hoeft  ;)

BloodWolf14

Ik claim bij deze goed. Weet het hele spel dat vast :P

Aintgotrhythm

Ik heb mijn rol inmiddels ook! Ik ben goed en ga dit spel een stuk actiever kunnen zijn. Hoop dat mijn inbreng zinnig zal zijn deze keer  :D

Rampposi

Ik heb mijn rol!

Zijn er toevallig mensen die kettingwelp/welp in hun verlanglijstje hebben gezet? Ik ben even benieuwd hoeveel mensen dat hadden zodat we een relativerende inschatting kunnen maken van het aantal welpen.
Ja slecht kan liegen hierover.
Nee goed liegt hier niet over.

Voornamelijk ettingwelp vind ik interessant.

Nee ik ga niet voor BM. Als je op mij stemt krijg je meteen mijn stem voor lynch 1.

RoodHapje

Ik had van elke alliantie 2 rollen neergegooid. Ik ben goed en heb een rol die ik wenste. Mijn rollen die ik bij neutraal en slecht had neergezet in deze gewenste volgorde:

1. Grafdelver
2. Wolf in schaapskleren
3. Conversiewolf
4. Raddraaier

En ja die laatste zou genaaid zijn, en ja dat was expres.

BloodWolf14

Ha heerlijk RH XD

Ik heb 2 t/m 4 van jouw rollen ook ingestuurd lol

Aintgotrhythm

Ik had in mijn lijstje staan:

Ziener
Vriend
Sjamaan
Weerwolf
Heks
Slotenmaker

Dat leken me de minder ingewikkelde rollen. Het is namelijk nogal wat om allemaal te onthouden anders 😂

Ingrid1234

Citaat van: Lynn op 21 december 2024, 00:20:40
Ik stel m3 kandidaat voor het bmschap, ik ben namelijk volgende week dinsdag jarig dus mooi cadeautje.

Ik beloof ook dat ik dit spel actief ga spelen ook als ik de bm niet krijg.

Oef, jij hebt ook al zo'n k*t verjaardag! Ik ook... ben maandag jarig 🥸

Ps ik hoef niet perse bm te zijn dit spel

Krissy

Oehhh ik heb er zin in!  :D
Leuk dat je aan de verjaardag hebt gedacht RH, plus 1 voor jou.

Anyhow. Ik stel mezelf ook beschikbaar als bm. Ik stem niet op iemand die zich beschikbaar stelde voordat ie z'n rol wist.

Zowel welp als kettingwelp had ik niet in m'n lijstje staan.