[Café] Moet heerlijk zijn om in dat weerstation te wonen

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:35:35

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

In het café kun je kletsen met je medereizigers en boodschappen achterlaten voor hen die daarna nog komen.

123berber

Dragonfly en ik hebben verschillende mogelijkheden besproken om te bepalen hoe met deze landenkracht om te gaan. We hebben afgesproken in de communicatie naar andere spelers nog niks over deze landenkracht te zeggen, enkel dat je geld kan verdienen, maar zodra er een (semi) bewezen iemand is, diegene privé van dit land op de hoogte te brengen. Het gevaar met algemene bekendheid is namelijk dat de wolven hier misbruik van gaan maken, uitgaande dat een van ons natuurlijk niet slecht is.
Jacoba en ik houden persoonlijk contact over dit eiland om te bepalen wat vanaf dag 3 handig is. Voel je vrij om contact met een van ons, of ons beide op te zoeken om hierover mee te denken.
We hopen/verwachten op deze manier de bisschopactie het succesvolst in te kunnen zetten.

WCeend!! Zomerspelen 2014

adriaan

123berber

Dragonfly

himan

123berber

himan

Ik wil wel iemand bisschoppen, maar ik ken niet zo veel burgers.

Dragonfly

Hi! Ik heb iemand die gebisschopt kan en wil worden. :)

Rampposi

Rampposi

himan

Ja, maar hoe weet je dat die persoon ook burger is?

Dragonfly

Deze is een bisschopbare rol en heeft dit bij mij aangegeven

Dragonfly

Ik ga nu eerst slapen ma.miss kunnen we f groepsapp aanmaken?

himan

Ik ben het wel eens met Dragonfly en haar optie. Ik kan me ook niet voorstellen dat jullie alle drie slecht zijn. Dus ik denk dat we de 'gok' moeten nemen nu. Want als deze plek wat bekender wordt kunnen er ineens wel een meerderheid aan slechtjes zitten en dat wil ik graag voorkomen.