[Discussietopic] Wie is die grote zomerhater?

Gestart door Mexicanobroeder, 24 augustus 2024, 15:35:28

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Ho ho, ik heb laatste een potje gewonnen zonder ook maar 1 goedje te verliezen. Niet vergeten he! :D Ik ben een uitstekende kandidaat voor BM.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

fannieklm

Dat was dan vast een potje dat ik niet meespeelde  :"(

Castiel.

Hoo oeps... Drukte en gewoon vergeten dat dit was ondanks dat paar mensen me al aangesproken hebben.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Dragonfly

Ik heb een muntje opgegooid tussen mij twee favorieten.

Damon

Roodhapje zal het volgens mij goed doen als BM, vandaar mijn stem.

En ook een beetje omdat hij de enige was die me er persoonlijk naar vroeg.

Lynn

Ik kan het laatste potje dat ww gekozen bm was niet herinneren, vandaar dat hij mijn stem krijgt.

Falsifica

Nou Roodhapje, je bent BM. Gefeliciteerd.

Wat vind jij van de nacht? Is je wat opgevallen?
Vind dat je als BM tot nu toe niet actief bezig bent met het spel, of ben je dat wel op de achtergrond?

Is iemand anders wat opgevallen? Ik wil geen dood spel hebben, want dat is een makkelijk potje voor de wolven.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Mij is helaas niks opgevallen in de nacht,als het zo doorgaat moet ik op mijn gevoel gaan stemmen en die moet ik nog even goed uitzoeken

RoodHapje

Citaat van: Falsifica op 27 augustus 2024, 11:29:53
Nou Roodhapje, je bent BM. Gefeliciteerd.

Wat vind jij van de nacht? Is je wat opgevallen?
Vind dat je als BM tot nu toe niet actief bezig bent met het spel, of ben je dat wel op de achtergrond?

Is iemand anders wat opgevallen? Ik wil geen dood spel hebben, want dat is een makkelijk potje voor de wolven.

Goedemiddag allen! Ik heb weer wat tijd, want ik heb een klein blaartje op mijn vinger van het pogen tot gitaarspelen, dus even 2 a 3 dagen niet bezig :"(.
No offence naar Damon, maar wat betreft de nacht ben ik blij dat het enkel een burger is die dood is gegaan, zoals ik je ook al in Whatsapp antwoordde. @Falsifica jij gaf me daar aan dat een stille speler d1 in een klein spel typisch is volgens jou, waarom is dat?

Falsifica

Typisch zei ik niet, ik zei apart.

Als in, ik zie het niet aankomen. Ik had niet verwacht dat Damon lunch zou worden met de spelers in dit spel. Maar het is wel een typische lunch om voor ons een ellenlange discussie erover te hebben die vervolgens nergens heen gaat en de starters ervan in kwaad daglicht zet.

Dus om dat te voorkomen, heb ik mijn ideeen erover prive al verzonden.
- Captain Jack Sparrow

EliasTheBest

Ik heb niks, geen ideeƫn. Is er iemand met iets?

Waterwork

Oke de reden dat ik en Fals stemde zonder uitleg is omdat we wouden kijken of er reacties kwamen, nou kwam dat niet of bijna niet.

Wel laat ik mijn stem staan op Fannie omdat ik 95% zeker van ben dat Fannie slecht is. Ik ken Fannie best goed(#besties) en ik heb haar snel door. Hoe ze tegen mij praat op whatsapp weet ik gewoon dat zij slecht is. Ik durf hiervoor mijn hand in het vuur te steken. Als Fannie echt slecht is weet ik denk ik ook het 2e slechtje.

Falsifica

Klopt dit was afgesproken. Jammer dat ook hier niks uit kwam.

Waterwork heeft het wel vaker goed gehad op gevoel, bij gebrek aan beter en een doods spel, stem ik mee op Fannieklm.
- Captain Jack Sparrow

EliasTheBest

Ik heb exact met 2 mensen contact gehad na de nacht en beide adviseren me op fannie te stemmen. Ik ga er vanuit dat er meer informatie daar zit en dus stem ok mee.

fannieklm

Wat een bullshit reden om al 4 stemmen op te vangen...
Weet je waterwork en zijn gevoel kan ik me nog iets bij in denken, hoe fout hij ook zit. Maar de andere 3 schaapjes wat laten jullie je makkelijk kennen zeg...
Kom met een echte reden, maar hier kan ik me toch niet tegen verdedigen jongens....

Maar even een vraag @Waterwork hoe vaak heb je het ook al mis gehad. Want daar kun je er nu 1 extra aan toe voegen.
We zijn al spellen aan het hopen om samen te kunnen spelen en eindelijk aan de zelfde kant te staan, nu lijkt dat eindelijk zo te zijn en krijg ik dit...