Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dodendiscussie] Welkom op het kerkhof

Gestart door 123berber, 30 juni 2024, 14:27:28

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: Kevindemen op  5 juli 2024, 21:10:44
Snelst groeiende in aantallen, maar niet in activiteit.
Wat is het een dode boel hier, als je het mij vraagt!

Het is toch ook een dodenbord  O0

Kevindemen

Gelieve dit account te verwijderen.

Kevindemen

Het lijkt een mooie slachtpartij te gaan worden vannacht.
Ik vind het karma dat de Delver vannacht door Bruin wordt opgegeten (als de lunch niet veranderd) <3
En al zoveel zin in een moordend lijkje, alweer die lol niet lang zal duren met een ziener die letterlijk het lijk ziet.

Thelight288

Kevindemen

Maar Damon gaat dood aan de witte lunch en schiet vooralsnog op Wazigekip?
Dus dat betekend dat Falsifica's bescherming al is opgeheven als bruin hen luncht, want later in de lijst.
Althans zo lees ik de acties die tot dusver zijn genoteerd, en aanname dat die in volgorde al staan.

123berber

Ja acties staan altijd op volgorde van uur, en binnen het uur op volgorde van insturen!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

Citaat van: Kevindemen op  7 juli 2024, 20:54:01
Ik vind het karma dat de Delver vannacht door Bruin wordt opgegeten (als de lunch niet veranderd) <3
En al zoveel zin in een moordend lijkje, alweer die lol niet lang zal duren met een ziener die letterlijk het lijk ziet.

Natuurlijk. Heb zowel Kay als Himan eruit gewerkt. Dit was revenge.

Zonde dat Lynn gezien is :( :(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: Kevindemen op  7 juli 2024, 21:07:01
Maar Damon gaat dood aan de witte lunch en schiet vooralsnog op Wazigekip?
Dus dat betekend dat Falsifica's bescherming al is opgeheven als bruin hen luncht, want later in de lijst.
Althans zo lees ik de acties die tot dusver zijn genoteerd, en aanname dat die in volgorde al staan.

Dat had ik gemist

himan

Citaat van: Falsifica op  7 juli 2024, 21:15:23
Citaat van: Kevindemen op  7 juli 2024, 20:54:01

Natuurlijk. Heb zowel Kay als Himan eruit gewerkt. Dit was revenge.

Zonde dat Lynn gezien is :( :(

:D

123berber

Omg, William heeft WB bij Fannie geclaimd en natuurlijk gezegd dat er maar 1 priester in zit. Fannie zit nu dus onwijs in een tunnel op Inuzuki...
Dit zou goed wel eens de kop kunnen gaan kosten. Bruin zet nu dus ook Ilse op de lunch, vanwege dat ze hoogstwaarschijnlijk witte ketter is.

Bent u ook zo benieuwd hoe dit verder afloopt. U ziet het vanavond om 21:05 uur.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

Maar William kan dus ook niet zomaar erop gooien dat hij het lijk weet? XD

Oh dit gaat leuk worden nog.

Waarom dat Fannie nog niet Waterwork gewaterd heeft is mij een raadsel.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Voor jou zou het het beste zijn als Fannie zou wateren nu. En dan natuurlijk Lynn en niet Fannie, Lynn sterft niet aan water toch?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

Volgens mij als Waterwork gewaterd is, valt heel bruin dood.
Dan William de ziener die Rich bekijkt, en een succesvolle kill van Lynn op een witte wolf zou best case scenario zijn.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Nee bij nader inzien. Lynn's beste optie is William aanvallen voor het zijn van Lijk in endgame.

Maar heb geen idee of het haar gaat lukken.. spannie
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.