Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Verborgen achter onze maskers zijn we nog altijd vastberaden

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 13:12:33

Vorige topic - Volgende topic

Indira Gandhi[729]

Als zij de beschermengel is en zichzelf vanacht beschermd dan inderdaad hangen we weer, want ze begint teveel te vragen. Snap niet haar wantrouwen naar Nelson want denk dat zij hem vorige nacht heeft gered.

PedroII van Brazilië[729]

denk eerder dat ze wil dat ik mezelf bewijs en niet zozeer hem controleren

Indira Gandhi[729]

Ja als zij zijn echte rol weet is dat inderdaad rot want is het woord tegen woord

right ze had dus contact met Amina die vraagt nu de uitkomst van mijn actie.

Wat zeg ik actie gezien of niet?

Indira Gandhi[729]

Nu Lili dood is en geen beschermengel blijkt te zijn, blijft mijn vermoeden dat Mandela dat is en dan zou die wel is zichzelf hebben kunnen beschermt. De nacht ervoor heeft die het gedaan, want was geen lunch, kan natuurlijk ook zijn dat hij toen lijk is geworden.

Wel ik heb gezegd dat ik lili niet vertrouwde en dus haar wilde checken

Indira Gandhi[729]

Citaat van: PedroII van Brazilië[729] op  8 juni 2024, 23:24:28
Wel ik heb gezegd dat ik lili niet vertrouwde en dus haar wilde checken

Goed opgelost. Zo ben je zeker dat je niet in de kijker komt.

Welke rollen hebben jullie geclaimd? ik wil zeggen dat ik jullie gestalked heb of zo.

Indira Gandhi[729]

Citaat van: PedroII van Brazilië[729] op  9 juni 2024, 12:19:43
Welke rollen hebben jullie geclaimd? ik wil zeggen dat ik jullie gestalked heb of zo.

Ik heb prins geclaimd bij Amina

Napoleon Bonaparte[729]

Ik ga eerlijk met jullie zijn ik denk dat Lauaki lijk is, en daar heb ik wel sympathie voor. Als hij goed nadenkt weet hij dat hij ons nog kan gebruiken. Ik wil het lijk een eerlijke kans geven. Ik denk dus niet dat ik op Lauaki ga stemmen tenzij het niet anders kan.  En nee ik ben niet gekoppeld aan hem. Maar ik heb wel bewondering voor z'n spel.

Op basis van  Dzjengis post is lunchen van hemzelf wel een betere optie dan Amina. wat denken jullie, als jullie en betere optie hebben kan die ook wel

Indira Gandhi[729]

Hoe bedoel je. Want hoe het er naar uit ziet, gaat die wel is eruit gaan met zijn verhaal vol gaten. En we kunnen beter twee goedjes eruit hebben, nu er ook een lijk vrij rondloopt.

Lijk is maar twee opties en dat is Lauaki of Nelson.

Indira Gandhi[729]

Rot dat ik te laat was anders hadden ze nog steeds in het donker getast. Wie ga jij stemmen Pedro want we gaan met een plan moeten komen? Wie gaan we op lunch zetten? Ik dacht aan Oda?

Indira Gandhi[729]

Lauaki is het lijk dus is het slimste hem eruit te spelen. Er staat al één stem op hem dus ga proberen, maar ik ga er waarschijnlijk uit als ik geen leugenstem kan gebruiken