[Welkom] ...maar van binnen stroomt hetzelfde bloed door ons!

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 12:56:52

Vorige topic - Volgende topic

Pericles[729]

Queen elizabeth claimt neutraal, dat zouden we kunnen nagaan die zal ik dan bekijken!

Voor jou kun je zelf kijken, misschien is Oda interessant omdat de Orc daarop gestemd heeft?

Pericles[729]

Pericles[729]

Blijft gewoon lastig maar die tweede stem op Indira komt redelijk uit de lucht voor mij.

Ook qua lynch - in principe is het voor ons okay als Amina sterft; die is hooguit burger, en misschien zelfs weerhamster. Liefst de yeti dood natuurlijk, maar wie is de yeti? Iig wel twee dode eruit in de vorm van een koppel.

Wijze burger wijst ook weer op hulpjesspel, denk dat we een orc-orc bloedbroederkoppel hebben en ons dan.

Hopelijk nog een tweetal orcen... anders word dit spel wel heel moeilijk.

Ik haal zelf wel meer uit stemmingen dan discussieposts. Napoleon is hard bezig met belangrijk lijken.

Wat denk jij?

Alexander de Grote[729]

Cleopatra is idd niet heel actief dus die ga ik niet proberen weer. Ik ga denk voor onze koningin

Alexander de Grote[729]

Ja hulpjes spel kan wel ja! Hopelijk nog wat welpen kan vinden ook. Amina weet ik niet of die Lynch gaat worden . Jij moet oppassen dat je geen stemmen gaat vangen als ik zo kijk.

Pericles[729]

Citaat van: Alexander de Grote[729] op  4 juni 2024, 17:55:19
Cleopatra is idd niet heel actief dus die ga ik niet proberen weer. Ik ga denk voor onze koningin
Even voor de duidelikheid - wie ga jij dan bekijken vanavond?

Ik had namelijk queen elizabeth al ingestuurd voor mijzelf, dus als jij die ook wilt bekijken moet ik iemand anders insturen.

Alexander de Grote[729]

Oh ja ik had queen Elizabeth ik had jou even verkeerd gelezen dacht dat je zei bekijk die maar maar dat was oda. Ik kan ook naar oda wisselen hoor

Alexander de Grote[729]

thelight288