Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussietopic] Wie heeft het hoogste woord?

Gestart door Mexicanobroeder, 26 mei 2024, 10:26:59

Vorige topic - Volgende topic

Murphy

Citaat van: Simile op 31 mei 2024, 19:43:33
Heeft er verder nog iemand iets in te brengen hier? Of gaan Ramp, Elias en ik hier vechten tot een uur voor de deadline iedereen wel kleur moet bekennen?

?? Uh hallo? @Simile waarom negeer jij mij? Je vraagt hier letterlijk of iemand anders nog iets in te brengen heeft maar reageert niet op mij? Ik pb je, geen reactie. Ik stem op je om te kijken of er dan wat komt, maar dat boeit je niet ofzo? Ga je alleen op mensen reageren die het eens zijn met je of waarvan je denkt dat ze nog te manipuleren zijn? Castiel gelooft je sprookje zo te zien wel al, maar ik vind het wel een beetje raar dat je alleen lijkt te reageren op wat jou uit komt :')

Simile

Joh, soms heb ik buiten wvw nog wat te doen Murphy. Ik weet het, moeilijk voor te stellen. Ik sta er zelf ook versteld van.

Anyway, je zit kennelijk in een erg donker tunneltje, en je bent niet de enige.

Je hebt een bericht terug, kun je daar wat mee?

En als we het hebben over mensen die niet reageren op vragen. Ik heb Fannie en himan wat gevraagd, compleet met tags en al, niet te missen. De vraag was ook niet moeilijk ofzo en een antwoord zou eea verhelderen voor mij.

Castiel.

Ok mensen, dit is het wat betreft discussie?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Castiel.

Dan is dit het.

Het is 50/50 natuurlijk. Maar gelukkig hadden we ook nog een Wijze Burger. Die heeft 1 van de rollen die geclaimd waren opgevraagd en die zit er 1 x in. Hierdoor is het wat mij betreft niet meer 50/50 en ik geloof ook niet dat het puur toevallig is geweest dat Simile als wolf precies een rol geclaimd heeft die iemand anders heeft.

En nu hoor ik jullie denken: Waarom niet bij iedereen na gaan of ze die rol hebben? Dan kan de welp zo zijn gang gaan, dus dat doe ik niet.

Ik acht de kans dat Rampposi het slechtje is van deze 2 echt 90%. Tenzij er een Wolventovenaar in het spel is, want dat zou deze hele situatie nog meer op fucken......
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

fannieklm

@Simile hier dan je langverwachte antwoord.
Ik heb niks van zaadpotje gehoord dit spel. Niet voor, niet na mijn stem.

Van de 50/50 keuze die we nu voor ons hebben. Had ik vorige dag al  het slechtste gevoel bij rampposi daar zal mijn stem dan ook naartoe gaan. Ik vind hem te verdedigend, en nee niet alleen vandaag nadat zijn naam is genoemd, maar ook gisteren al tien er niks aan de hand was.

thelight288

Ik vind Simile ook nog heel verdacht in reacties wel en idd haar claim kan makkelijk bij een andere speler liggen nog dus wb zegt nog niet alles. Dat ze zo focus op ramp en Elias samen probeert te leggen voelt vreemd. Voor nu zet ik mn stem iig op simile al twijfel ik nog heel erg aan ramp, maar zat gisteren ook al in tunnel daarop.

Simile

Citaat van: thelight288 op  1 juni 2024, 18:27:29
Ik vind Simile ook nog heel verdacht in reacties wel en idd haar claim kan makkelijk bij een andere speler liggen nog dus wb zegt nog niet alles. Dat ze zo focus op ramp en Elias samen probeert te leggen voelt vreemd. Voor nu zet ik mn stem iig op simile al twijfel ik nog heel erg aan ramp, maar zat gisteren ook al in tunnel daarop.

Ok, dan wil ik je nog als laatste vraag meegeven: wat heeft Ramp voor zich spreken momenteel?

Fannie, bedankt voor je antwoord, dat is iig iets.

Ik ben ervandoor tot na de deadline, ik hoop dat ik mag blijven leven, zo niet ligt er nu op verschillende plekken voldoende info om alsnog af te rekenen met de wolven :)

EliasTheBest

Hallo ik heb een "bonus" ontvangen voor vandaag. Die bonus houdt in dat mijn stem niet meetelt. Daarom ga ik geheel random op iemand anders stemmen.

Zelf krijg ik van beide keuzes de kriebels. De één is continue bezig mij zwart te maken en de andere lijkt het voor mij op te nemen terwijl we nog 0.0 contact gehad hebben. Ik heb dan ook geen voorkeur, alhoewel diegene die gelyncht gaat worden wel bij mij mag claimen zodat ik mijn keuze weer wat makkelijker wordt  :D

Rampposi

Ik ben goed, dus tenzij een wolventovenaar rondloopt of dat het orakel liegt, is simile slecht. Als je mij eruit stemt, kan je simile als volgende lynch noteren alvast want ik ben gewoon goed. Ik heb alles al gezegd wat ik wou zeggen dus ik heb niks meer in te brengen.

CarnageRazor

Ik heb een beetje goedje tegen goedje vibes bij het Ramp VS Simile verhaal. Rol technisch kan daarin best nog veel.

Iemand die ik vind die helemaal is stilgevallen afgelopen speldag is Semi Sjamaan. Qua onderbuik gevoel zit me dat niet helemaal lekker. Vandaar dat mijn stel daar naar toe gaat.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

himan

thelight288

Dat kan niet met orakel visioen. Castiel zei als hij dood zou gaan simile en Carnage wss slecht zijn

Simile

Ik ben het wel met Carnage eens, Semi-Sjamaan is vet verdacht.

Simile

Het was een nacht,
Die je normaal alleen in films ziet.
Een helderziende dood, zo onverwacht,
En Fannie overleefde de nacht ook niet.

Het was een nacht waarvan ik dacht dat ik hem
Niet overleven zou
Maar vandaag lynch ik graag een lijk.
Met jou...

Ohohohoh

Ik ben weer wakker en ik staar naar een bloedbad
Waarin ik zelf een kleine hand had
En zomaar, een songtekstje vinden wou,
Benieuwd bij wie de overwinning eindigen zou.

Murphy

Citaat van: Simile op  1 juni 2024, 12:10:25
Joh, soms heb ik buiten wvw nog wat te doen Murphy. Ik weet het, moeilijk voor te stellen. Ik sta er zelf ook versteld van.

Anyway, je zit kennelijk in een erg donker tunneltje, en je bent niet de enige.

I hate to say "I told you so", maar.. I TOLD YOU SO!

Dat gezegd hebbende

Nu sta ik hier in een dorp vol wolven
en ben bang dat ik erin word bedolven
maar gelukkig, er is nog hoop op de winst!
zelfs al verwacht goed dat het allerminst