Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - Wie verpest de voorpret?

Gestart door redeast, 4 november 2023, 12:24:47

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Ik weet dat Robin er jonger uitziet, maar je hebt nu wel 9 jaar van zijn leeftijd afgesnoept @redeast  ;D :D

Verder, ja fijn dat een Sjamaan eruit is, en dat we dus zeker weten dat er een ketter is (en dat robin ondanks die info alsnog vertrouwen had in thelight zegt mij ook wel veel) alleen hebben we verder nog niet veel extra's XD

CarnageRazor

Op dit moment ook gestemd met buikgevoel. De rest van de gesprekken die ik voerde werden opener onthaald. Mede door werk af en toe een paar verloren minuutjes gebruikt. Ik heb dus niet met iedereen even uitgebreid gebabbeld. Maar bij Lynn miste ik een plan op lange termijn. Iets wat je als goedje sneller wil dan als kwaadje denk ik dan.

Ik heb trouwens slecht nieuws. De plopkoeken blijken over datum te zijn.
Ter compensatie wordt er op het dorpsplein een feest gehouden waarbij rode vlaggetjes worden uitgedeeld.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Rampposi

Citaat van: Waterwork op  8 november 2023, 18:20:13
Ik heb besloten ik ga switchen en wel op Rampposi. Waarom nou omdat zijn verhaal heel wolf overkomt heeeel lang en vooral het 1e stuk in zijn verhaal krijg ik kriebels van. Hij zegt bewust geen contact te zoeken. Maar naar mijn weten en ik heb het nagevraagd js dat altijd zo. Dus ik vind dit erg opvallend. Ik kan nog altijd wisselen maar voor nu is Ramp slecht
Ik zoek nooit contact? Op welke spellen is dat gebaseerd? 4 maanden terug? Maar ook jij hebt mij nu niet gecontact dit spel, en dat deed je wel elk ander spel. Beetje pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Of haren heeft?
Schiet beetje in verkeerd keelgat dit.

Rampposi

Ik ben en ik blijf hier heilig van overtuigd. Mijn stem staat.

Rampposi

Oh en als mensen mijn nummer hebben en over het spel willen praten; ik houd tegenwoordig het spel en prive-whatsapp gescheiden, dus als je contact wil opnemen, gelieve via het forum te doen, zo ga ik ook communiceren.

thelight288

Citaat van: Rampposi op  8 november 2023, 21:59:44
Ik ben en ik blijf hier heilig van overtuigd. Mijn stem staat.

als ik niet naar lynn was gewisseld was jij dood geweest. dus op mij stemmen bevestigd dus dat jij denkt dat jezelf wolf bent? wtf man

thelight288

dat maakt de logica makkelijk voor mij. Ik heb een wolf gered door voor hulpje te gaan

Rampposi

Quote mij op het punt waar ik zeg dat ik zelf wolf ben, dan mag je mij lynchen. In die exacte woorden.

Rampposi

En als je zo graag wil dat ik slecht lijk te zijn, en mij zo graag wil stemmen, zou je dan wel zo lief willen zijn mijn naam goed te schrijven?

thelight288

waarom zou ik anders nog op lynn stemmen? en niet jou dood laten gaan? als ik slecht ben zou logisch zijn als ik een slechtje gered zou hebben. dus jij bent slecht. en nee opzich ik denk niet dat je slecht bent, maar ik irriteer me ontzettend aan je, daarom dat ik op lynn nog had gestemd en niet de lynch op jou door liet gaan.

thelight288

maar verwacht niet dat ik je nogmaals red

thelight288

Waterwork

Citaat van: Rampposi op  8 november 2023, 21:58:37
Citaat van: Waterwork op  8 november 2023, 18:20:13
Ik heb besloten ik ga switchen en wel op Rampposi. Waarom nou omdat zijn verhaal heel wolf overkomt heeeel lang en vooral het 1e stuk in zijn verhaal krijg ik kriebels van. Hij zegt bewust geen contact te zoeken. Maar naar mijn weten en ik heb het nagevraagd js dat altijd zo. Dus ik vind dit erg opvallend. Ik kan nog altijd wisselen maar voor nu is Ramp slecht
Ik zoek nooit contact? Op welke spellen is dat gebaseerd? 4 maanden terug? Maar ook jij hebt mij nu niet gecontact dit spel, en dat deed je wel elk ander spel. Beetje pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Of haren heeft?
Schiet beetje in verkeerd keelgat dit.

Sorry dat het in je verkeerde keelgat schiet dat js niet mijn bedoeling. Maar afgelopen spel bijvoorbeeld heb ik je contact met je gezocht. Alleen toen ik zei ik ben goed kwam er niks meer van jou. En dan denk ik ja sorry het moet wel van beiden kanten komen anders werkt netwerken niet. Dan kan ik net zo goed netwerken met de barvrouw waar ik net drinken bij heb gehaald.

thelight288

en dat lynn op mij stemde zou logisch zijn dat ze 1 wist dat ik geen ketter was. of in ieder geval het vermoeden had. Idk of ze bloedbroeder was met een wolf. of toevallig mij bekeken, maar ik snap dus je logica daar echt niet.

Rampposi

Citaat van: thelight288 op  8 november 2023, 22:16:03
en dat lynn op mij stemde zou logisch zijn dat ze 1 wist dat ik geen ketter was. of in ieder geval het vermoeden had. Idk of ze bloedbroeder was met een wolf. of toevallig mij bekeken, maar ik snap dus je logica daar echt niet.
Nou lynn had ik dus op goed gezet, want ze kwam naar mij toe in PM en zij tegen mij van ik heb je gezien als goed. Ik had haar dus wel op groen gezet, blijkbaar niet dus. Lynn heeft mij bekeken lijkt het, en weet dus mijn rol. Ik hoop echt dat ze geen bloedbroeder is, want dan ben ik de lunch.