Discussietopic - Hun zijn veel te slim om één ons te zijn!

Gestart door bert-boefjes, 8 september 2023, 16:50:29

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Ik denk lynn of wat voor vuur. Of wacht tot eind dag? Want zo kan wolf fout lunch.

fannieklm

fan kiest jes voor lynch
jes niet horen. wil niet wolf kwijt door stil

Malanaphy

Citaat van: Katz op 12 september 2023, 17:37:50
Ik denk lynn of wat voor vuur. Of wacht tot eind dag? Want zo kan wolf fout lunch.
denk dat dat ligt aan wie het zelf wil?

maakt mij niet uit
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 15:44:19
Citaat van: Williambz op 12 september 2023, 12:57:50

Ik dacht. Jij kan wolf woord doen bij kunst en jij hint van: he ik ben ook wolf hoor. Wil weet niet of jij dat doet, maar kan wel.

Is de lunch van kid niet gek? Hij post niks in dt, maar wel lunch? Is er de rol die huid weg doet en geeft aan mens in dit spel soms?

Wolf kan praat met wolf op bord, dus hint naar wolf is dom. Lynn Wolven koos. als ik hint naar "hey ik wolf" moet ik niet wolven kies.

Citaat van: Skipper2002 op 12 september 2023, 11:55:26

Met jou log ben je zelf wolf dan  :P

Lynn jou niet snap

Ik doel dan op welp.

Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 15:55:41
Denk Will zeg dat mens met kid "huid uit kid huid aan deed", maar wij speel met start rol niet veel rol "huid uit nieuw huid aan" is er niet bij. Dus wolven kies kid voor lunch.

Oh Wil niet goed keek. Dat klopt!

Citaat van: Malanaphy op 12 september 2023, 17:23:56
Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 15:55:41
Denk Will zeg dat mens met kid "huid uit kid huid aan deed", maar wij speel met start rol niet veel rol "huid uit nieuw huid aan" is er niet bij. Dus wolven kies kid voor lunch.
ik had hier nog niet aan dacht. ik zet mijn stem op Wil, ik had voor dit al geen goed voel bij hem maar nu met dit in hoofd nog meer niet.

Dus als Wil niet goed lees doet, jij zegt Wil is denk ik wolf? Wil vind dat raar.

Lynn

RoodHapje

Citaat van: Katz op 12 september 2023, 17:34:54
Ik zie niet in hoe dit wil slecht maakt?

Ik kijk nu naar jess, skip en hap. Die zie ik kid op lunch zet.

Jess en skip weet niet dat kid niet vaak speelt.
Hap kijkt niet naar spel van voor dit.

Lynn en wat lijkt me goed, want die maakt fout met het spel. Een wolf let daar best op.

Dat is niet waar. Ik doe niet aan lief lunch. Maar ik zou kid niet lunch in nacht 1. Elk denkt dan snel dat ik de wolf ben, dat is niet slim voor mij. Dat is voor mij een ding.

Jess en Skip kan wel. Will kan ook, maar ik voel Mala kan zijn wolf. Ze volgt te snel met Lynn, ik vind het geen reden om snel op Will te stem.

Williambz

Citaat van: Katz op 12 september 2023, 17:37:50

Niet echt mee eens. Ik zie wolf ook best fout maak dag 1.

Denk niet dat wolf snel vuur kiest op dag 1, want valt op en niet goed voor wolf dag 1 denk ik. Op dag 3 of 4 wel denk ik. Jes en Hap voor vuur dag 1. Klein plus.

Ik denk wolf snelst voor zoek gaan. Mal en Fan geef ik klein min. Mal ook gek stem op mij vind ik, dus mijn stem gaat op Mal.

Williambz

Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 19:24:18
Ik denk Skip Wolf, dus ik stem op skip

Ik dacht jij zei: ik stem Wil? En nu jij zegt: ik stem Skip? Leg uit?

Lynn

Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 11:48:36
Citaat van: Skipper2002 op 12 september 2023, 11:34:32
Ik heb niets doen zien in de nacht, heb wel mooi kunst doen maak. Als stam leuk woord heeft, laat maar weet :P
Sneu dat we Kid en zijn rol verloren zijn, had nut kun zijn om slecht doen vindt.

Wissel slecht voor wolf dus heel sneu, maar wolven schrijf op DT vind sneu, om goed stam te laat zien "kijk ik ben goed". Jij nu min van Lynn, ik denk stem krijg van lynn.

:( voor 2 post van Lynn, ik try niet meer doen

Citaat van: Williambz op 12 september 2023, 19:33:40

ik niet zeg stem will, waar ik zeg dat? Ik zeg ik denk stem Skip

Williambz

Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 19:36:00
Citaat van: Skipper2002 op 12 september 2023, 11:34:32
Ik heb niets doen zien in de nacht, heb wel mooi kunst doen maak. Als stam leuk woord heeft, laat maar weet :P
Sneu dat we Kid en zijn rol verloren zijn, had nut kun zijn om slecht doen vindt.

Wissel slecht voor wolf dus heel sneu, maar wolven schrijf op DT vind sneu, om goed stam te laat zien "kijk ik ben goed". Jij nu min van Lynn, ik denk stem krijg van lynn.

Citaat van: Williambz op 12 september 2023, 19:33:40

ik niet zeg stem will, waar ik zeg dat? Ik zeg ik denk stem Skip

OH ik echt slecht lees. Oeps. Ik denk Wil moet bril van hout en glas.

jessicavd

Stem op mal , ik niet weet of mal hoed of nie hoed ben .
Hoop dat jess hoed doe
Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht

Lynn

Skipper2002

Als Lynn geen vuur had doen kies, had ik haar stem doen geef.
Dit door gek doen naar mij (ik zei iets wat Wolf zou zijn, toen ze dat zelf in die zin nog zei). Ook denk ik dat wat ik zei niet gek is, maar als je dat vindt, is het gek om dat zelf ook te doen zeg    :P

Lynn

Ik zeg dat stam dat sneu vind, maar goed niet post, wolven post om stam te zien "hey kijk ik ben goed". Niet draai mijn woord om dat goed komt voor jou!

ik denk dat jij wolf bent, dus ik stem op jou.

Skipper2002

Kijk eens naar wat jij zegt. Wat ik zeg, is dat als jij vindt dat wat ik zeg op Wolf duidt, jij er zelf ook 1 bent. Jij zegt net zo hard dat je het sneu vindt.