Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - Hun zijn veel te slim om één ons te zijn!

Gestart door bert-boefjes, 8 september 2023, 16:50:29

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: Katz op 12 september 2023, 11:13:45
De kans op een stem meer is toch klein met veel mens. Dus zie niet slecht daar voor gaan. Als het laat in het spel is snap ik wel.

Lynn leest niet goed max twee maal kies per spel. Lynn dacht max 2 mens per taak per dag. Dan laat in spel kies zoek niet goed.

Citaat van: Williambz op 12 september 2023, 09:59:13
Ik denk vuur of zoek best voor wolf. Kan ook als dorp doen en jacht of kunst kies doen.

Lynn jij kunst voor wolf woord kiest. Geen hint naar slecht? Wolf snapt elk mens.

Lynn vind vuur goed voor goed, 1 goed niet lynch of lunch.

Lynn niet goed woord vind (slecht met taal), dus ik koos wolven om ik dit veel zeg. Welk woord hint naar slecht?

Lynn

Citaat van: Skipper2002 op 12 september 2023, 11:34:32
Ik heb niets doen zien in de nacht, heb wel mooi kunst doen maak. Als stam leuk woord heeft, laat maar weet :P
Sneu dat we Kid en zijn rol verloren zijn, had nut kun zijn om slecht doen vindt.

Wissel slecht voor wolf dus heel sneu, maar wolven schrijf op DT vind sneu, om goed stam te laat zien "kijk ik ben goed". Jij nu min van Lynn, ik denk stem krijg van lynn.

:( voor 2 post van Lynn, ik try niet meer doen

Skipper2002

Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 11:48:36
Wissel slecht voor wolf dus heel sneu, maar wolven schrijf op DT vind sneu, om goed stam te laat zien "kijk ik ben goed". Jij nu min van Lynn, ik denk stem krijg van lynn.

:( voor 2 post van Lynn, ik try niet meer doen
Met jou log ben je zelf wolf dan  :P

fannieklm

fan is blij met praat.
maar nog heel stil

fan ziet niks van jess?
fan wil graag horen wat zij denkt

fan merkt dat ze soms gek zin maakt door wet. zin die best goed kan...
hoop dat stam mij wel snapt met krom zin

Williambz

Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 11:40:28
De kans op een stem meer is toch klein met veel mens. Dus zie niet slecht daar voor gaan. Als het laat in het spel is snap ik wel.

Lynn leest niet goed max twee maal kies per spel. Lynn dacht max 2 mens per taak per dag. Dan laat in spel kies zoek niet goed.

Ik denk vuur of zoek best voor wolf. Kan ook als dorp doen en jacht of kunst kies doen.

Lynn jij kunst voor wolf woord kiest. Geen hint naar slecht? Wolf snapt elk mens.

Lynn niet goed woord vind (slecht met taal), dus ik koos wolven om ik dit veel zeg. Welk woord hint naar slecht?

Ik dacht. Jij kan wolf woord doen bij kunst en jij hint van: he ik ben ook wolf hoor. Wil weet niet of jij dat doet, maar kan wel.

Is de lunch van kid niet gek? Hij post niks in dt, maar wel lunch? Is er de rol die huid weg doet en geeft aan mens in dit spel soms?

Waterwork

ik vind lunch van kid ook raar, weet niet hoe dat kan.

Malanaphy

Citaat van: Waterwork op 12 september 2023, 13:06:33
hoe kan? kan toch? of jij zegt jij niet snapt dat wolf dit koos? of jij zegt kunt?

gek zin lol, hoop jij mij snap
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Citaat van: Williambz op 12 september 2023, 12:57:50
Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 11:40:28

Ik dacht. Jij kan wolf woord doen bij kunst en jij hint van: he ik ben ook wolf hoor. Wil weet niet of jij dat doet, maar kan wel.

Is de lunch van kid niet gek? Hij post niks in dt, maar wel lunch? Is er de rol die huid weg doet en geeft aan mens in dit spel soms?
ik zie niet nut van rol noem, want lunch dag 1 is nooit heel erg diep?

al denk ik wel dat kid stom lunch is want kid lang niet speel. dus in die zin ik snap
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Waterwork

Citaat van: Malanaphy op 12 september 2023, 13:31:24
hoe kan? kan toch? of jij zegt jij niet snapt dat wolf dit koos? of jij zegt kunt?

Ik snap je ik zei ik snap niet dat wolf kid koos want kid deed lang niet mee

Malanaphy

Citaat van: Waterwork op 12 september 2023, 14:27:46
Citaat van: Malanaphy op 12 september 2023, 13:31:24

Ik snap je ik zei ik snap niet dat wolf kid koos want kid deed lang niet mee
oh zo, ja mee eens!

Lynn

Citaat van: Williambz op 12 september 2023, 12:57:50

Wolf kan praat met wolf op bord, dus hint naar wolf is dom. Lynn Wolven koos. als ik hint naar "hey ik wolf" moet ik niet wolven kies.

Citaat van: Skipper2002 op 12 september 2023, 11:55:26

Met jou log ben je zelf wolf dan  :P

Lynn jou niet snap

Lynn

Denk Will zeg dat mens met kid "huid uit kid huid aan deed", maar wij speel met start rol niet veel rol "huid uit nieuw huid aan" is er niet bij. Dus wolven kies kid voor lunch.

Katz

Ja zou het dan mens zijn die zelf niet weet dat kid niet lang heeft speelt?

Of denk we een mens die ons voor die mens bang wilt maak?

Malanaphy

Citaat van: Lynn op 12 september 2023, 15:55:41
Denk Will zeg dat mens met kid "huid uit kid huid aan deed", maar wij speel met start rol niet veel rol "huid uit nieuw huid aan" is er niet bij. Dus wolven kies kid voor lunch.
ik had hier nog niet aan dacht. ik zet mijn stem op Wil, ik had voor dit al geen goed voel bij hem maar nu met dit in hoofd nog meer niet.

Katz

Ik zie niet in hoe dit wil slecht maakt?

Ik kijk nu naar jess, skip en hap. Die zie ik kid op lunch zet.

Jess en skip weet niet dat kid niet vaak speelt.
Hap kijkt niet naar spel van voor dit.

Lynn en wat lijkt me goed, want die maakt fout met het spel. Een wolf let daar best op.