668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Ik heb voor mezelf besloten dat ik vanaf nu van de wheel of doom alleen gifjes mag posten.

Dit spel maakt mij krankzinnig.

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Sunny

Citaat van: Foxi op 15 april 2023, 17:50:35
Iedereen weet van het rad
ze weten alleen wat jij ze hun hebt verteld...
Niemand is bij mij verhaal komen halen. Ook jij niet.

Angelique

Ik ga lekker mee met de rest, want heb er zelf verder weinig aan toe te voegen  :D.

Buiten dat ik het maar een complex spel vindt en het ook jammer vind dat ik dus al 2 dagen zonder drietal zit  XD

Mexicanobroeder

Foxi heeft weinig te verdedigen toch? Ik snap dat ze graag samen met mij wil winnen omdat we als zielsverwanten behoorlijk hebben samengewerkt, maar heb liever dat jullie mij lynchen dan haar als jullie mij wantrouwen. Ik ga alleen niet verdedigen zolang jullie die aanval niet persoonlijk hebben ingezet. Maar los daarvan - ik kan mij niet verdedigen. Feitelijk kan wat jullie zeggen namelijk. Alleen is het heel vervelend dat het oprecht niet waar is. Mijn belangrijkste argument: in de meeste spellen met een wisselaar zijn er zielsverwanten. Er zijn geen andere zielsverwanten gesignaleerd. Ik heb voor nacht 4 al bij Katz geroepen dat ik zielsverwant ben. Had eigenlijk ook verwacht dat hij dat wel met mensen had gedeeld.

Naar wat ik heb begrepen is een moordend lijk niet mogelijk tenzij iemand met essentiële rollen/acties om de delverclaims te negeren/dwarsbomen heeft zitten liegen.

Een conversie lijkt me best waarschijnlijk na wat ik gehoord heb rondom de boxen, ik vond het netwerk in de welpenperiode nog redelijk betrouwbaar maar daarna waren er voor mij wel al signalen dat er iets niet klopte. In dat geval heeft de laatste wolf nog even een conversie gemaakt, maar precies iemand proberen te lunchen die beschermd was: WW of nog iemand anders.

Dat er naar dit specifieke potentiële koppel gekeken wordt is logisch, maar er zijn meerdere koppels die evengoed mogelijk zijn en niet dubbel bewezen zijn. Ik ben alleen niet extra bewijsbaar. Maar goed, dat was al langer bekend als het goed is.

Ik ga in ieder geval op Sunny want dat geeft info. Een andere optie ga ik ook niet hard krijgen, dat zijn net zo'n specifieke koppels (of conversies waarin ik niet geloof als logische doelwitten). De enige speler waar ik twijfel aan heb is Thelight gezien zijn positie in het netwerk en aangezien ik hem wel een potentieel conversiedoelwit vind, maar die kan ik via een lynch op Sunny checken. En als dat niks oplevert dan wil ik daar best mijn conclusies aan verbinden. Want dat zijn voor mij betere odds dan nu dood.

Mexicanobroeder

Citaat van: Sunny op 15 april 2023, 17:59:05
Citaat van: Foxi op 15 april 2023, 17:50:35
Iedereen weet van het rad
ze weten alleen wat jij ze hun hebt verteld...
Niemand is bij mij verhaal komen halen. Ook jij niet.

Je loopt nu te liegen en dat weet je zelf ook. I'm out.

Jij bent sowieso gekoppeld met Thelight. Ben ik eigenlijk van overtuigd. Durf je jouw lot aan mij lynchen te verbinden? Als ik sterf mogen mensen volledig op jou gaan. Ben je daartoe bereid?

Thelight288

Wacht Hoezo ben ik gekoppeld met sunny dat slaat nergens op. Heb letterlijk tegen foxi in groep gezegd dat ik sunny lynchen als enige alternatief zie, omdat dat mij bewijst en voor mij ook wel zeker slechtje eruit gaat. Al kan als foxi en jij g/s zijn foxi nog hebben gelogen over vervloekte te zijn nu. Dat je nu dit noemt lijkt me dan toch meer een wanhoop sprong. Als er geconverteerd is ben ik vrij zeker van dat t shaddow of rampposi is. Maar met de opsluitingen vorige dag blijf jij zo goed als enige over.

Sunny

In principe wel, maar dan gaan er dus 2 goedjes dood. Want dat jij goed bent dat geloof ik wel.
Dat Mexi dat niet is dat geloof ik ook..
Bovendien wat loop ik nu te liegen? Is het niet precies zo gegaan als ik hierboven heb gezegd?

En nee ik ben geen koppel met Thelight  ::)
Ik ben zvw met Domien.

Mexicanobroeder

Dat mensen nu achter een bekend hulpje aan lopen is echt heel grappig. En geen wanhoopssprong. Ik zou morgen gewoon Thelight lynchen. Koppel of geconverteerd, whatever.

Ik zou morgen in ieder geval of Sunny lynchen of Thelight. Whatever your choice. Succes!

Sunny

Mexi, als jij goed blijkt dan vind ik dat helemaal prima!

Thelight288

Citaat van: Mexicanobroeder op 15 april 2023, 18:26:24
Dat mensen nu achter een bekend hulpje aan lopen is echt heel grappig. En geen wanhoopssprong. Ik zou morgen gewoon Thelight lynchen. Koppel of geconverteerd, whatever.

Ik zou morgen in ieder geval of Sunny lynchen of Thelight. Whatever your choice. Succes!
ja mij lynchen slaat dan nergens op. Als jij goed bent weet ik zeker dat sunny idd echt slecht is. En die op Lynch bewijst mij ook . Dus überhaupt opperen mij nu te willen lynchen is heel gek. Rampposi claimt nu dat die dacht dat leugenstem optioneel was. En shaddow is ook stuk stiller dan eerst. Plus ik weet dat ik niet geconverteerd ben, maar dat zou ik sws zeggen dus snap dat dat niet veel waarde heeft verder. Ook sta vrij om met mij opnieuw te wisselen.

Rick dacht dat zn leugenstem optioneel was. Wat kan, maar hij kan bluffen en hoopt dat Angelique Lynch werd omdat hij geconverteerd is.

Shaddow voegt steeds minder toe wat ik ook bij hem als slechtje zie. En hij kan druk zijn, maar mala en Angelique kunnen sws niet geconverteerd zijn.

Waarom ik boven shaddow of ramp, mex?

Rampposi

Dudes, waarom zou ik geconverteerd kunnen zijn? Op het moment van conversie was ik, naar mijn idee, nog best verdacht? Waarom zou slecht dan voor mij hebben gekozen?

Thelight288

Juist iemand waarvan ze miss niet verwachtte?. Maar nee idd voor mij is als iemand geconverteerd is meest waarschijnlijke shaddow atm. Maar kan t niet uitsluiten dat jij geconverteerd kan zijn. Ik benoem gewoon alle opties

Castiel.

Wat was het moment van conversie dan Ramp? En hoe weet jij dat? Interessante woordkeuze daar in elk geval.

Daarnaast lijkt het mij heel waarschijnlijk dat Mexi gewoon slecht is. Jullie liedje heeft aardig lang voortgeduurd maar het is nu wel voorbij.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Maar affijn.Voor jou mex. Ik twijfelde nog of sunny Lynch veiliger is en ik best bewezen wil zijn. Maar hoe je in eerste instantie zegt dat je vgm begrijpt dat er twijfels zijn dat jij niet slecht bent en g/s koppel bent met foxi. Niemand heeft verder gehad over lynchen van foxi, waarom je dat benoemd snap ik ook niet. En als laatste dat je vervolgens van maakt dat ik koppel met sunny moet zijn of geconverteerd moet zijn zonder enige argumenten terwijl er nog 2, andere mogelijke personen zijn bevestigd alleen mijn vermoeden dat gevoel juist is. En als je expres aanval op mij opent zodat ik op sunny stem. Werkt dit averechts. Ik ga nog heel even nadenken op wie ik ga stemmen van de 2, maar als je mij alleen blijft aanvallen ipv mee lijkt te denken helpt niet iig

Rampposi

Citaat van: Castiel. op 15 april 2023, 19:15:15
Wat was het moment van conversie dan Ramp? En hoe weet jij dat? Interessante woordkeuze daar in elk geval.

Daarnaast lijkt het mij heel waarschijnlijk dat Mexi gewoon slecht is. Jullie liedje heeft aardig lang voortgeduurd maar het is nu wel voorbij.
De conversie waar men het over heeft, kwam uit een Pandora's box. Ik heb vanuit de nacht waaruit de speldag van de Pandora's Box geredeneerd. (Dus Pandora'sBox , dan 24u later de lynchDL, en nacht dus die nacht)