[Welkom] Oh, it's a female dragon!

Gestart door adriaan, 18 maart 2023, 16:01:53

Vorige topic - Volgende topic

Sleeping Beauty[666]

Ja. Jij bent de spin in het web: je hebt contact met mij, de adel en je groepje van Gingy. Gaan we mee met Gingy's stem of wordt het wat anders?

Dragon[666]

Binnen Gingy zijn netwerk claim TLP om stalker te zijn. Die gaat dus vanavond iemand checken. Wrs een inactievere zoals wij. Ik denk dat Rapunzel een safe stem is, want die speelt ergens in het midden lijkt het. Dat gedoe random de welp is natuurlijk wel een beetje vaag, maar voor mij niet een heterdaadje

Dragon[666]

Mocht Merlin komen te sterven, is het dan slim om voor zvw claim te gaan samen? Ik weet niet of Cindy weet dat jij met Merlin bent? Denk ook dat ik na zijn dood haar toe zou voegen, aangezien het vrij zeker is dat zij goed is

Sleeping Beauty[666]

Cindy weet dat ik zielsverwant ben.
Ja, ik zou haar zeker toevoegen aan de adel. Dat zal voor haar veel verklaren. Jij bent startadel, ik was zielsverwant van de startadel, dus daarmee zijn we bewezen voor haar.

Ik ben alleen bang dat ik lynch wordt ipv Merlin. Dat moeten we ten alle tijden voorkomen. Desnoods zeggen we tegen Cindy dat we g/g-koppel zijn. You only live once.

Sleeping Beauty[666]

Ik kan vanavond niet constant online zijn, dus als er een reddingsactie nodig is en ik reageer niet: mijn zegen heb je om te redden waar nodig :D

Sleeping Beauty[666]

Het ziet er naar uit dat de three little pigs mijn manier is om van de lynch af te komen.
Dag Pigs, goodbye (6)

Dragon[666]

Liever samen door dan stalken met de biggen

Dragon[666]

Het begint zich nu allemaal een beetje te ontrafelen. Over steeds meer spelers hebben we info, dus we moeten dit nu zo slim mogelijk proberen uit te spelen

Sleeping Beauty[666]

"WE" hebben niet die info, JIJ hebt die info XD ik moet uit een discussietopic vernemen dat je in een goedjesnetwerk zit en wie er allemaal in zit. Kan je daar alsjeblieft meer over delen want ik tast echt in het duister zo ;)

Sleeping Beauty[666]

Merlin, jij en ik kunnen mogelijk doelwit worden voor de lynch. Wat gaan we hieraan doen? Ik ben al bezig met Lord Farquad, Rumple en doe weer een poging met Cinderella achter de schermen om een beetje mee te krijgen uit die tunnels en meer in ons voordeel, maar daar komt tot nu toe weinig uit.

Ik heb Merlin al opgetrommeld dat hij niet random moet stemmen en dat we op z'n minst gezamenlijk moeten stemmen. Volgens mij gaan we iedere stem nodig hebben en hebben we een 4de lynchtarget nodig. Wie heeft de meeste kans om wolf te zijn?

Sleeping Beauty[666]

Queen Lillian wil misschien wel op Pinocchio en ik vind de jongen met de lange neus sowieso al een verdachte, dus voor nu zet ik mn stem daar. Mochten we moeten wijzigen, geef een gil. Lijkt me sowieso handig om samen te stemmen (jij, ik en Merlin)

Dragon[666]

Ik weet zelf niks van een goedjes netwerk. Ik heb de info van Gingy toevertrouwen gekregen, maar dat was nergens op gebaseerd volgens mij.

Ik was er ook van overtuigd dat de deadline morgen was excuses. Ik volg jullie op pinocchio

Dragon[666]

Het spijt me, ik heb ons bijna de kop gekost. Ik zal even beter op de deadlines letten vanaf nu. Voel me een beetje schuldig naar jou toe

Dragon[666]

Ik volg de spreiding, ik wil kijken of daar meer info uitkomt. Het gaat allemaal net iets te gemakkelijk, zeker omdat de bewezen goedjes in mijn ogen pas laat aansluiten

Sleeping Beauty[666]

Eens, maar jij en Merlin zijn adel. Stemmen op wolven tellen dubbel, dus misschien moet je je adelmaatje oproepen om slim te stemmen. Ik kan lastminute stemmen, maar dan moet je die wel binnen nu en 5 minuten doorgeven. Als er niet rare dingen gebeuren of als ik niets krijg, ga ik stemmen op Puss in Boots puur om het niet door de war te halen.