[Welkom] Eat me!

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 21:51:57

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Welkom! Helaas zit het anonieme spel er alweer voor je op.

adriaan

Balen Doris :(
Nadeel van een anoniem spel is natuurlijk dat wolven geen rekening kunnen houden met wie er heel lang niet heeft meegedaan/al vaak eerste lunch is geweest (ik kan wel verklappen dat minstens één hiervan voor jou geldt). En helaas heb ik als spelleider ook geen invloed op wie er doodgaat. :P

Doris[666]

Damn dat was echt heel vlot. Jammer.  ::)

adriaan

Ik vind het ook jammer, hopelijk zien we je binnenkort toch weer terug.

Fiona[666]

WTF. Ik was serieus de enige die het voor hem opnam.

adriaan

Helaas Snow White. Je plan zou sowieso niet gelukt zijn aangezien Donkey vannacht zowel werd opgesloten als beschermd (wat misschien ook wel te voorspellen was gezien hij zichzelf net had bewezen).

Magic Mirror[666]

Ik snap de lunch niet helemaal. Had wel op mn gevoel moeten vertrouwen en op Shrek stem houden. Sorry Arthur. Donkey nam alleen voor Shrek op van bewijsbaar, maar had eigenlijk alarmbellen moeten afgaan

Magic Mirror[666]

maar puss in boots wilde ik niet op lynch al was dat ook op gevoel dat hij echt niet om goede redenen naar voren werd geduwd en ik wist niet of er nog meer stemmen op shrek kwamen, al toen rapunzel op stemde had ik toch mijn gevoel op moeten gaan. jammer dat slecht ook geen neutraaltje heeft benaderd

Magic Mirror[666]

en donkey had in eerste instantie gevraagd of ik snow white wilde afbranden als dat door was gegaan en shrek had toen stemmen gekregen was ook wel grappig geweest haha

Arthur Pendragon[666]

Citaat van: Magic Mirror[666] op 24 maart 2023, 23:14:57
maar puss in boots wilde ik niet op lynch al was dat ook op gevoel dat hij echt niet om goede redenen naar voren werd geduwd en ik wist niet of er nog meer stemmen op shrek kwamen, al toen rapunzel op stemde had ik toch mijn gevoel op moeten gaan. jammer dat slecht ook geen neutraaltje heeft benaderd
Dat was het ook niet hoor, dat had ik zelf ook al aangegeven hahaha. Maar King Harold zat vanaf het begin al op mij en Gingy volgende vervolgens ook daar op, dus ik had ook niet echt meer iets om mezelf te verdedigen. Jammer, maar het is goed zo. Ik hoop dat er nog iets uit te halen valt.

Arthur Pendragon[666]

Ik twijfel of ik een volgend anoniem spel mee ga doen eerlijk gezegd, want dit is de derde keer dat ik al vrij vroeg op de lynch beland :"( Ik vind het toch leuker om te kijken naar afwijkend gedrag in spelers denk ik, want ik vond het dit spel echt heel lastig om opvallende dingen te vinden. En blijkbaar is mijn standaard gedrag minder verdacht met mijn eigen naam erbij :D

Three Little Pigs[666]

Misschien toch wat harder moeten proberen niet gelyncht te worden, had blijkbaar toch een 50/50 kans om Rumplestiltskin te ontmaskeren. Maar ik zat er niet lekker in en het leek onbegonnen werk omdat ze steeds bij me terug kwamen.

Gingy[666]

Ik vind toch dat ik het best oké gedaan heb, en ik ben ook benieuwd of iemand doorheeft wie achter deze taaitaaipop schuilt (6)

adriaan

Na dit dorpsgekvisioen is het wel voorbij vrees ik.

Dragon[666]

Ik denk idd dat Puss er nu wel een einde aan kan maken. Zeker als Merlin nu een nieuw lid bij de adel haalt