[Welkom] Someday, I will repay you. Unless, of course, I can’t find you.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 21:32:39

Vorige topic - Volgende topic

Dragon[666]

Ik vind het nog lastig. Ik heb informatie ontvangen dat erop wijst dat er nog een conversiewolf is. We kunnen dus Donkey niet blind vertrouwen. Ik deel de mening dat Pinocchio apart speelt en zich gedraagt als een nerveus slechtje met zijn gedraai. Nu er al 2 neutralen dood zijn denk ik ook niet dat de rest echt neutraal is. Geen idee of ze dan goed of slecht zijn, maar een hulpje kiest vaak voor neutraal

Dragon[666]

We hebben nu wel een hoop spelers over wie concrete informatie beschikbaar is. Hierdoor kan het afstrepen beginnen en zullen wij goed moeten uitzoeken hoe wij het beste kunnen stemmen

Merlin[666]


Dragon[666]

Fijn, dat kan dus ook geen conversie zijn. Ik heb me echt compleet vergist, maar dan weten we voor nu 4 zekere goedjes

Dragon[666]


Dragon[666]

Ik zal even open kaart spelen. SB en ik zijn koppel, daarom wist ik dat ik jou hier veilig toe kon voegen ondanks dat we elkaar nog niet gesproken hadden. We weten nu dus dat jij, ik, SB, Cinderella en wrs Donkey goed zijn. Nu we Pinocchio er met zijn drieën uitgespeeld hebben denk ik dat het goed is om ofwel samen te stemmen of in het geval van een spreiding beide een andere speler te pakken om te kijken of er stemmen dubbel tellen.

Merlin[666]

Dit verklaart een hele hoop, ik vond het al raar dat je mij toevoegde aangezien ik weinig te zien was, maar inderdaad we moeten nu even goed samenwerken. Maar we zijn dus allemaal burger?

Dragon[666]

Ja we zijn alledrie burger en Cinderella is praktisch burger nu na haar actie (donkey ook)

Merlin[666]

Oke dan zitten er dus slechtjes tussen

King Harold
Lord Farquaad
Puss in Boots
Rapunzel
Queen Lilian
Rumple

Wie heeft de meeste kans denken jullie, ik denk dat we er nog 2 zoeken

Dragon[666]

Persoonlijk heb ik de meeste twijfels bij King Harold en Rumpel momenteel. Puss is afhankelijk van of Rumpel priester of ketter is

Merlin[666]

Afgaan van alle posts zie ik idd King Harold voor nu idd en Rapunzi heb ik nog wel een oke gevoel bij

Dragon[666]

Rapunzel heeft best kans op echt wamster vind ik. Het kwam wel oprecht over


Dragon[666]

Wat denk jij nu van Harold, hij gaat er vrij hard in. Word daar persoonlijk altijd een beetje ongelukkig van  :-[

Merlin[666]

Ja ik ook om eerlijk te zijn. Maar met hem krijgem we veel info. Maar andere vraag stel 1 van ons sterft. Wie gaan we dan toevoegen als adel