Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dodendiscussie] Wie gaat er winnen?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:33:03

Vorige topic - Volgende topic

Hoe gaat dit spel eindigen?

De burgers weten alle wolven te verbannen!
3 (18.8%)
De witte wolven liegen iedereen uit het spel!
2 (12.5%)
De bruine wolven eten iedereen op!
0 (0%)
Het koppel wordt G-S en laat zien waar ware liefde toe in staat is!
0 (0%)
De delver met lijk leggen iedereen om!
7 (43.8%)
Het wordt een spookstad, spelleider wint!
4 (25%)

Totaal aantal stemmen: 16

Shaddow

Vind de rolverdeling wel echt heel gaaf trouwens, ook dat Wit en Bruin totaal andere manieren tactieken hebben om het spel te winnen.

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Welkom Semi en Thelight! Helaas is het over voor jullie, hopelijk hebben jullie wel genoten voor zolang het duurde.

thelight288

Ik dacht al dat witte sjamaan was die mij had gezien. jammer. ik wilde ook adriaan benaderen, maar mn team wilde liever niet dat conversie dat deed. denk wel gemiste kans. maarja ik wilde ook niet teveel mn eigen ding doen

thelight288

het is makkelijk zeggen achteraf, maar denk dat als ik mn eigen plan had getrokken beter was geweest. maar ja ik ben sowieso meer teamplayer XD

Shaddow

Thanks dat je het nog even voor mij opnam Semi, word gewaardeerd <3

123berber

Heel leuk is dat bruin nu denkt de bengel gevonden te hebben. Straks gaan ze dus waarschijnlijk daarom Lan lunchen en is er een actieve lijk!  :D

Shaddow

Mexicanobroeder

Dan kan Kevin bron spelen die het Lijk doorgeeft, ik denk niet dat dat een heel gunstige situatie is voor het lijk eigenlijk.

123berber

Het lijk wilt Kevin vermoorden, dus dat wordt heel lastig voor Kevin als ze Bas lunchen (6)

123berber

Plan van wit is nu:
Lan toreadoren zodat hij zichzelf niet beschermen kan en hem lunchen. Wat ze alleen niet weten is dat Bas dus Kevindemen wilt gaan doden. Dus dit gaat een spannende nacht worden en kan wel eens het keerpunt voor wit berekenen, terwijl ze best lekker gingen.

123berber

Er is een goedjesfront aan het ontstaan rond Foxi, Katz, Rampposi en Williambz :D Laat ze nou ook de adel nog vinden, en goed is binnen.

Ik hoop dat Robin en Nos hierop reageren en besluiten Foxi toe te voegen.

thelight288

Maar Katz is lijk toch niet goed meer :o

123berber

Ja oke, maar er is wat gaande hij goed wat goed nieuws is.

Rich

Citaat van: Shaddow op  9 maart 2023, 22:28:17
Thanks dat je het nog even voor mij opnam Semi, word gewaardeerd <3

Geen probleem. Jammer dat je het slachtoffer van de lynch werd maar het maakte voor mij een hoop duidelijk over de alliantie van sommigen. Anderen zullen dit toch ook wel inzien neem ik aan?