[Nabespreking] Verdorie, hij was het wel

Gestart door adriaan, 22 september 2022, 22:02:56

Vorige topic - Volgende topic

Kevindemen

Ik ben vooral telleurgesteld dat Waterwork steeds werd vrijgesteld :( Als ik niet bij de lynch al een 'ik ga toch wel dood' mentaliteit had, was ik full campagne gaan draaien denk ik hem te verdenken. :(
Gelieve dit account te verwijderen.

yasu

Mijn mening over de lynch op Kevin was ook oprecht, dat was geen acteerwerk als slechtje xD dat kwam er daadwerkelijk iets te snel uit na het zien dat hij lynch was :')

adriaan

Ik geloofde ook wel dat hij hetzelfde gezegd zou hebben als goedje en was enigszins verbaasd dat dit zo erg als verdacht werd gezien :P

Kevindemen

Als ik beul was geweest had ik water gebeult en William als lynch daarna geopperd vanwege zijn stem lol. Vond het daardoor wel grappig om op het dodenboard te lezen dat William beul bleek te zijn.
Gelieve dit account te verwijderen.

adriaan

Malanaphy

Ik denk eerlijk gezegd dat dit spel al heel anders was gelopen als het niet al begonnen was met "de W'tjes" :D
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.