[Welkom] Ik denk dat jij het niet bent

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 22:47:13

Vorige topic - Volgende topic

Nostalgia

Ik zeg wel dat we al een goed constructief gesprek gehad hebben over het spel dan ofzo...

Nostalgia

Het wordt me nu wel een beetje heet onder de voeten, want er zijn niet heel veel mensen meer over om vrij te pleiten.

Rampposi

Nee, ik begin ook aardig te zweten. We kunnen ook moeilijk zeggen dat een van ons zvw is in iemand zijn of haar PM, want die weet dan gelijk het hele duo.

Rampposi

Als er nog maar 3 vrijgepleit kunnen worden, zullen we wel echt moeten opbiechten als we allebei not niet vrij zijn.

Nostalgia

Ja, maar Inu gaat haar stem sowieso niet aan mij geven lijkt het. Dus dan moet jij haar proberen te overtuigen haar stem niet aan Berber te geven, want ik gok dat ze Berber gaat kiezen. Berber gaat dan namelijk sowieso Angelique kiezen en dan is het echt kantje boord.

Nostalgia

@Rampposi, het lijkt erop dat we een probleem gaan krijgen.

Zal ik insturen om buiten te komen? Of zal ik wachten?

Rampposi

Uh we moeten zvw opbiechten
tis kevin en ons nog

Rampposi

Nostalgia

Moet ik tegen Angelique zeggen dat we zvw zijn? Of tegen Berber? Wat wil jij?

Rampposi

Angelique is nu aan de beurt, dus daar hebben we meer aan.
Dan kunnen we met zn drieen misschien overleggen wie we achter laten.

Nostalgia

Doe jij dat? Of moet ik haar even schrijven? Op PM reageert ze misschien wat minder snel...

Inu en Berber wilden volgens mij jou achterlaten, maar dat is geen goed plan in ieder geval.

Rampposi

Zullen we allebei schrijven? Ik bedoel als ze op de een ingaat, weet ze ook wie diegene vrijpleit.

Rampposi

Oh kak angelique heeft berber al vrijgepleit.

Nostalgia

Berber is wel online, dus we moeten snel zijn denk ik! Ik stuur hem een PM

Rampposi

Al een WA gestuurd, is op de hoogte gelukkig.