[Nabespreking] Onze maskers mogen bijna af

Gestart door adriaan, 8 augustus 2022, 22:34:13

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Malanaphy

HAHAHAHAHAH NU KAN IK HET EINDELIJK VERTELLEN:

De avond dat ik "niks kon zeggen".... Was ik echt alles behalve nuchter ::) en ik was helemaal vergeten mijn stem te plaatsen omg, de moeite die ik moest doen om dit simpele bericht eruit te krijgen:

Citaat van: Juffrouw Eugenia[632] op 28 juli 2022, 21:42:35
Excuus, ik ben nu niet in staat om op de berichten naar mij te reageren. Ik begin een beetje dement te worden...
En ondertussen ook nog in mijn rol te blijven... Ik heb het wel gedaan :D

Maar inmiddels heb ik mijn excuses aan thelight al aangeboden voor deze missmove (A)
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Aappen21

ironisch hoe ik bijna met de zelfde mensen heb samengewerkt als ik normaal doe.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Inuzuki

Thanks adriaan! Ik denk dat zo'n anonieme variant zeker voor herhaling vatbaar is.
Ik haat Disney dus kende ook 70% van de personages niet haha dus sorry voor m'n gebrekkige inlevingsvermogen  ;D (maar voor mijn gevoel zit er in minnie ook niet zo veel karakter (A)) Het was wel super leuk om dat bij anderen wel te zien!

Verder qua spel was het wat lastig voor mij omdat ik vrij snel merkte dat andere mensen een hoop info hadden en ik wist niks.  Toen ik later zag dat er al was viel het een beetje op zijn plek hoe die netwerkjes zo snel waren ontstaan. Ik zat er gewoon niet zo goed in  ;D

Malanaphy

Inu ik had dat ook, ik heb echt niks met Disney en dan Donald Duck specifiek XD Ik heb me suf gegoogled voor Eugenia
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

adriaan

Het was natuurlijk ook helemaal niet verplicht om je in te leven in je rol dus dat is niet erg. Ik had ook kunnen kiezen om de accounts A, B, C etcetera te noemen maar dat is 1. minder leuk en 2. zal dat voor spelers moeilijker zijn te onthouden en zal het moeilijker zijn om in je hoofd spelers uit elkaar te houden. Dan kom ik er dus op uit om een thema te kiezen en dan zul je altijd wel hebben dat niet iedereen daar evenveel vanaf weet, maar Duckstad leek me relatief toegankelijk, gemiddeld genomen.

Skunki

Heerlijk spel,  van mij mogen er vaker anonieme spellen zijn! :)