[Muziek]Wat is jouw lievelings liedje?? Dit is het discussie topic over muziek!!

Gestart door LolaxLita, 12 april 2009, 18:57:15

Vorige topic - Volgende topic

LolaxLita

Hee allemaal!!  :D Vermeld hier wat jou favoriete nummer van dit moment is  ;) en je kan ook zetten waarom je het zo fantastisch vind!!  :)

Je mag zovaak posten als je wilt om een nieuw lievelingsnummer op te geven, want niemand heeft natuurlijk voor eeuwig hetzelfde lievelingsliedje (bij mij veranderd dat ook om de drie seconden  :P)

Het hoeft niet een nieuw nummer te zijn, het mag ook een oud liedje zijn <3

En spammen mag natuurlijk ook xd

Mijn lievelings nummer is op dit moment: Love Story van Taylor Swift

Maar dat verschilt per dag.  :P

Als je het over muziek wilt hebben en over welke nummers/clips hot or not zijn kan dat natuurlijk ook. Of over naar welke radiozender jij altijd luistert.  ;)

En vertel ook welke nummers jij leuk en goed vind! (kunnen er dus ook meerdere zijn)

Ik zelf  luister persoonlijk altijd naar Wild fm dat volgensmij alleen word uitgezonden in Noord Holland.  ;)

Kortom... post hier alles wat je wilt zeggen over nummers, clips en radio! Laat je muzikale geest vrij en post!

Jnusch

Is er niet ergens al zo'n topic ofzo? :P
Misschien is het een idee om dit (zeker ivm spam) in het spamding te zetten?

Hoe dan ook, ik vind Love Story ook wel cool eigenlijk XD
Verder is Hallelujah wel één van mijn lievelingsnummers :D

LolaxLita

O jaa?? =S naja ik laat het topic hier gewoon staan denk ik behalve als er echt mensen zijn die het niet willen ofzoo <3  :-[

en Hallelujah is idd ook vet mooi en Kiss From a Rose van Seal (weet niet of je die kent) vind ik ook echt mooi!  :-[ Maar heb die songtekst net gepost in het songtekst topic  ;)

en hoorde net Takin Back My Love van Ciara en Enrique Iglesias op de radio die is ook echt hip!  8)

Jnusch

Zou ik ook doen, je merkt het vanzelf als mensen 'm verplaatsen :P

Foolish Games is ook leuk :D (Was net even aan het opzoeken hoe oud Kiss from a rose is en toen zag ik dat dat soundtrack is van een batmanfilm, dus toen moest ik aan ^^ denken :P)

Xindar

Zó veel goede liedjes. Mijn favoriete liedje is Tot Slot van Jeroen Zijlstra, als hij A Cappella wordt gedaan [en hij goed gaat.] of Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder van Ramses Sjappie.

Maar zoals ik al zei, er zijn echt teveel goede liedjes...

LolaxLita

Is het een soundtrack van een batman film??  :o

haha dat heb ik dan even gemist  :P nog nooit batman gezien! xd (wel spiderman  :P)

ik ken het liedje van de radio en ik vond hem heel mooi en mn vader wist toevallig hoe die heette  (A)

haha ;P

& Dead and Gone van Timbaland en JT is ook wel cool trouwens =D of Bottle Pop van de Pusscycat Dolls  :D

LolaxLita

@ Xindar: Dat nummer ken ik helaas niet, zal het misschien wel een keer opzoeken.  ;)

ik heb verder niet zoveel met nederlandse liedjes, maar Het is een Nacht van Guus Meeuwis is wel een van mijn favo aller tijde  :P Of NL rap das ook wel cool, maar ik luister niet echt naar van die nederlandse zangers zoals Jan Smit enzoo <3

Jnusch

Zeg me dat het niet zo is van Frank Boeijen is ook echt geweldig, maar dan in de versie van de film Johan. Niet dat ik die ergens kan vinden ofzo, maar goed :D

LolaxLita

sorry maar ik weet echt bijna niks van NL muziek alleen van de rap  :-[

maar ik geloof je wel hoor  ;)  (A)

LolaxLita

Tijdmachine van Dio is op dit moment mijn favo NL nummer.  (A) Maar ik luister echt nooit naar NL muziek xd

Hephaistion

Hallelujah - Jeff Buckley
The kill - 30 seconds to mars(akoestisch met viool is de mooiste)

en nog wel meer

LolaxLita

I agree met Hallelujah ^^ 

maar ik kan me herinneren dat ik 30 seconds to mars van The Kill niet zo heel geweldig vond.. ik heb geen idee welk nummer dat is volgens mij alweer een paar jaartjes oud maar destijds vond ik het niet zo geweldig herriner ik me..  :-\

maarja dat was in die goeie ouwe tijd, misschien denk ik er er nu wel anders over  ;)

en we zijn hier om te discussieren over elkaar favo nummers/ clips/ whatever dus doe ik dat natuurlijk ook  ;)

LolaxLita

Over clips gesproken, ik vind de clip van Poker Face van Lady Gaga wel hip ^^

en jullie?? en naar welke radiozenders luisteren jullie zoal??

Xindar

Ik vind Engelstalig Easy like a sunday morning van Faith no more echt heel leuk.

En sorry Lola, maar ik vind je muzieksmaak niet veel aan (lees: echt niks)... :X Maar ieder zo zijn mening/smaak.

Jnusch

Maar ze is pas 14, dan mag dat nog :P

Viva Forever is trouwens wel echt übercool  8) (van de Spice Girls ja)