Probleem met vriend

Gestart door Skunki, 25 april 2020, 20:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Moet de Vriend in het zesde uur terug naar huis?

Ja (Vriend kan dood door Welp, Huurling, Orc et cetera)
11 (57.9%)
Nee, die aanpassing lijkt mij niet nodig
1 (5.3%)
Nee, maar wel een andere aanpassing! (Laat deze weten)
3 (15.8%)
Nee, maar hij moet wel een nacht rust houden zoals de Huidenwisselaar.
1 (5.3%)
Het maakt mij niet uit
3 (15.8%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: 1 mei 2020, 00:55:21

Skunki

Citaat van: Kid op 28 april 2020, 13:40:42
Elke keer als ik deze topictitel zie, denk ik weer "waarom vraagt Skunki om relatie-advies?"
:') Je bent niet de enige die dat dacht..  ;D Al meer mensen gehad die me persoonlijk over de titel aanspraken!

BloodWolf14

Ben ik het mee eens.

Ik denk trouwens wel dat alle acties hetzelfde moeten blijven op de Vriend (Dus zieners die dubbele rollen zien, een  Vriend die hoort mislukt gewelpt te zijn etc), maar dat dus alleen de welpbaarheid wordt aangepast. Als je de rol op die manier aanpast haal je de mogelijkheid weg om op dag 1 al lekker in het Dt te gaan claimen, maar verder wordt er niets aangepast.

Kevindemen

De volgorde van de nacht is per spel hetzelfde en wordt bij twijfel altijd onderling nagevraagd aan een spelleider die niet meespeelt. Zoals al vermeld, wordt aangepast. Ik ben de enige die dit denk aan kan passen vooralsnog (of Frank), aangezien dit niet via de admin kan, enkel door in de ftp te duiken en de pagina aan te passen. Alleen atm iets te druk voor helaas. Staat op to do :D
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Dragonfly

Citaat van: Kid op 28 april 2020, 13:40:42
Elke keer als ik deze topictitel zie, denk ik weer "waarom vraagt Skunki om relatie-advies?"
Haha! ;D Ook mijn eerste gedachte bij het lezen van de titel. Ik was dan ook enigszins teleurgesteld toen het geen smeuïg verhaal was, maar om de rol vriend bleek te gaan. :P

Kevindemen

Moet je je eens bedenken wat de lading was geweest als er stond 'probleem met slet' :P
Ik heb trouwens een begin gemaakt aan het aanpassen van de nachtenvolgorde.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Nobody

Wat gebeurd er als een vriend logeert bij iemand die in de hack genomen word?
Word er dan 4 mensen gehacked? of kan de vriend niet gehacked worden als hij bij iemand slaapt?
404 Error - body not found

Skunki

Citaat van: Nobody op 29 december 2021, 21:39:19
Word er dan 4 mensen gehacked? of kan de vriend niet gehacked worden als hij bij iemand slaapt?
Vrij zeker dat er net als bijvoorbeeld een (huiden)wissel een muntje wordt opgegooid. Maar ik vraag het even aan de rest van de spelleiding :)

Kevindemen

Citaat van: Nobody op 29 december 2021, 21:39:19
Dan werd de vriend in het verleden meegenomen in de hack. Alle acties die op de gekozen speler uitgevoerd worden, hebben automatisch ook effect op de vriend. En ja, terug op eerdere berichten, nu ik random deze topictitel zag, was relatieproblematiek ook mijn eerste associatie.