Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Games] WvW Minecraft Server! (ledenintitiatief)

Gestart door GBMN, 18 januari 2013, 20:01:16

Vorige topic - Volgende topic

GBMN

De screenshots zijn toegevoegd aan de beginpost :) en sinds een dag of 3 draait de server gewoon op 1.4.7, downgraden is dus niet meer vereist.
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Roandraak

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Programs_and_editors/Mapping
Misschien kan je hier eens kijken of je een render kan maken (eventueel op Google maps, de laatste mapper?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

AndreasWolf

maureen

O gaaf. Zodra minecraft lukt op de pc meld ik me ook aan :D
Wel 2 vragen:
2. Welke site is het beste om te downloaden voor een wat oudere computer?
1. Kun je ook i.l.v elke maand een flut bedragje ook 1 keer in t half jaar/ in t jaar het hele bedrag (keer het aanta lmaanden te betalen?

Roggie

Er is maar 1 site om hem (legaal) te downloaden? :P
Joe.

maureen

Roggie

Dat is dan denk ik het verschil tussen sites die alternatieve betalingswijzen aanbieden, illegale sites, en Minecraft.net zelf?
Joe.

Roandraak

Hij is momenteel offline (te weinig activiteit).
Ik kan het eventueel nu zelf een keer proberen te regelen, als Daan er geen zin meer in heeft.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

AndreasWolf

EMIBH

Waarom zie ik dit nu pas? Je mag mij ook op de lijst zetten, mijn IGN is EMIBH (kan niet duidelijker, toch?)
Of... is de server voorgoed offline?

AndreasWolf

nielsboy

Mag ik er op?
Ik heet nielsboy1998 geloof ik... (Gaat vanavond controleren)

Lanizae

Volgens mij is hij nogal de lucht uit, omdat hij nogal afstierf.

Meister

Ik speel nu wel eens minecraft met vrienden, is er iemand die leuke trucjes weet om andere te naaien XD?

Vind rondlopen en trashen eigenlijk het enige leuke aan het spel :P Tegenwoordig word er ook niets meer van hout gemaakt :( Dus ik heb andere manieren nodig!

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."