Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Nunu is wel een hele leuke (en ook best makkelijke) champ maar niet echt viable in potjes :P

Je wordt meestal wel uit je Ult geCC-ed en hebt voor de rest weinig burst. Was voor de nieuwe jungle wel een leuke jungler, maar weet niet of dat nog opgaat nu.
Dus hij is leuk voor de ip die je ervoor neerlegt, maar niet om echt mee te willen ownen ;)

Sil

Oké, bedankt.
Dus proberen, of gewoon doorgaan met Ashe die (van wat ik lees) eigenlijk precies dezelfde rol kan vervullen?

Linqy

Ashe en Nunu vervullen niet dezelfde rol XD

Ashe kan alleen maar AD Carry

Nunu is een support... of een jungle/mid voor degenen die anti-meta zijn, maar dan moet je hem al goed kunnen spelen :P

Sil

Oké, let's give it a try. :D

Ralmuski

Gewoon spelen ja. Nunu is niet viable op ranked wellicht, maar daar hoef je dus echt niet naar te kijken nog. Op jouw nieau cc't niemand je ult. Met wat geluk tref je er een die er juist in springt.  XD

Lekker alles uitproberen wat goedkoop is en leuk lijkt.

Bjoernie

En mocht je toch minstens 10 potjes per week spelen, zorg er dan zeker voor dat je elke champion uit de free rotation een keer probeert. Je leert zo niet alleen heel goed wat je zelf leuk vind om te spelen, maar ook wat de meeste poppetjes kunnen voor wanneer je er een keer tegen moet spelen ;)

Rob

Nunu is vrij viable op ranked door de buffs in de nieuwe jungle. :) Elke keer als hij een jungle creep op eet, krijgt hij een huge buff.

Sil

Maokai gaat hem niet worden. Ik kan niet werken met hem. XD

Maar goed, ik heb nu een aantal champs gespeeld en de volgende bevallen me wel:
- Ashe
- Zac
- Malphite
- Annie

Wie van die champs denken jullie dat ik het best mee kan spelen?

Bjoernie

Ik zou ervoor proberen te zorgen dat je in elke rol (dus top, jungle, mid, ad carry en support) ten minste 1 champion hebt om te spelen. Ashe en Annie zijn twee goedkope champions om te kopen en daarmee heb je een ad carry en een mid te pakken. Ik hoorde je eerder al positief over Malphite, hem kan je zowel op top als in de jungle spelen. Dus met die drie heb je al een redelijke basis te pakken.

Zac is zeker leuk (ik zit er over te denken om hem te kopen als een jungler), maar bedenk je wel dat hij erg duur is, omdat hij een redelijk nieuwe champion is. Zelf vond ik het handiger om eerst voor wat goedkopere champions te gaan, zodat ik wat meer keuze had, voordat ik voor de dure champions ging.

Dixie

Ik zou je aanraden om te beginnen met tanky champions zoals Malphite of Zac. Andere goeie opties zijn Nunu, Volibear of Mundo. Als je dan wat hoger in je levels komt en het spel dus iets meer doorhebt kun je champions zoals Ashe en Annie ook veel beter spelen, omdat je dan de spel mechanics wat meer kent en je met deze champions heel snel doodgaat.... Dus ook beter in kan schatten waar je wel en niet moet gaan staan.

Sil

Op een 'nep'-account even eigenhandig bots geownd. (A)

Dixie

Hahah als Zac 21 keer doodgaan tegen beginner bots... Dat is wel knap zeg XD Gefeede bots zijn best irritant, dus nice work, Sillie :D

Sil

Iemand zin in een potje vanavond? Ik heb wel weer genoeg van ragende mensen. XD
Of mensen die quitten omdat ze op level 3 door een turret worden gekilld. ::)

Dat ging echt van:
*Akali gaat achter iemand aan*
*Turret schiet, Akali dood*
"Dafuq, I leave"
*Leavet*
XD

Rob

LOL, die snapt het spelletje dan niet helemaal. ::)

Sil

Ik begin nu trouwens best veel IP te krijgen.. Moet ik daarmee runes kopen of sparen voor een 6300 champion? :P
En zijn er manieren om legaal aan gratis RP te komen?