Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Films] Saw

Gestart door Kakie, 12 mei 2011, 22:40:59

Vorige topic - Volgende topic

EMIBH

Citaat van: Meister op 18 mei 2011, 15:37:18
Sorry maar de beginscene waarbij ze zo smerig mogelijk willen laten zien hoe die dude die overleden is opengesneden wordt, dat heeft echt geen achterliggende reden dat is gewoon puur willen shockeren.
Heb je het over de autoptie van John? Dat zie je tegenwoordig in elke Politieserie hoor.

Meister

Ja dan zie je ze even snijden, maar niet heel langzaam en met uberduidelijk geluid erbij XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

EMIBH

Ach ja, wat maatk het ook uit. Vind je het niets dan moet je maar niet kijken zeg ik altijd.

Meister

Citaat van: EMIBH op 18 mei 2011, 15:44:46
Ach ja, wat maatk het ook uit. Vind je het niets dan moet je maar niet kijken zeg ik altijd.

Dat had ik dus ook besloten na 10 minuten van deel 3 XD En dat komt omdat voor mijn gevoel de essentie is om te shockeren...

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Kakie

Die ''dude'' gaat pas dood in 3. Je hebt dan waarschijnlijk 4 gezien ;)

Caracala

Saw III > Operatie van Jigsaw door meid met shotgunband aan en ...

spoiler

Amanda op het einde wordt neergeknald.

Kakie

Ja maar hij ziet dat die gast zo wordt opengesneden als hij al dood is, en dat is vier :P

Drakinnetje

Volgens mij heb ik alleen 1 of 1 en 2 gezien. en een deel van het ronddraaiende apparaat tot de botten vanzelf niet meer meegaven. Niet de hele film, vond dat wel genoeg of zelfs teveel.
Persiflage op deel 1 in scary movie was wel leuk gedaan

Caracala

Citaat van: Drakinnetje op 18 mei 2011, 18:25:56
Volgens mij heb ik alleen 1 of 1 en 2 gezien. en een deel van het ronddraaiende apparaat tot de botten vanzelf niet meer meegaven. Niet de hele film, vond dat wel genoeg of zelfs teveel.

Dat is deel 3  :P

Kakie

3 vind ik ook wel het ergst hoor :P Vooral die ''blauwe'' vrouw vond ik zielig :(

EMIBH

Citaat van: Drakinnetje op 18 mei 2011, 18:25:56
Bedoel je deze? Dat is uit deel 3.

En dat persiflage was eigenlijk een beetje een mix van 1 en 2 (dichtklappende maskers komen uit deel twee).

Kakie

Mja, maar die van Scary Movie is niet met een dichtklappend masker, maar met de reverse bear trap. ;) Dan ligt die sleutel onder/achter haar oog, maar dan heeft ze een glazen oog.  XD

Drakinnetje

ja die bedoelde ik, volgens mij wilde of heeft mijn zoon die wel helemaal gezien. of keek ik toen toch mee? weet het niet meer eigenlijk.

Drakinnetje

Citaat van: Kakie op 18 mei 2011, 19:00:44
Mja, maar die van Scary Movie is niet met een dichtklappend masker, maar met de reverse bear trap. ;) Dan ligt die sleutel onder/achter haar oog, maar dan heeft ze een glazen oog.  XD
leukste vond ik nog: "Oh no! wrong foot!"

EMIBH

Citaat van: Kakie op 18 mei 2011, 19:00:44
Mja, maar die van Scary Movie is niet met een dichtklappend masker, maar met de reverse bear trap. ;)

Toch niet... Het is echt wel een "Venus Fly Trap"