Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Games uit den ouden ouden doos

Gestart door Jonasz, 23 februari 2011, 11:38:34

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

De eerste Zelda op de SNES, dat was echt super!
Star Fox
Mario Party

O en ook verslavend, die eerste computerspelletjes zoals Tetris

Ravenny

Nu je die namen zo bij elkaar zet moet ik denken aan de orginele Super Smash Brothers op de N64. Dat spel heb ik echt kapotgespeeld vroeger ;).

Caracala

Citaat van: Ravenny op  6 maart 2011, 23:26:21
Nu je die namen zo bij elkaar zet moet ik denken aan de orginele Super Smash Brothers op de N64. Dat spel heb ik echt kapotgespeeld vroeger ;).
Ja, dat was geniaal.  O0

(Ik heb het nu op de PC staan via een emulator-rom)   8)

Zabulus

Agent U.S.A (C64)

Filmpje zegt eigenlijk alles. Duidelijker kan haast niet  :P

Uiteraard Zelda (allemaal eigenlijk. Met een speciale voorliefde voor de tweede) (NES)

Metal Gear, het begin van een ook legendarische reeks (NES)

Super Mario Kart uiteraard (SNES)

Tetris (Gameboy)

Meister

Iemand die ooit de eerste Seven Kingdoms heeft gespeeld hier? Die game was echt episch en wil ik weer op mijn pc hebben :P

Heeft iemand ook wel eens de vervolgen hierop gespeeld? (2 of 3) Want ik las dat 2 goed was voor zijn tijd en 3 heel bagger.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rob

James Bond Nightfire was geniaal? :D Was op de PC. :)

Ravenny

Citaat van: Meister op  1 april 2011, 13:16:49
Iemand die ooit de eerste Seven Kingdoms heeft gespeeld hier? Die game was echt episch en wil ik weer op mijn pc hebben :P

Heeft iemand ook wel eens de vervolgen hierop gespeeld? (2 of 3) Want ik las dat 2 goed was voor zijn tijd en 3 heel bagger.

Seven Kingdoms II heb ik zeker gespeeld ja! Het was inderdaad een geweldig spel, deel 1 deed het nooit bij mij. Bij deel 2 kon je ook die beesten bespelen. Aan Seven Kingdoms heb ik hele goeie herinneringen :D.

Meister

Citaat van: Ravenny op  5 april 2011, 21:44:42
Seven Kingdoms II heb ik zeker gespeeld ja! Het was inderdaad een geweldig spel, deel 1 deed het nooit bij mij. Bij deel 2 kon je ook die beesten bespelen. Aan Seven Kingdoms heb ik hele goeie herinneringen :D.

Ik heb hem vrijdag gedownload de eerste, moet compatibiliteit op windows 95 zetten en dan daaronder resolutie 640x??? en 256 kleuren aanklikken en dan doet hij het :D

Twee moet ik eigenlijk ook eens gaan spelen aangezien ik 1 echt geniaal vind/vond :D

Drakinnetje

Ik heb nog wel 2 james bond spellen van de nintendo 64.
Ben heel blij dat ik hem nog steeds in huis heb.
Verder heb ik nog Gauntlet Legends, Lylat wars, Beetle Adventure Racing, Worms Armageddon, Mario kart, Pokemon Puzzle League, super 64 mario, Mario Party, Snowboard kids, Diddy Kong Racing en uiteraard Zelda Majora's Mask en Ocarina of time.

Ravenny

Citaat van: Meister op  6 april 2011, 09:19:12
Ik heb hem vrijdag gedownload de eerste, moet compatibiliteit op windows 95 zetten en dan daaronder resolutie 640x??? en 256 kleuren aanklikken en dan doet hij het :D

Twee moet ik eigenlijk ook eens gaan spelen aangezien ik 1 echt geniaal vind/vond :D

Ja :D! Geweldig dat het echt werkt :P. Ga ook eens proberen 7KII te downloaden dan :D.

Ramoth

Citaat van: Meister op  1 april 2011, 13:16:49

Seven Kingdoms, Seven Kingsdom AA en Seven Kingsdom II heb ik allemaal gespeeld, en de laatste twee ook nog daadwerkelijk in mijn bezit. Geweldige spellen, hoewel ik persoonlijk 1 beter vind dan 2 (enige wat ik daar leuker aan vindt is dat je ook met de Frytans kan spelen)
Over drie kan ik niet oordelen, ik wist niet eens dat die er was  :-[

Meister

Hmmm II heb ik niet kunnen vinden XD Jammer want I begint me alweer te vervelen :P Ik wou dat je spy's uit kon zetten en dat computer spelers als achterlijken te werk gaan weg kunt laten XD