Nieuws

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Opruiming Forum  (gelezen 850 keer)

Kevindemen

  • Kevlinder
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +48/-52
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11.280
  • Baker Miller Pink
Opruiming Forum
« Gepost op: 17 januari 2021, 21:42:10 »

Beste allen,

Op korte termijn zullen we een grote verandering doorvoeren op het forum. Het technische team is op het moment het forum aan het herbouwen op een ander plekje. Dat fixed bugs zoals de u umlaut, plus maakt het forum meer futureproof. Voordat data van server verhuist zullen we nog wel het één en ander aan topics opschonen. Voornamelijk topics die al jarenlang zijn gearchiveerd en niet meer zichtbaar zijn willen we verwijderen. Hieronder vallen topics als de roedel (die is al verborgen van ver voordat het gros van de huidige leden lid werd), oude spamtopics en cafés, boards met persoonlijke informatie die al jarenlang gearchiveerd staat, prullenbakken voor inhoud van prullenbakken (ja, zulke boards bestaan er XD), personagetopics en mogelijk het spellenarchief.

Daarover gesproken, eerst willen we jullie mening horen...



...voordat we zomaar dingen gaan verwijderen wilden we controleren hoe mensen staan tegenover:
- het wel of niet behouden van het spellenarchief (deze verwijderen zou meer opslagruimte én snelheid opleveren, maar we verliezen wel een stukje nostalgie).
- het verwijderen van personagetopics, sinds we al jaren zijn afgestapt van het veelvuldig gebruiken van personages
- of mensen andere topics hebben die op dit moment onzichtbaar zijn, maar ze wel graag willen behouden (bijvoorbeeld berichten in de roedel, overlegboards).
- Zijn er dingen waarvan jullie aangeven dat die weg mogen?

We plaatsen deze oproep om mensen de kans te bieden om hun mening te delen en ook zelf eventueel backups te maken van posts die ze willen houden.

Met vriendelijke groet,

Het forumteam
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2021, 00:42:46 door Kevindemen »
Gelogd
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

t4nd

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +55/-112
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 12.560
  • 2012∞2013∞2014
Re: Opruiming Forum
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2021, 22:12:10 »

Ik snap dat opruiming noodzakelijk is, maar ik vind die oude spellen een stukje nostalgie en soms is het gewoon fijn om nog eens naar zo'n spel terug te kijken.

Persoonlijk zou ik ook graag mijn personagetopic houden aangezien ik er altijd netjes bijgehouden heb welke spellen ik gespeeld heb & dat is gewoon leuk als overzicht (A).
Gelogd
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

yasu

  • Moderator
  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +18/-31
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.383
  • Favoriete medewolf & koppelmaatje 2023
Re: Opruiming Forum
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2021, 22:19:03 »

Je zou altijd nog kunnen kiezen om alle oude informatie ergens los op te slaan van de huidige actuele informatie.. een soort archief inzage plekje. desnoods een zipje welke mensen kunnen downloaden met daarin de archief zaken. Het is ook mogelijk gewoon die data in een losse database op te slaan en onder een subdomein weer te gebruiken. (archive.weerwolvenvanwakkerdam.nl o.i.d.) dan kan je daar alle oude zaken intact houden, en de nieuwe zaken vers door laten lopen.
Gelogd

Wurn

  • Bewoner
  • *****
  • Overwinningen: +20/-44
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.770
  • Het forumfossiel.
    • http://www.youtube.com/wurntje
Re: Opruiming Forum
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2021, 00:05:09 »

Ik snap dat opruiming noodzakelijk is, maar ik vind die oude spellen een stukje nostalgie en soms is het gewoon fijn om nog eens naar zo'n spel terug te kijken.

Persoonlijk zou ik ook graag mijn personagetopic houden aangezien ik er altijd netjes bijgehouden heb welke spellen ik gespeeld heb & dat is gewoon leuk als overzicht (A).

Ik sluit me bij beide zinnen helemaal aan.
Gelogd
Howl with me fellow wolves. Howl!
Pagina's: [1]   Omhoog